Lib-Tech Skate Banaan 149 + Flux Distorion binding

Staat nog niet op marktplaats, daar gaatie volgende week op.
Vraagprijs voor de set €325,-
Gewaxed en geslepen. 1 chipje op tail (topsheet) met dank aan een skieer.

De Skate Banaan:

Dit originele, revolutionaire, all terrain rocker snowboard is dé juiste keuze voor beginners en blijft gebruikt worden tot ze pro’s zijn. Dit leuke, gemakkelijke Lib Tech Skate Banana BTX snowboard doet het fantastisch in diepsneeuw, op rails, op harde sneeuw en zelfs op ijs. Het wordt heel moeilijk om iets te vinden waarop dit board het niet goed doet!

Power Transfer Internal Sidewalls
Double Sintered UHMW Sidewalls: twee keer zo sterke zijwand als een ander board. Stevig, snel en licht
Magne-Traction 5: zeven punten van gecontroleerde kantcontrole voor de nodige stabliteit onder alle omstandigheden
BTX Banana Tech: maakt het draaien gemakkelijker en zorgt voor een goede grip op ijs
Flex: medium-stijve flex ontwikkeld voor agressieve en toch speelse boarders, goed voor all-mountain en freestyle
True Twin: symmestrische vorm voor gelijkaardige preciese prestaties; regular of goofy
H-Pop Core: licht, stevig

Flux distortion:
Strap on the Flux Distortion Snowboard Binding and start ruling the local scene. This skate-inspired Flux binding combines baseplate response and highback flexibility, so your board control and ability to stomp and tweak improve. Adjust the Distortion s F-Tech Asym highback for greater response, or greater flex depending on your riding style. Flux s L-Guide system makes it easier to get in and out of your bindings, so you get more laps on a feature. Both the ankle strap and toe mask are designed to ensure total balance, flexibility, and response, so you can push to the next level of shred. Flux s Tool-free adjustments mean you can tweak your fit until it feels like the perfect amount of jelly in your donut.

null

null

null

null

null

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

krijg je dan die geweldige bert en ernie wanten er bij?! ;)

wat komt/is er voor in de plaats gekomen?

@Jefrem whahaha nee, die krijg je er niet bij! Daar heb ik zelf veel te lang naar gezocht. Maar de alp adventure stickers en go plakker die erop zitten mag je er wel bij hebben ;-)

Heb nu een Lib-Tech travis rice 153.
2 weken geleden voor het eerst mee op vakantie en bevalt goed, stukje serieuzer dan de banaan.

Maar ziet er lekker uit in Flaine nu voor jullie! mazzelaars

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

hahaha ik heb ook nog zitten zoeken naar wanteen.zat tegen gekomen maar niet die ;)

ik heb mijn TRS weer terug gebracht.kon er niet mee uit de voeten.heb nu een bataleon omni.

ben benieuwd.over 6 weken kan ik hem testen.
ja ziet er zeker super uit nu!als we er zijn nog maar een goede dump :p

Voor de beginners op dit forum geef ik graag even mee, dit is een fantastisch board om op door te groeien. Heb er zelf ook eens mogen met spelen van een maat en alles ging super smooth.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Plaats een reactie