Gezocht: Snowboardster die op 23.12.2014 bij de Fleckalmbahn te Kitzbuhel snowboarder uit wraak een

Gezocht: Stoere snowboardster die op 23.12.2014 bij de Fleckalmbahn te Kitzbuhel een snowboarder een zetje gaf! :-)

Wie is of Waar kan ik die leuke spontane jonge dame vinden, die me in Kitzbuhel op 23 December 2014 net buiten de lift een tikje gaf (gepaste wraakactie), waardoor ze me ff uit balans bracht?

Signalement:
Knappe dame met lang blond golvend haar, ca 1.75m. Droeg een lichte muts en een witte jas op een beige/lichtbruine broek.

Was met een groepje vriendinnen en reden weg in een grijze Volkswagen Transporter T4 met dubbele cabine en kenteken beginnend met 95-. We hadden een enorme wederzijdse klik!

Herken jij je in dit signalement, of ken je misschien iemand die hier mogelijk aan voldoet? Of wellicht ben je zelf op die dag op de pistes bij Kirchberg geweest? Please let me know! (roydoppen@hotmail.com)

Vriendelijk bedankt,

Roy

Oe leuk, een winter-relatieplanet-sporters oproepje…

Succes met de zoektocht… :)

Leuk verhaal, uitstekende basis. Ik zal zoeken naar haar tweeling zus.
Succes, J

Geweldig bericht! Veel succes met zoeken haha ;)

Leuk !! ik hoop dat je haar vind (de beschrijving is prima in elk geval :) )
Niet even snel een foto gemaakt Roy ?

Nou @roydoppen,
Ik heb instagram even doorzocht met de #kirchberg en ik zie daar wel ongeveer rond die tijd dat jij zoekt ene Sophie met lang blond golvend haar die in Kirchberg was.

Ik heb je een berichtje gestuurd met de link @roydoppen , we wachten in spanning af :)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Advertentie/oproep in de Metro plaatsen :-) ?

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Leuke oproep succes met je zoektocht ,en laat even weten dat je haar gevonden hebt of niet natuurlijk.

Haha geweldig dit!
Succes met je zoektocht, hoop dat je haar vind!

enneehh…vraag volgende keer dr nummer/email/fb ^^

Wat een lieve en leuke reacties, super, haha. Dank U allen!! :-D

Advertentie/oproep in de Metro plaatsen :-) ?

Chonn op 20 jan 2015 08:47

Chonn, wat een goed idee zeg. Ik ga daar ook ASAP werk van maken! Thanks!!

Leuk !! ik hoop dat je haar vind (de beschrijving is prima in elk geval :) )
Niet even snel een foto gemaakt Roy ?

Nou @roydoppen,
Ik heb instagram even doorzocht met de #kirchberg en ik zie daar wel ongeveer rond die tijd dat jij zoekt ene Sophie met lang blond golvend haar die in Kirchberg was.

Ik heb je een berichtje gestuurd met de link @roydoppen , we wachten in spanning af :)

Bobdeboarder op 20 jan 2015 08:33

Geweldig Bob, ook bedankt!! :-). Ik heb ze nog niet kunnen vinden tot dusver, is het misschien mogelijk voor je de pic te posten?

Haha geweldig dit!
Succes met je zoektocht, hoop dat je haar vind!

enneehh…vraag volgende keer dr nummer/email/fb ^^

Jesper2 op 20 jan 2015 11:33

En de naam natuurlijk… :-X :)!! Dat had ik zeker graag gedaan, ware het niet dat mijn maat en ik er op de parkeerplaats er net iets te laat achter kwamen dat er aan de andere kant van het gondelgebouw ook nog een kleine parkeerplaats bleek te zijn, waar de dames ongezien in het VW busje konden stappen :-S. Kort daarop werden we verrast in het voorbij komen van de Transporter met… My Miss Revenge :-) op de achterbank, nog met de schuifdeur open, al turende over de parkeerplaats. Helaas was ik buiten haar gezichtsveld, om haar aandacht nog te kunnen trekken, grrrrr… :-S.

Hierbij toch nog wat pics…voor eventuele herkenning, je weet ten slotte maar nooit! :-)

null

null

null

Al gekeken of je haar herkent op profielfoto’s van de volgers/likers van Wintersporters op Facebook?

Laat je nog weten, of je haar gevonden hebt? Wie weet bloeit er iets mooi uit, je weet nooit hoe het lopen kan. In ieder geval heeeeel veel succes.

Je hebt de foto’s inmiddels gezien begreep ik :), we wachten in spanning af !!

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Mijn vriendin was daar in die periode… :D
haha succes met je zoektocht

Roy je bent zwaar verliefd mocht je het nog niet weten!

hahahaha, daar lijkt het wel op. Ik kan je niet helpen Roy maar succes ermee

Als het de vrouw is waarvan ik hem een linkje heb gestuurd kan ik @roydoppen goed begrijpen ! :) @BasK heet ze Sophie ? :)

tromgeroffel

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Datingsite Wintersporters… Loool Succes met de zoektocht!

A winter without powder isn't a winter!

Roy je bent zwaar verliefd mocht je het nog niet weten!

Hooykaas op 21 jan 2015 16:10

Of heeel erg desperate…

🏂

Mwahaha, ik denk in dit geval geen van beide, daarvoor loop ik al iets te lang rond. :-).
Heb tot op heden geen bericht terug ontvangen, ben er ook bang voor dat het niet gaat gebeuren.

Life goes on anyways :-). Thanks mensen! ;-)

Weet je nog meer cijfers/letters van het kenteken? anders ff via de RDW ;)
En dit even op FB gooien dat zien veel meer mensen, succes :)

Dienten Die Alte schule

Had je niet gewoon haar naam of nummer kunnen vragen

Gang is alles

Had je niet gewoon haar naam of nummer kunnen vragen

Jesper op 24 jan 2015 22:15

Dat zou te makkelijk zijn geweest, het moet wel spannend blijven.

Veel succes met de zoektocht trouwens!

Iedereen moet het leren met vallen en opstaan!

Hoe vordert de zoektocht Roy?

Had je niet gewoon haar naam of nummer kunnen vragen

Jesper op 24 jan 2015 22:15

Dat zou te makkelijk zijn geweest, het moet wel spannend blijven.

Veel succes met de zoektocht trouwens!

DaanZ op 25 jan 2015 11:54

Hey DaanZ,

Ik ben niet het type, die iemand meteen de naam en het nummer vraagt (al heb ik daar nu wel spijt van, haha)

Thanks!!

Hoe vordert de zoektocht Roy?

Michiel11 op 28 jan 2015 11:49

Gaat nog niet zo hard Michiel11 :-(…
Nog ff hoop houden, :-)
In ieder geval iets geleerd voor een volgende keer, als me weer iets dergelijks overkomt…

Weet je nog meer cijfers/letters van het kenteken? anders ff via de RDW ;)
En dit even op FB gooien dat zien veel meer mensen, succes :)

Elly3 op 24 jan 2015 10:58

Nope, dan had ik de bus al wel gevonden…
Op FB zetten? Je bedoelt op mn Eigen pagina? Haha, dat deelt toch niemand joh… :-)

Als het niet lukt Roy is het ook niet zo erg moet je maar denken.
Over 50 jaar zit ze met een luier om in het bejaardenhuis en dan wil je haar toch ook niet meer.
Of vergis ik me nou!

Whahaa Hooykaas,

Tuurlijk, zo kun je alles kapot relativeren … :-).
Misschien maar vast beginnen eentje uit te zoeken van 18jaar, zou dat wat zijn??

Whahaa Hooykaas,

Tuurlijk, zo kun je alles kapot relativeren … :-).
Misschien maar vast beginnen eentje uit te zoeken van 18jaar, zou dat wat zijn??

roydoppen op 28 jan 2015 22:53

Is ook niet alles, moet je nog alles leren.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Plaats een reactie