Help.. skislot code vergeten

Hoi,

Ik kocht dit weekend een skislot en wou het daarnet instellen. Ik drukte het pinnetje in maar terwijl ik de code instelde ging het pinnetje omhoog… Ik weet dus niet welke code ik heb…

Iemand een tric om de code te oncijferen?

Hoi,

Ik kocht dit weekend een skislot en wou het daarnet instellen. Ik drukte het pinnetje in maar terwijl ik de code instelde ging het pinnetje omhoog… Ik weet dus niet welke code ik heb…

Iemand een tric om de code te oncijferen?

kellyverbrugghe op 26 jan 2015 22:13

Drie cijfers? Dan heb je 999 mogelijkheden. Ga lekker voor televisie zitten en probeer ze één voor één uit. Enige mogelijkheid vrees ik.

Ja dat heb ik net geprobeerd… maar het werkt gelijk niet :s Raar

@arnh 1000 mogelijkheden ;)

@arnh 1000 mogelijkheden ;)

Niels89 op 26 jan 2015 22:42

Wat een stomme fout :(

Het slot werkt in ieder geval goed…

Ik weet alleen nog dat je met een licht aan de zijkant moet schijnen en dan zou je het moeten kunnen zien…
Even googelen denk…

Thank God summer is over!

Misschien dat dit helpt.

http://www.lockpickinguniversiteit.nl/tutorial/leuk-trucje-o…

Nigel op 27 jan 2015 08:18

verleden week nog gedaan met een skislot.
maar goed ook want na een jaar ben je de code wel vergeten :p

Heb je toevallig zo’n Burton slotje? (

null
)

Die hebben dat wel vaker voor dat de ingestelde code ineens niet meer werkt (net als de 998 andere opties)

Zelf voorgehad en als je online zoekt, ben ik niet het enige geval.

Heb even een foto getrokken van m’n slot:
http://cl.ly/image/3c3Z0q210v1P?_ga=1.255847819.2004653182.1…

Bij dergelijke slotjes kan je, door wat aan de ontgrendeling te trekken, soms voelen wanneer de cijfers ‘op hun plaats vallen’. Al is het er eentje, het beperkt de mogelijkheden dan nog tot 100.

één voor één de 1000 combinaties afwerken is anders de enige oplossing. Dit is hooguit een uurtje werk.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik heb dit ooit op de piste gehad. Board netjes op slot gezet, maar het piefeltje iets te ver ingedrukt waardoor de code opnieuw kon worden ingesteld en toen een draai gegeven aan de cijfertjes. Niks doorgehad tot ik terug kwam en ik mijn code instelde die opeens niet meer werkte. Uiteindelijk maar een kniptang gehaald bij een winkel/verhuurder op de piste. Ze keken mee nog een beetje raar aan, maar binnen een seconde was het kabeltje door en kon ik er verder. Niemand die trouwens op of om keek dat ik een slot aan het doorknippen was. Daarna begon ik heel erg te twijfelen aan het nut van zo’n ding ;)

het is idd niet echt antidiefstal, zie het eerder als anti-“ai ik heb het verkeerde bord/ski mee”

Heb bij zulke slotjes al meerdere malen meegemaakt dat de code (al dan niet spontaan) veranderd was.
Toen heb ik er zo eens eentje opengehaald en als je ziet hoe fijn die radjes zijn, is dat ook niet verwonderlijk.
Vandaar dat ze meestal ook maar 10€ kosten.

Sindsdien ben ik overgestapt op een slotje met sleutel.
Heb zelf zeer goeie ervaringen met een safeman slot - dikkere kabel en met sleuteltje, wel iets zwaarder.

Plaats een reactie