Ervaring Nike Zoom Kaiju

Hey!

Heeft iemand van jullie gebruikservaring met de Nike Zoom Kaiju?

Ik zou deze kunnen halen voor een mooi prijsje in maat 42. heb in me normale schoenen ook 42 maar in me burtons 43.
iemand enig idee of nikes klein of groot vallen?

Thx alvast :D

*bericht bewerkt door moderator op 20 jan 2015 18:22: verhuisd naar juiste subforum

null

Looks good iig

Mooie schoen! Ik heb Altijd Nike snowboard schoenen. Zitten lekker en board lekker. Ze vielen bij mij altijd wel wat strakker. Ik had ze 1,5 maat groter als normale schoenen

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Ik heb zelf ook Nike snowboard schoenen in maat 44,5 terwijl ik in normale schoenen 42/43 heb! Verder vind ik het erg prettige schoenen en ze zitten mij als gegoten. Advies is dus wel om ze eerst te passen.

Ik heb zelf ook Nike snowboardschoenen en ‘Gewone’ Nike schoenen. De snowboardschoenen zitten inderdaad strakker, ik heb ze zelf ook 1 maat groter en ze zitten als gegoten!

Ik vind het persoonlijk de beste schoen , ik heb ook andere merken gehad maar daar kreeg ik kramp in en bij deze niet ,heb ze al 5 jaar

Ik bied de mijne te koop aan! Identiek aan het bovenstaande model…
10 dagen mee gaan snowboarden, schoenmaat 43 (te los voor mij, vandaar de verkoop)

PM indien interesse!

ik heb ook alleen maar Nikes.
normaal maat 42 en van Snwschoen 42,5
zijn zoals gezegd wel wat smaller, maar ik zweer bij mijn Nikes, ben niet van de grote merken maar bij Nike maakte ik graag een uitzondering… heerlijke boots.

Eeuwig zond dat ze gestopt zijn met de snowboardtak.
Voordeel is wel dat je de boots erg voordelig kan vinden op dit moment,
net weer een paar binnen… heb nu 4 paar nieuwe boots thuis staan. ik kan dus even vooruit zullen we maar zeggen, hahaha

Plaats een reactie