Forum indoor dagje ?

Om elkaar even te leren kennen en een dagje "sneeuw"pret voor diegene die nog niet geweest zijn, die niet gaan of die al terug zijn van ski/snowboardverlof stel ik voor om even een indoordagje te organiseren.
Wie zou dit zien zitten ?
Welke indoor ?
Skidome Terneuzen ? Nl (grens BE zelzate)
Skidome Rupchen ?
Snowworld landgraaf ? (nl) (grens BE limburg)
Snowworld zoetemeer?(nl)
Snowvalley peer? (BE)
ice mountain komen ? (BE)

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Ik ben vaak te vinden in SD Terneuzen samen met het boardteam en meerdere vn ht forum. altijd leuk dagje meeten!

Hoor het wel :-)

Ik ben vaak te vinden in SD Terneuzen samen met het boardteam en meerdere vn ht forum. altijd leuk dagje meeten!

Hoor het wel :-)

Baskeriz op 7 jan 2015 15:58

Het Boardteam ? Wat bedoel je juist ? De lesgevers vandaar of het team van het forum ?
Als je nog eens gata in het weekend of een avond, geef gerust een seintje.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

In Skidome Terneuzen word iedere maandag avond van 8 tot 10 freestyle les gegeven door 3 instructeus dit gaat van boxen rails 50/50, boardslides, div grabs tot 720s springen op grote kickers zitten goed motiverende leraren vo elk niveau!
en vanaf 2015 ook techniek les iedere woensdag avond.

verder zijn er do/vr avond ook altijd leden van SDT Boardteam aan ht boarden!

Als er iets georganiseerd wordt, top! Landgraaf heeft mijn voorkeur, alhoewel andere locaties ook geen probleem zijn. Mochten er dan mensen op de route Venlo-eindbestemming wonen die (gratis, voeren met koffie of snoepjes) mee willen rijden, geen probleem, dan schroef ik de dakdragers met ski/boardhouders er wel op… :)

A programmer is a machine that turns code into coffee..

In Skidome Terneuzen word iedere maandag avond van 8 tot 10 freestyle les gegeven door 3 instructeus dit gaat van boxen rails 50/50, boardslides, div grabs tot 720s springen op grote kickers zitten goed motiverende leraren vo elk niveau!
en vanaf 2015 ook techniek les iedere woensdag avond.

verder zijn er do/vr avond ook altijd leden van SDT Boardteam aan ht boarden!

Baskeriz op 7 jan 2015 16:07

qua echte freestyle (park) rails etc, ben ik een beginner :p een lesje zal zeker geen kwaad kunnen. Dient er op voorhand te worden ingeschreven of kan dit gewoon door aan te melden aan de balie ?

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Ik woon in Landgraaf en heb een abonnement bij Snowworld. Als ik tijd heb kom ik wel even kijken als er iets in Landgraaf gaat plaatsvinden.

In Skidome Terneuzen word iedere maandag avond van 8 tot 10 freestyle les gegeven door 3 instructeus dit gaat van boxen rails 50/50, boardslides, div grabs tot 720s springen op grote kickers zitten goed motiverende leraren vo elk niveau!

en vanaf 2015 ook techniek les iedere woensdag avond.

verder zijn er do/vr avond ook altijd leden van SDT Boardteam aan ht boarden!

Baskeriz op 7 jan 2015 16:07

qua echte freestyle (park) rails etc, ben ik een beginner :p een lesje zal zeker geen kwaad kunnen. Dient er op voorhand te worden ingeschreven of kan dit gewoon door aan te melden aan de balie ?

Maartenvc op 7 jan 2015 16:18

Ff mailtje sturen nr info@sdtboardteam.nl mag je altijd gratis lesje mee pakken kun je verder zien wat je wilt ;)

Als het een dagje in Landgraaf wordt ben ik voor(:

In Skidome Terneuzen word iedere maandag avond van 8 tot 10 freestyle les gegeven door 3 instructeus dit gaat van boxen rails 50/50, boardslides, div grabs tot 720s springen op grote kickers zitten goed motiverende leraren vo elk niveau!

en vanaf 2015 ook techniek les iedere woensdag avond.

verder zijn er do/vr avond ook altijd leden van SDT Boardteam aan ht boarden!

Baskeriz op 7 jan 2015 16:07

qua echte freestyle (park) rails etc, ben ik een beginner :p een lesje zal zeker geen kwaad kunnen. Dient er op voorhand te worden ingeschreven of kan dit gewoon door aan te melden aan de balie ?

Maartenvc op 7 jan 2015 16:18

Ff mailtje sturen nr info@sdtboardteam.nl mag je altijd gratis lesje mee pakken kun je verder zien wat je wilt ;)

Baskeriz op 7 jan 2015 19:19

Thx mate

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Als het een dagje in Landgraaf wordt ben ik voor(:

Marjanvl op 7 jan 2015 21:17

Indien er genoeg reactie komt kunnen we bijvoorbeeld 2 dagjes inplannen. 1 + 1 is meer fun.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Maar doe er dan 1 in Landgraaf en 1 in Zoetermeer, bijvoorbeeld. Grotere kans dat meer mensen komen…

ok dan 1+1+1 :p zoetemeer is al verder voor mij aangezien ik van Belgie afkomstig ben (een uurtje van terneuzen) maar indien het goed afgesproken is kan dat wel lukken.

We kunnen het wintersporters-on-indoor-tour noemen :p

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Het is dat Terneuzen of Landgraaf vanuit midden-Nederland (in mijn geval Hilversum) al snel twee uur rijden is (enkele reis). Erg centraal ligt het dus niet voor veel Nederlanders. Andersom precies wat je zegt, want Zoetermeer is vanuit België weer een stuk verder. Wat is de Benelux groot eigenlijk… Haha. Had nooit gedacht dat dát ooit een conclusie zou zijn ;)

+1 Landgraaf (langste baan + abonnement ;-))

Voor Zoetermeer ben ik wel in!

Voor mij Zoetermeer, alle zuidelijke ‘wintersportoorden’ zijn voor mij erg ver rijden… maar aangezien ik één van de weinige forumgangers van boven de rivieren ben, zal het wel geen Zoetermeer worden :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Als het Zoetermeer word wil ik wel kijken of de datum mij uitkomt. Ben er (bijna) elke week te vinden.

Übung macht den meister!!!

Ik houd de mogelijke data wel even in de gaten, Zoetermeer is vanuit Haarlem een klein stukje, alle zuidelijkere banen laat ik voor wat ze zijn. Als er een datum geprikt word waarop ik kan, kom ik misschien ook wel ff een dag of avond? boarden.

🏂

Ik woon 2 dorpen naast Zoetermeer, dus kom maar op met die meeting daar!

Kan je hier op dit forum een poll ofzo openen ? Dan kan er gestemd worden.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Ik zeg doen! In de zomer dan (meer kans op privé-pistes ;) ). Mijn voorkeur gaat uit Landgraaf :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Over reisafstanden gesproken, waarom geen winterberg/willingen. Is ook naar 2,5uur rijden…

Over reisafstanden gesproken, waarom geen winterberg/willingen. Is ook naar 2,5uur rijden…

rmgb op 14 jan 2015 21:48

Voor u is dat mogelijks het geval maar voor andere leden op het forum kan dit gauw een pak verder zijn. In mijn geval eerder 4,5 uur.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

ik denk dat je best een doodle aanmaakt met zaterdag/zondagen
of gewoon 1 dag uitkiest binnen zoveel weken en dan hopen dat veel volk afkomt

groeten

Als je nu alvast een datum vaststelt voor zomer/ begin zomer heb je het meeste kans dat mensen nog niks gepland hebben.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie