Op zoek naar een gezellig wintersport groepje "dertigers" (in week 11 - vanaf 12 maart 2016)

Is de rest nu afgehaakt?

Ik nog niet… Maaar… Ik ga in oktober sowieso concrete plannen maken met mijn vaste clubje. Dat wil ik eerst besproken hebben. Daarna kan ik bekijken wat ik verder wil/kan.

Ik denk dat we met onze vaste groep weer in januari/ begin febr zullen gaan, maar zoals gezegd, dat wil ik eerst bespreken. En dan verder :-)

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Ik ben er nog altijd bij.
Het makkelijkst lijkt mij als iemand één concreet voorstel doet. En kijkt wie er daar in willen mee gaan.

Zolang iedereen hier gewoon “gebookmarked” is, krijg je vanzelf bericht als 'r activiteit is. Ik heb nog niet direct “haast” om nu al te boeken voor maart, jullie wel? Kan wmb ook ergens rond december oid

Ik heb er zelf ook geen haast mee.

Wij gezellig groepje skiërs van verschillende leeftijden +30 jaar doen een tripje naar Zillertal vanaf 23 januari 1 week.
Toffe mensen kunnen eventueel nog aansluiten :-)
Ski niveau is heel wisselend, maar we maken groepjes afhankelijk van niveau en spreken dan af tussen de middag etc.

dag allen,

Vandaag voor het eerst eens gekeken of er reeds activiteit op het forum is. Ja dus :) Ik vind dit een interessant draadje als ik de reacties zo lees, dus ik “bookmark” mezelf even met deze reactie. Ben zelf een fervent skiër. Heb zo mijn voorkeuren, wie niet, maar gewoon gezellig skiën met gelijkgestemden is prio 1. Maart/april zal voor mij de afsluiter zijn vermoed ik, voor die tijd ook graag nog 1 of 2 keer, maar nog niks geboekt (ben altijd een laatste moment boeker ivm sneeuwcondities). Ik blijf in ieder geval deze volgen. Kom maar op met die sneeuw!

Ik ben ook nog steeds geinteresseerd…

Zo, voor het eerst in een half jaar weer op wintersporters en ik meld me even voorzichtig…

Heb mogelijk wel interesse om mee te gaan, maar wil me nu nog niet vastleggen. Heel misschien zit er een weekje Aspen in het vat dit jaar. Als dat doorgaat, kan ik niet in maart nogmaals weg. Gaat dat niet door, dan heb ik zeker wel interesse in nog een week in maart met wat gelijkgestemden!

Frankrijk, Oostenrijk of Italië maakt me weinig uit. Redelijke beginner nog, prima op blauw, ook wel op rood, minder op zwart, maar dat regelt zichzelf meestal wel denk ik. Overigens ben ik dan wel voorstander van een (ruim) appartement. Ben niet zo van het opvouwen en personen die in de woonkamer slapen enzo :).

Hallo iedereen,

Ondertussen heb ik concrete plannen voor een lang weekend met 24 oktober
Richting hintertux of stubai
Wie wil mee?
Ik neem meestal bed en breakfast à 25 tot 35€/nacht

Groeten
Bart

Beste Harman en Bart, ik ben 32 jaar en goed tot gevorderd snowboarder ( St Anton zwart gaat prima). Ik ga elk jaar in December of Jan alleen dit jaar laten ze mij in de steek. Dus ik zoek ook wat mensen met voorkeur maar niet persè snowboarders om een klein weekje op weg te gaan. Ik dit topic ook eens in de gaten. Ik rijd meestal zelf met de auto op lpg dus reiskosten worden flink gedrukt haha

Hoi Bart,

Het klinkt alsof je een zeer ervaren snowboarder bent.
Ik ben 31 jaar en een gemiddelde snowboarder die de piste graag afwisselt met funpark.
Zelf wil ik in het voorseizoen, liefst december, een weekje snowboarden.
Dus heb zeker interesse!

Groeten Harmen

harmenvanderlaan op 23 sep 2015 07:49

Hoi Bart,

Het klinkt alsof je een zeer ervaren snowboarder bent.
Ik ben 31 jaar en een gemiddelde snowboarder die de piste graag afwisselt met funpark.
Zelf wil ik in het voorseizoen, liefst december, een weekje snowboarden.
Dus heb zeker interesse!

Groeten Harmen

harmenvanderlaan op 23 sep 2015 07:49

Precies mijn gedachten volgens mij ben je van het zelfde kruit als mij. Ik ga meestal van 16 tot 22 December mits genoeg sneeuw naar St Anton of Hintertux maar wil ook eens graag naar andere gebieden met name Sölden of gerlos. Zou ook vaker willen gaan zolang de beurs het toelaat:).
Groetjes Dennis

Groeten Harmen[post] harmenvanderlaan op 23 sep 2015 07:49[/post][/quote]
Precies mijn gedachten volgens mij ben je van het zelfde kruit als mij. Ik ga meestal van 16 tot 22 December mits genoeg sneeuw naar St Anton of Hintertux maar wil ook eens graag naar andere gebieden met name Sölden of gerlos. Zou ook vaker willen gaan zolang de beurs het toelaat:).
Groetjes Dennis[post] Dennis1983 op 22 okt 2015 15:31[/post][/quote]

Dag Dennis, ik ben zelf ook wel van het vaker gaan. Als er genoeg sneeuw ligt vind ik zeg 12 of 19 dec St.Anton of Ischgl ofzo…iets in Oostenrijk. Verder ook wel voorzien van wintersportwaardige auto (wel eigen) en zeer flexibel van het (last minute) vakantie kunnen nemen qua werk. Gezien de sneeuw (het gebrek aan) in december vorig jaar zal boeken voor mij max 1-2 week voor vertrek zijn.

Hallo jongens,

De focus ligt hier vooral op maart. Zoals uit de sheet naar voren kwam is week 11 favoriet. December ga ik ook wel, maar al met een ander groepje :-)

Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik niet te laat ben, ik ben nieuw op dit forum en lees dit bericht net.
Wat een leuk initiatief! Het lijkt mij leuk om mee te gaan.

Ik ben 32, enkele weken ervaring (zeker geen pro) en heb niet per definitie voorkeuren.

Wordt hier nog steeds voor geplanned of ben ik te laat?

Groet,
Martin

Zeker niet te laat, merendeel dat interesse heeft wilde nog ff afwachten.

Nice!
Dan ding ik graag nog mee voor een plekje.

Hoi Martin!

Snor effe een paar pagina’s terug de google sheet op, daarin staat wie wanneer waarheen wil. Consensus was rondom maart dus 'r wordt nu nog niet actief geplanned.

Groet,

Wouter (die nu vooral met de decemberwintersport in z’n hoofd zit :p)

Ik heb de sheet gezien.
Ik ga een in januari skiën, heb dus geheel maart nog open.
En waar sneeuw is kan geskied worden, waarheen is daarom ook geen probleem. Zolang er genoeg kilometers zijn. :D

Zet mij nog maar helemaal vrij.

Hoi, ik haak af aangezien we toch in maart met onze vaste vriendengroep gaan.
Veel plezier allemaal!

Hoi, ik haak af aangezien we toch in maart met onze vaste vriendengroep gaan.
Veel plezier allemaal!

Tim_ op 4 nov 2015 19:18

Geen punt, ik heb je uit de sheet gehaald! Fixxer, Marcel-ski en Mike123 even toegevoegd om de boel up2date te houden!

Edit: Sheet dus op https://goo.gl/7k1mt8

@wouter1981
je zet er leeftijden bij, maar wellicht is het ook wel handig om er m/v bij te zetten?

Vind ik een goed idee! Ik weet niet of ik dat op ieders profiel kan vinden maar kan in elk geval effe proberen!

@wouter1981
je zet er leeftijden bij, maar wellicht is het ook wel handig om er m/v bij te zetten?

rmgb op 6 nov 2015 11:08

Staat erbij nu, voor zover ik 't kon achterhalen! Lijkt erop dat je nog wat vriendinnen moet meevragen om de verhoudingen een beetje gelijk te trekken! :-)

Mag ik mij als vrouwelijke boardende 29’er ook aanmelden hier? Had de ‘twintigers’-topic ook al in de gaten gehouden, maar qua leeftijd verschil ik een stuk minder met de dertigers dan alle begin twintigers in de andere topic.

Mag ik mij als vrouwelijke boardende 29’er ook aanmelden hier?.

mRtv op 6 nov 2015 11:56

Nou vooruit dan maar…!

Haha nee, gekheid, tuurlijk ben je welkom. Ik heb je aan de sheet toegevoegd, leuk!

Ik heb ook wel ineteresse (nog geen toezegging, maar ik lees graag mee). Ik ben 34, man, skiër. Voorkeur voor de week van 5-12 maart. Gebied: groot en aaneengesloten, goede sneeuw.

Hier is de interesse inderdaad ook nog. Andere reisje gaat niet door dus als het budget het toelaat wil ik nog wel een keer. Qua week geen voorkeur, liefst buiten alle vakanties ivm drukte en prijs.

Voorkeur voor de week van 5-12 maart. .

GiGi op 6 nov 2015 12:04

@GiGi In hoeverre is de week erna voor jou een optie? Tot nu toe hebben we in elk geval veel “Ja’s” op de week beginnend op 12 maart in de sheet staan.

Het Paasweekend ga ik ook al weg, dus de week van 12-19 maart zit daar wat te kort op voor mij. Het is niet anders.

Plaats een reactie