Ik zoek: bootfitter/winkel met aandacht voetopmeting

Hallo,

Ik ben op zoek naar een bootfitter in België, in de buurt van Brussel (eventueel dichtbij centrum Gent/Leuven/Antwerpen). Het komt er eigenlijk op neer dat ik een wintersportzaak zoek die veel aandacht en belang hecht aan de pasvorm van een bot, de vorm van een voet en mensen met rugproblemen kunnen helpen met de zoektocht naar skibotten. Zijn er mensen die een goede winkel weten? Brandt los!

Over mijn voeten (mocht dit helpen?):
Maat: 26
Voetzool: normaal, geen platvoeten oid
Wreef: normaal
Rug: zwak, lichte vorm scoliose, echter geen probleem, heupen ongelijk
Ski niveau: advanced tot expert
Kuit: smal
Flex: (minimum) 110
Prijsklasse: onder de 600 euro
Skis: Fischer Worldcup RC4 SC

Alvast bedankt,

SkiTopper

Aquasport in Deurne.

Met die scoliose zou ik naar een goede fysiotherapeut gaan. ;)

Ik ben op zoek naar een bootfitter in België, in de buurt van Brussel (eventueel dichtbij centrum Gent/Leuven/Antwerpen). Het komt er eigenlijk op neer dat ik een wintersportzaak zoek die veel aandacht en belang hecht aan de pasvorm van een bot, de vorm van een voet en mensen met rugproblemen kunnen helpen met de zoektocht naar skibotten. Zijn er mensen die een goede winkel weten? Brandt los!

Sportina in Erpe-Mere heeft een uitstekende reputatie (hun website ziet er bagger uit, maar laat je daardoor niet afschrikken). Marc (de bootfitter) is er elke namiddag van 13.30u tot 19u, zaterdag heel de dag en zondag tussen 14 en 17u. Mail/bel best voor een afspraak.

Sportina in Erpe-Mere heeft een uitstekende reputatie (hun website ziet er bagger uit, maar laat je daardoor niet afschrikken). Marc (de bootfitter) is er elke namiddag van 13.30u tot 19u, zaterdag heel de dag en zondag tussen 14 en 17u. Mail/bel best voor een afspraak.

Arnh op 24 aug 2015 17:27

Eerste die me opkwam was ook den Marc van Sportina. :-) Bootfitter van kampioenskiërs.
Van heinde en verre komen ze speciaal voor Marc.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Snel antwoord, wauw! Ik zal eens bellen, bedankt!

Zonder enige twijfel Austria Sports in Malden. Geautoriseerde dealer van Strolz schoenen, maar ook in het aanpassen van skischoenen vakkundig. Ik rijd er 100km voor om!

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Malden ligt tegenwoordig in België?

Als je Rotterdam niet te ver vindt, kan je daar ook nog terecht bij Norbert Maier: http://www.norbertmaiersport.nl/

Malden ligt in Nederland natuurlijk. (Ik ben daar erg goed geholpen met Strolz (Mijn voeten wel groter dan de jouwe) Maar daar ben je wel € 800 ‘kwijt’)

Maat 26 is wel errrug klein.

Jabo op 12 sep 2015 18:12

Hoezo? Ik heb skischoenen maat 26.5 (mondo). Is vrij normaal hoor. Het is wel een andere schaal dan de standaard schoenmaten van je sneakers (dan zit ik op 42.5)…
@SkiTopper al een goede zaak en mooie botten gevonden?

Ja, foutje van die maat. Zojuist gewijzigd. J

Maat 26 is wel errrug klein.

(Mijn voeten wel 2x zo groot als de jouwe)

Jabo op 12 sep 2015 18:12

Ik neem aan dat hij de maat van skischoenen vermeldde.

https://www.daka.nl/content/maattabel/skischoenen-algemeen…

Plaats een reactie