Val Gardena 21 december

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Ondertussen veranderd denk ik ? Nou je dochter heeft de vaart er aardig in :P

Gang is alles

gaat snel met die kleintjes !!! was afgelopen dagen een van de lekkerste piste die gedaan heb bij Forcelles

May the ski force be with you !!

Wat is het toch een heerlijk gebied. En wat hebben we toch een heerlijke week gehad met veel zon en geweldige pistes. Dat kunnen die Italianen toch he

Leuk filmpje! Gebied ziet er adembenemend mooi uit. Ben erg benieuwd over een aantal weken. Waar kan ik die ondergrondse skitrein vinden?

Leuk filmpje! Gebied ziet er adembenemend mooi uit. Ben erg benieuwd over een aantal weken. Waar kan ik die ondergrondse skitrein vinden?

Sebastiaan_van_Tol op 28 dec 2014 00:24

@Sebastiaan_van_Tol In Santa Christina. Als je de dal afdaling Saslong doet stap je op een soort rolband en loop je zo de ondergrondse trein in. Deze trein verbindt de Saslong met de Col Raiser.

May the ski force be with you !!

[quote]Wat is het toch een heerlijk gebied. En wat hebben we toch een heerlijke week gehad met veel zon en geweldige pistes. Dat kunnen die Italianen toch he

May the ski force be with you !!

Ziet er leuk uit!

@Sebastiaan_van_Tol In Santa Christina. Als je de dal afdaling Saslong doet stap je op een soort rolband en loop je zo de ondergrondse trein in. Deze trein verbindt de Saslong met de Col Raiser.

CJAHulskamp op 28 dec 2014 00:36

Dank je wel voor het snelle antwoord!

@CJAHulskamp zeker gelijk geboekt. Sneeuw ligt daar altijd wel

Vroeger probeerde ik nog wel eens mensen enthousiast te maken voor Italië. Daar ben ik ook maar mee gestopt. Lijkt me beter :-)

Vroeger probeerde ik nog wel eens mensen enthousiast te maken voor Italië. Daar ben ik ook maar mee gestopt. Lijkt me beter :-)

Noblesse op 28 dec 2014 16:35

Inderdaad, je moet niet te enthousiast worden; ik heb het zelfde met Zwitserland…
Nog iets minder als 4 weken …

Rob

@CJAHulskamp bedankt voor al je updates. Je hebt in elk geval al mijn zorgen weggenomen.
Over 16 dagen hoop ik aan te komen in Corvara :D
Het zou leuk zijn als er in de tussentijd nog wat extra sneeuw gaat vallen…

afgelopen vakantie even vlug aan gesnuffeld als onderdeel van de Sella Ronda, misschien half maart toch maar eens daar gaan kijken.

afgelopen vakantie even vlug aan gesnuffeld als onderdeel van de Sella Ronda, misschien half maart toch maar eens daar gaan kijken.

Userd op 10 feb 2015 11:32

Serre Chevalier in de ijskast ?

May the ski force be with you !!

Nope, net zo goed een mogelijkheid nog en zo zijn er nog wel meer ook ;)

Plaats een reactie