Niet naar skigebied Hochkonig maar naar....

Voor volgend jaar had ik het plan naar Hochkonig te gaan, maar ik heb geen geschikte accommodatie kunnen vinden in de voorjaarsvakantie.
Wij willen in de periode 27/2-5/3 en gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen van 14 en 12 jaar. Wie weet er een goed en betaalbaar alternatief?
Minimaal 100 km piste, betaalbaar app, hotel of pension en geen massaal gebied. Italie of Frankrijk is ook prima. Heb wel gezien dat de prijzen in Frankrijk in deze periode behoorlijk hoog zijn.
Alvast bedankt.

Wat is voor jou “betaalbaar”?

Zoek in ieder geval iets buiten boven de regio’s die met toeristen overspoeld worden, zoals Tirol, grote delen van Salzburgerland en de Vanoise.

❄️

Ik weet niet waar je gezocht hebt en wat je betaalbaar vindt. Maar ik heb snel even voor je gekeken en zag dat er bijvoorbeeld via http://www.booking.com in Hochkonig heel veel 4 persoons appartementen vrij zijn in de prijsklasse tussen 500,-- en 1200 euro per appartement per week. Allemaal in de gewenste periode. Ik neem dus aan dat er via andere organisaties ook wel mogelijkheden zijn.

Ik book vaak via aibnb of bookin.com. Dit jaar in Maria Alm iets ( betaalbaars) gevonden op de website van Hoghkonig. Succes

Misschien kun je beter eerst even melden wat je betaalbaar vindt en wat je wensen precies zijn. Want ik kan voldoende vinden in Hochkonig. Ook op de site die Elly3 je gaf in een ander topic. Ook Bellvila heeft mooie appartementen vrij.

Er staan er zelfs nog een paar betaalbare op bungalow.net. Verder is er vast ook nog wel wat via de grote aanbieders als arke te vinden. Maar er is vast nog wel wat op de site van de VVV van Hochkonig zelf te vinden -http://www.hochkoenig.at

Of @Elly3 vragen of ze iets weet? Ze heeft voor mij ook iets gevonden voor pak en beet 400 euro midden in Dienten :) En ze heeft zelf natuurlijk ook haar huis wat ze verhuurd!

Bedankt voor alle reacties. Ik had in mijn eerste oproep vergeten te vermelden dat ik graag in Dienten wil verblijven en dat er WIFI aanwezig moet zijn ivm werk. Dit maakte de keuze beperkter.
Ondertussen heb ik al contact gehad met Elly en zij heeft mij inderdaad een aantal goede tips gegevens. Heb nu een aantal appartementen gemailt om te vragen of er WIFI is.
Betaalbaar is voor mijn beurs niet meer dan 700 euro voor een week verblijf.
Nogmaals dank, het gaat vast lukken.

Haha Rene met de krokus is dat al lang bezet, de vakantie periodes ben ik zo kwijt. Maar had haar al een aantal suggesties gedaan via berichtje. Er zijn zeker nog acco’s vrij in die periode, maar ja natuurlijk niet allen een top locatie of wenselijk.

Langs elkaar heen :)

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie