Snowboard bindingen los huren

Goedemiddag allen,

Ik heb even een vraag en google kan me tot op heden helaas niet helpen.
Volgende week zaterdag vertrekken 3 vrienden en ik naar Hinterglemm. 1 van de mannen gaat voor het eerst de wintersport mee maken en gaat snowboarden. Nu kan die op een oud board van 1 van de mannen boarden alleen de bindingen hiervan zijn helaas kapot. Het is een super instap boardje ( Rossignol Scope) waar die zeker een week plezier van gaat hebben maar zonder bindingen wordt het natuurlijk lastig. Mijn vraag is dan ook:

Weet iemand of het mogelijk is of je in Hinterglemm losse snowboard bindingen kan huren?

Alvast bedankt!

*bericht bewerkt door moderator op 08 jan 2015 15:15: Verhuisd naar juiste subforum

als je niet teveel eisen stelt ( en dat doe je niet als je om huurbindingen vraagt ) marktplaats is de place to be voor minder dan 50 euro heb je een paar bindingen en daar kan die gerust volgend jaar nog een keer mee .
succes en veel plezier alvast

Als je in de buurt van Enschede woont/komt kan ik wel kijken of een oude set bindingen nog goed is, die kun je zo meenemen voor een weekje.

Huren is vast mogelijk, maar zoals gezegd kan je beter even op marktplaats kijken voor een goedkope set (niet te oude) bindingen. Waarschijnlijk ben je goedkoper uit dan als je ze zou huren. Een nog mooiere oplossing is natuurlijk kijken of je ergens een setje (tegen een kleine vergoeding) kan lenen, zoals @Marijnt je al belangeloos aanbiedt!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Kijk echt even op marktplaats, het is al een paar keer gezegd hierboven maar er staan echt heeeeel veeeeel bindingen vanaf 10, 15 euro. Goedkoper dan huren en als die er nog een jaartje langer mee wil doen lacht hij zich echt kapot!

🏂

Mooi prijsje voor nog bijna nieuwe bindingen : http://link.marktplaats.nl/m886999930

Nog even en we mogen weer!

Thanks voor de reacties allemaal. Zeker Marijnt, erg aardig. helaas wonen we niet in de buurt van Enschede. Aangezien hij natuurlijk ook schoenen moet huren gaan we gewoon kijken of het mogelijk is en dan zien we wel. En zo niet huurt die dus een hele set. In ieder geval, bedankt voor de reacties.

Plaats een reactie