Vader neemt kinderen mee op snowboard

2 Het belangrijkste–> dat kind heeft de dag van haar leven.

Jeroen6 op 15 mei 2015 15:34

Kennelijk heb je geen kinderen…

DSvier op 15 mei 2015 15:40

mooie drogreden
'Jeroen vindt dat het kind de dag van haar leven heeft, dus hij heeft geen kinderen…

Certified ski-boy, glijbewijs

mooie drogreden
'Jeroen vindt dat het kind de dag van haar leven heeft, dus hij heeft geen kinderen…

Jorian op 15 mei 2015 15:51

Dat is niet de reden dat ik dat denk (en het is al helemaal geen drogreden). Ik denk dat omdat de vraag of het kind een geweldige dag heeft gehad niet het belangrijkste is. Ik denk dat we legio dingen kunnen bedenken wat een kind geweldig vindt, maar waar je nu juist als ouder van weet dat het volstrekt idioot is om het te doen.

Ik noem maar wat: een puber van 14 zal het geweldig vinden als hij de Ferrari van zijn vader een dagje mee mag nemen om er mee te gaan scheuren op de openbare weg. Als het dan goed is gegaan heeft die puber een geweldige dag gehad… Maar het belangrijkste lijkt mij wel dat zijn vader een volstrekte malloot is waarvan je jezelf moet afvragen of die wel in staat is om de ouderlijke macht te hebben.

Dus het was op zijn minst een onzinnige opmerking.

@DSvier ik liet alleen zien dat je reactie nergens op berust was. en ik vind de vergelijking van een vader die (ook al is het nep) zijn kind mee neemt op het snowboard met een kind die (zoals je zegt zonder vader) alleen in een auto rijdt wel een beetje misplaatst

Certified ski-boy, glijbewijs

@DSvier ik liet alleen zien dat je reactie nergens op berust was. en ik vind de vergelijking van een vader die (ook al is het nep) zijn kind mee neemt op het snowboard met een kind die (zoals je zegt zonder vader) alleen in een auto rijdt wel een beetje misplaatst

Jorian op 15 mei 2015 19:24

Het is gewoon een duidelijk voorbeeld om aan te tonen dat de stelling onzinnig is.

Als je dan een vergelijkbare situatie pakt is het voorbeeld niet echt dienstig.

Jeetje zeg…jij bent vast een feest om mee om te gaan…

mama on a mission in the snow

Ja hoor. Zo kan ik bv heel goed omgaan met andere meningen…

En hoef ik niet persoonlijk te worden omdat een andere mening mij niet aanstaat.

Volgens mij waren de happertjes in de bonus afgelopen week. ;)

Übung macht den meister!!!

Volgens mij waren de happertjes in de bonus afgelopen week. ;)

RFKANGOO op 16 mei 2015 08:50

+1 :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Zo, laten we het nu maar weer snel gezellig maken hier ;) Dank!

zo is het @rene

Certified ski-boy, glijbewijs

Gaaf filmpje, mocht ik ooit per ongeluk een kind krijgen dan zou ik ze zeker weleens meenemen op mijn board. Maar dan zonder de stunts en rondraaien, en op rustige blauwe pistes.
Lijken me toch momenten dat je bij blijft als ouder en kind. Daarnaast hoe eerder een kind het winterdport virus te pakken heeft hoe leuker toch?

Wat nou als mijn vriendin heel klein is zoudit dan ook makkelijk gaan?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie