Board/ski metgezel gezocht voor lang weekend Oostenrijk

Ik zou heel graag in februari een lang weekend naar Oostenrijk willen om van de sneeuw te genieten. Donderdag vertrekken en de maandag of dinsdag daarop helaas weer vertrekken.
Ik heb een voorkeur voor het Zillertal, maar elk ander gebied is prima! Ben een gevorderde snowboarder, type freerider. Heb een lease auto incl tankpas voor europa:)…

In de ochtend tussen 9 a 10 op de piste, einde middag ergens een paar biertjes drinken, een verdere invulling zoals het komt.

Wie heeft er interesse!?:)

frank1974nl

[quote]Ik zou heel graag in februari een lang weekend naar Oostenrijk willen om van de sneeuw te genieten. Donderdag vertrekken en de maandag of dinsdag daarop helaas weer vertrekken.

Ik heb een voorkeur voor het Zillertal, maar elk ander gebied in Oostenrijk is ook prima! Ben een gevorderde snowboarder, type freerider. Heb een lease auto incl tankpas voor europa:)…

In de ochtend tussen 9 a 10 op de piste, einde middag ergens een paar biertjes drinken, een verdere invulling zoals het komt.

Wie o wie heeft er interesse!?:)

frank1974nl

Ha die Frank!

Hoewel ik zelf een gevorderde skiër ben (boarden kan ik wel een beetje maar op een naar mijn smaak te laag niveau) heb ik interesse om bij je aan te haken. Hopelijk kunnen we nog twee anderen erbij vinden om de auto te vullen en om in Oostenrijk de accommodatie mee te delen.

Heb je een voorkeur voor één van de 4 weekenden in februari?

Hey Frank,

Ik heb je zonet even een pb-tje gestuurd!

Heb ik ook zojuist even gedaan!

Plaats een reactie