Op zoek naar een gezellig wintersport groepje twintigers

Mijn voorkeur:
Appartement met keuken. Eigen bed (/matras)(mag in een gang zijn). Busreis beviel me vorig jaar prima.
Kant-en-klare reis met sunweb/bizztravel/wat dan ook incl. skipas heeft mijn voorkeur. Zag dat ze ‘midweek’ reizen hebben: zaterdag vertrek, 6 dagen skipas, vrijdagavond weer terug.
Zou mij qua vakantiedagen op werk beste uitkomen (want die zijn helaas ook niet eindeloos)

Qua land/gebied maakt me weinig uit, als er maar een snowpark (met rookie-dingen) is :)

Zo, nu jullie!

Kan me hier aardig in vinden. Ik wil wel het liefst 7 dagen een skipas en een zeer groot aaneengesloten gebied. Ik houd ervan om tochten te maken en ik wil dan niet ver hoeven te reizen.
Land maakt mij ook niet uit.

Nu de volgende!

Misschien kan ik is kijken of het ook buiten school kan.

Ik ben het met Michiel eens, het moet een groot gebied zijn voor leuke tochten.
Mijn landvoorkeur is Oostenrijk

Jazeker ik wil ook mee

Ezzie

Hoi allemaal,
@Michiel11, goede vraag. Ik ben eigenlijk eerst benieuwd naar wie echt mee wil en wanneer. Het lijkt me wat om, als we echt concreet een groep hebben, eerst eens in Nederland wat af te spreken en dan plannen te maken voor een vakantie. Ben wel blij dat er nu ook meiden reageren @Ezzie_Winterberg en @Kim-1995 dan hebben we hopelijk een leuke gemixte groep.

Land voor mij is ik ook Oostenrijk. Mooie gebieden en leuke sfeer. Qua wensen sluit ik me aan bij Ezzie. Vind het wel leuk om tochten te maken, maar ik hoef niet elke dag per se x aantal km te maken. Ook lekker genieten.

Wat vinden jullie van het idee, voor de gene de mee willen op wintersport, om af te spreken en dan plannen te maken?

Dat vind ik goed :)

Goed plan, Sassie. Ik ben trouwens ook vrouw… Wellicht dat mannen dan wel in de minderheid zijn ;)

Misschien een idee om via whatsappgroep of facebook ofzo verder te communiceren met de mensen die mee willen?

Ja lijkt me een goed idee @mRtv. Hoe zullen we het aanpakken? Iedereen kan mij een privé bericht sturen met facebooknaam en dan maak ik een groep?

Ik dacht dat de mannen juist in de meerderheid waren haha!

Zolang we bij maart blijven dan vind ik alles goed!
Ik heb je ook een prive bericht gestuurd. Een keer van te voren ontmoeten is wel handig.

Misschien een idee om t begin van t seizoen in Winterberg t meeten om concrete plannen te maken… en kijken of t een beetje werkt samen in de sneeuw

Ezzie

Begin van t seizoen vastleggen is voor mij te laat. Moet vrij ver van te voren mijn vakanties aanvragen…

@mRtv Voor mij ook:) Bedoelde de datum nu :) En de rest aan t begin van t seizoen :)

Ezzie

Afhankelijk van wanneer in maart, heb ik ook nog wel interesse. Maar goed ik ga ook al eind februari :)

@JWWietsma…We zitten te denken aan 2 tot 10 april… ? Bevalt je dat ?

Ezzie

He, ik ben ook nog op zoek naar een groepje wintersporters.Ben 27 jaar, man en een gevorderde skiër en redelijk beginnende boarder. Na jaren in de sneeuw te hebben gewerkt, wil ik dit jaar toch zeker weer terug naar de Alpen, maar dan als vakantie :)

@Verduyn1

Misschien handig om een eigen topic te starten

Hallo allemaal,

Ik lees de topics bij wintersporters.nl al wat langer en besloot ook maar een account aan te maken. Ik ben namelijk ook opzoek naar een groep wintersporters voor feb-maart.

Ik zal mij ook even voorstellen: Selma 23 jaar (in feb 24) en ski nu sinds 2-3 jaar. Hebben jullie inmiddels al concrete plannen? En is er nog een plekje over?

Hoi selma, leuk dat je interesse hebt we hebben een contact via Facebook. We willen in maart gaan! Als je ff in privéberixht je naam stuurt voeg ik je toe !!

Ik zal me hierbij ook maar even aanmelden! Ik had al een topic gestart om met een reis van studententrip.nl mee te gaan maar dit lijkt me ook wel wat. Ik kan ook alleen in Maart. Ik zit wel met dat het voor mij niet al te veel mag gaan kosten maar ik denk dat er wel mensen zijn met hetzelfde probleem.

Ik ben trouwens 20 en snowboard nu zo’n 5-6 weken ben al redelijk gevorderd. Ik hou van gewoon lekker touren en beetje spelen op de piste. Apres ski ben ik ook altijd wel voor in!

@Sassie Ik weet niet of er inmiddels al wat is geboekt, maar als dit niet het geval is dan heb ik nog wel interesse om mee te gaan!

Zelf ben ik 24 met enkele jaren wintersport ‘ervaring’. Ik heb hetzelfde probleem dat geen van mijn vrienden op wintersport wilt. Ik hou zeker van apres-ski maar kom natuurlijk ook om te boarden :)

Hey Marka,

Er is nog geen datum geboekt. We zijn nu aan het kijken naar een datum om elkaar eens in het echt te zien. Er is een Facebook groep. Kan je mij in een persoonlijk bericht je Facebook gegevens doorgeven? Dan word je in de groep toegevoegd!

Haaai jaa ik wil dolgraag op wintersport heb zelf vanaf 11 maart vakantie, en dacht aan val thorens

Als het nog mogelijk is zou ik graag aansluiten. Het lijkt mij ontzettend gezellig om met een groepje twintigers een weekje in de sneeuw door te brengen.

Zelf ben ik (Laurens) bijna 21 jaar, aardig wat jaren (weken) ski ervaring. Naast skiën breng ik graag een bezoek aan de apres-ski. Mijn voorkeur gaat uit naar Val-Thorens of een gezellig dorp in Oostenrijk, in de maanden jan/feb/maart

Dag allemaal!

Ik ben Maarten, 28j en ook op zoek naar een groepje om mee te gaan skiën in 2016!
Ik zag dat jullie een Facebook-groep hadden, moesten jullie nog mensen nodig hebben/aanvaarden wil ik wel toegevoegd worden!

groeten M.

Hi @maartenjanssen @ljmmm en @Marjootje24 als jullie even in een prive bericht een linkje van jullie facebook sturen dan voeg ik jullie toe!

Yes, nog meer groepsgenoten. Lekker bezig Mark.
Voor iedereen die er nog bij willen: Kom 13 december ook. Op die dag ontmoeten al een aantal leden elkaar bij de Starbucks op het centraal station van Utrecht en dan bespreken we al een beetje waar we naartoe willen gaan.

Hoi Sassie,

C–Travel is een uniek reisconcept, het is geen standaard busvakantie, geen single vakantie of jongerenreis, gewoon een leuke, afwisselende club mensen bij elkaar die zin hebben in een ongedwongen vakantie. Vrienden, vriendinnen, groepen, stelletjes iedereen is welkom! Variërend in de leeftijd van 20 tot 55 jaar. Join the club!!!

Beleef een week om nooit meer te vergeten. Samen met enthousiaste, sportieve en gezellige mensen die er alles aan doen om jou een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Dit jaar vindt C-travel plaats van 28 februari t/m 6 maart.

Vraag de brochure op via info@carlawintertravel.nl. Wij sturen de brochure graag toe.

Kijk ook op onze website
http://www.carlawintertravel.nl of op onze facebook pagina: http://www.facebook.nl/pages/c-travel

Was jouw spam al niet ergens anders verwijderd, Carla?

Hai, ik zou graag worden toegevoegd aan de Facebookpagina. Heb een berichtje naar Selma gestuurd met mijn naam! (of moet ik bij iemand anders zijn?). Ik ben 21 jaar en heb hetzelfde probleem als de rest hier: niemand in mijn omgeving houdt van wintersport en na twee jaar op rij met de studievereniging mee te zijn geweest, ben ik wel toe aan wat anders :). Ik ben een stuk of 8 keer op wintersport geweest en kan redelijk skiën.

Hoi allemaal
Zie dat er al een tijdje niet gereageerd is hier. Is er al een datum bekend dat jullie met de groep weggegaan en evt een locatie?
Mocht het in maart zijn dan ben ik namelijk nog wel geïnteresseerd!
Groetjes Lisa

Plaats een reactie