Gevraagd: Twin-Tips 150-160

Heeft iemand nog twin-tips te koop (foto?)
Lengte: 150-160
Alvast bedankt!

Beste Jimm,

Ik heb een paar atomic punx lengte 160cm die je evt kan overnemen. Ik zal even kijken of ik wat fotos kan maken.

mvg
Ludo

Hi Ludo,

Bedankt voor je reactie,
Ik zou inderdaad graag foto’s willen zien!

mvg
Jim

@Jimm

Ik heb atomic panic twintips van 155 skies zijn goed wel gebruikt!
Ik wil eigenlijk twintips van 165 vandaar dat ik ze aanbied.
het lukt niet om foto’s te uploaden heeft iemand een idee hoe dat anders kan?

Gr Niels

NielsT93

Wat is jullie vraagprijs?

Jimm

sorry lig met een zware griep geveld op bed.Als ik ff de kracht heb de skis van zolder te halen zal ik fotos maken. mijn excuses

gr
ludo

@nielsT93

Wat is jouw vraagprijs?

@ludodehaas

Wat is je vraagprijs?

Ik heb een nieuwe set liggen, 1 dag op geskied in poeder. Line Sick Day 95, 162cm. Meer een all-mountain freestyler, met poederpotentieel. Met Marker Squire bindingen. 200€ afhaalprijs.

Ik heb een nieuwe set liggen, 1 dag op geskied in poeder. Line Sick Day 95, 162cm. Meer een all-mountain freestyler, met poederpotentieel. Met Marker Squire bindingen. 200€ afhaalprijs.

Noukje op 28 okt 2015 21:56

Das niet veel voor die ski en binding. Leuke poedergerichte all-mountain ski voor een lichte kleine ski(st)er.

Ik heb een nieuwe set liggen, 1 dag op geskied in poeder. Line Sick Day 95, 162cm. Meer een all-mountain freestyler, met poederpotentieel. Met Marker Squire bindingen. 200€ afhaalprijs.

Noukje op 28 okt 2015 21:56

Das niet veel voor die ski en binding. Leuke poedergerichte all-mountain ski voor een lichte kleine ski(st)er.

GiGi op 29 okt 2015 09:12

Daar ben ik het met je eens! Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, het is mijn eigen domme schuld dat ik ze gekocht heb voor mijn gewicht van 75kg ;-)
Maar een sub- 70kg skiër-skiester gaat hier heel erg blij op worden.
Misschien moet ik ze even aanbieden op de Marktplaats hier…

Plaats een reactie