Val Gardena 21 december

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Wat ziet het er daar mooi uit
Ik kom 14 februari aan in Vigo di Fassa
Weet alleen nog niet waar we percies gaan zitskiën (voor mijn de eerste keer in de zitski e het gebied)
Geniet nog van de komende dagen

Schattige selfie! Het lift er inderdaad goed bij daar. Oh, en voor ik het vergeet: jij ook fijne feestdagen CJA!!

❄️

Ziet er goed uit! Zo te zien maak je inderdaad flink wat kilometers. Veel plezier nog en fijne dagen toegewenst!

Carnas on Tour

Jij ook fijne Kerstdagen en geniet er nog van!

Wat ziet het er daar mooi uit
Ik kom 14 februari aan in Vigo di Fassa
Weet alleen nog niet waar we percies gaan zitskiën (voor mijn de eerste keer in de zitski e het gebied)
Geniet nog van de komende dagen

niekniek op 24 dec 2014 19:37

Thanks, @niekniek
Zou je iets meer willen vertellen of fotos posten over het zitkien. Ik zag je al voorbij komen in de andere topics, maar ik ben wel benieuwd hoe dat gaat. Je zegt dat het de eerste keer is op de zitski. Heb je daarvoor wel geskied ?

Schattige selfie! Het lift er inderdaad goed bij daar. Oh, en voor ik het vergeet: jij ook fijne feestdagen CJA!!

David23 op 24 dec 2014 20:05

@David23 Ik lees jouw berichtjes ook steeds als ik terug kom van skiën. Hoe is het met je techniek ? Al verbeterd ? en ook prettige feestdagen.

Ziet er goed uit! Zo te zien maak je inderdaad flink wat kilometers. Veel plezier nog en fijne dagen toegewenst!

Svennoo op 24 dec 2014 20:11

@Svennoo Door die tochtjes te maken gaan de KM lekker snel. Las in je verslag over Saalbach wisselde condities. Maar was volgens mij wel een lekkere beestenbende. Jij ook prettige feestdagen.

May the ski force be with you !!

Jij ook fijne Kerstdagen en geniet er nog van!

Noblesse op 24 dec 2014 20:56

@Noblesse Jij ook fijne feestdagen en ga morgen toch proberen te kijken in La Villa want volgens mij gaat Pedraces open. Wat is mooier dan op kerst bij het kerkje te gaan eten.

May the ski force be with you !!

CJAHulskamp.
Goede keuze, Bedevaartsroute met Kerst! Eet smakelijk daar. Bij het kerkje heb ik nog nooit gegeten, die andere twee resto’s daar zijn top! Hoor graag hoe het eten daar is. Schijnt dat de koster daar kookt.

Het begint te kriebelen … Nog 4 weken … (Wolkenstein)

Rob

@CJAHulskamp Bedankt! En ik heb inderdaad het idee dat ik sneller ski op alle pistes, dus dat is prima.

❄️

@CJAHulskamp condities wisselde inderdaad steeds af. En een beestenbende… Tsjaa, het was inderdaad een chaos :P

Carnas on Tour

Wat een prachtige dag hadden we vandaag. Temperatuur iets minder warm als gisteren. Aan de van de dag wat meer bewolking. We zijn richting Colfosco gegaan in het Edelweisstal in gedoken. Het is maar een klein gebiedje maar wat lagen die pistes er heerlijk bij. We zijn de ochtend daar blijven hangen en wat gegeten op col de pradat. Na een wat langere lunch verder richting Corvara naar San Cassiano. Wilde eigenlijk richting Pedraces maar was nog niet helemaal duidelijk of dit al open was. Zijn de middag in Alta Badia gebleven. Was wel iets drukker als gisteren maar van echte wachttijden kon je niet spreken.

null

Forcelles

null

Richting Col Pradat

null

Nu omgedraaid.

null

Na het eten weer op de skies.

null

Vanaf Col Alto het gebeid Alta Badia. Niet alle liften waren open maar de pistes in goede omstandigheden.

null

Wederom Alta Badia

null

Dal afdaling naar San Cassiano. Die overigens erg goed bij lag.

null

San Cassiano.

Dit is het laatste verslag. Morgen rijden we na het skiën weer terug naar huis.

We hebben een prachtige week gehad. Na ongeveer 205 Km en iets meer dan 100 liften is ons ski seizoen goed begonnen. Natuurlijk hadden we ook onze aarzelingen toen we vetrokken. Maar ik denk dat ik kan zeggen dat Val Gardena zeer sneeuwzeker is. Misschien niet met echte sneeuw maar met kunstsneeuw een top prestatie.

Ik wens de mensen die de komende weken hier na toe vertrekken veel plezieren wij gaan alweer aftellen (55 dagen) naar de volgende skivakantie. Ciao

May the ski force be with you !!

Veel plezier nog op je laatste dag natuurlijk! En bedankt voor alle verslagen! :)

❄️

Bedankt voor je verslagen! Goede reis naar huis.

Bedankt ook voor de leuke verslagen. Ik ga hier 16 januari voor het eerst naar toe en ben zeer benieuwd. De verslagen lezen is een geweldige manier van voorpret. Succes morgen met de terugreis.

@CJAHulskamp

Mooi verslag, met veel plezier gelezen! Die foto met ‘spritz’ krijgt van mij een 10, schitterend!

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

null

Nog even een snelle update. Behoorlijk koud boven en op sommige plekken een stevige wind. Op de pistes is de vakantie ook begonnen voor de itilianen want het is drukker als van de week.

May the ski force be with you !!

@Peter30

Ik zeg Proost

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp

Salute!

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Voor het eerst geprobeerd een filmpje te maken van vorig jaar. Beetje meer oefenen met monteren met de 2015 versie.

May the ski force be with you !!

Leuk filmpje. Als ik het goed zie de afdaling van Seceda naar Ortisei?

Idd

Ben nu bezig met de 2014 versie

May the ski force be with you !!

Leuk filmpje, vooral je kinderen. Is altijd geweldig die jonge kinderen op de skies.
Ik heb van mijn dochter van 10 een kort filmpje, opgenomen op Edelweiss. Maar ik mag haar nooit lang filmen

Krijg het filmpje niet geplaatst.

@claudia2 Gewoon de link van de YT video hier neer zetten?

Mooie foto’s heb je gemaakt met een leuk verslag erbij! Kunstsneeuw doet wonderen! :P

Gang is alles

Yes…gelukt

film is prive, dus niemand kan het zien ;)

Onervaren

Sorry ik zie nog steeds privé

Hier het filmpje van afgelopen week. Even voor het gemak hetzelfde liedje gebruikt.

May the ski force be with you !!

Heb nu al heimwee…leuk filmpje hoor

Plaats een reactie