Ski maat(jes) gezocht 21 feb tot 28 feb

Hallo allemaal,
Mijn naam is Kim en ik ben 25 jaar jong. Aangezien mijn vrienden niet van wintersport houden ben ik opzoek naar gezellige mensen om heerlijk mee op wintersport te gaan. Ik ben zelf een ervaren skiër en sinds een paar jaar snowboard ik ook. Ik heb twee seizoenen les gegeven in Oostenrijk. Ik wil graag op de piste staan als de liften net open zijn en smiddags gezellig een feestje maken in de kroeg… Het maakt mij niet uit of je een gevorderde skiër/boarder bent of ervaren. Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk maar niks staat vast dus we kunnen nog alle kanten op. Lijkt het je gezellig om samen of met een groep te gaan reageer dan!!!

Mogelijk interesse hier :) Nog niet zo gevorderd (pas een paar vakanties gedaan), maar wel zin om in februari te gaan (ligt er even aan of de andere plannen van rond die tijd doorgaan, dat hoor ik binnenkort)!

Leuk! laat het maar weten!

Hoi Kim,

Heb je een pb gestuurd!

Kim
Al wat geboekt ?

Heb interesse!! :)

frank1974nl

hallo, wij gaan die week naar oostenrijk, zijn 3 gasten tussen de 30 en 25, locatie ligt wel nog niet vast.
kan er dan ook direct de 21ste men verjaardag vieren…

Ik heb ook wel interesse! :)
(gemiddelde skier/snowboardster van 23 jaar en op zoek naar een gezellige groep)

Je mag mij ook vragen als er nog plek is !
Ga graag nog even de alpen in met snowboard ! (M36) :)

Ik ben ook zeker geïnteresseerd! Zijn er al concrete plannen ofzo? Want het komt wel heel dichtbij :)
(man, 26j, snowboarder!)

Is er toevallig al een plan?

Plaats een reactie