Op zoek naar een gezellig wintersport groepje "dertigers" (in week 11 - vanaf 12 maart 2016)

Ik moet komende week mijn vakantie doorgeven op werk. Kies dan op goed geluk de week waar de meeste vinkjes staan en zie dan vanzelf wel of ik meega :)

Ik ben een man van 31jr die met een groep op wintersport wilt.Heb vroeger veel geskied, maar denk dat ik toch nog een paar opfris lessen nodig heb. Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk, maar Italië is ook goed. Het licht eraan welke maanden het meerendeel van de groep kan.

@Wouter, wil je mij ook in de sheet zetten aub. En ik zie geen vinkjes.

Ik kan niet editten, maar je mag mij opschrijven voor skiën, liefst appartement (niet proppen, beetje ruim), geen voorkeur voor een specifieke week.
Wel lijkt het me een leuk/slim plan om van tevoren een keer ergens te meeten om te zien of het allemaal een beetje klikt, voordat we iets echt gaan vastleggen. :)

even een tvp-tje :)

Hakuna Matata

Hallo allen,

Dank voor de extra info!

Ik heb @Romain1984 toegevoegd aan de sheet (https://goo.gl/7k1mt8).

Jammer @GiGi, maar dat wordt inderdaad lastig, ik heb week 10 eruit gehaald, @Hindrik (Waarmee ik dit plannetje opzette) gaat in die week naar 't concert van Muse en da’s niet handig te skippen. Dan kan 't maar beter nu vast duidelijk zijn.

Wat mij betreft kunnen we wel langzaam naar week 11 (vanaf 12 maart) gaan kijken zodat we die week vast “reserveren”. Als daar de komende week geen bezwaren tegen zijn, leg ik die “vast” want daar is de meeste voorkeur voor momenteel.

Ik vind het wat Mike zegt goed plan! Om eerst een keer iets af te spreken, even elkaar leren kennen.
De week van 12-3 / 19-3 heeft ook mijn voorkeur, gezien die week ook Rock des Pistes is. Mooie meevaller!

Ik ben een skiër trouwens, ik zag dat dat nog niet ingevuld is

Ik vind het wat Mike zegt goed plan! Om eerst een keer iets af te spreken, even elkaar leren kennen.
De week van 12-3 zou ook mijn voorkeur hebben gezien die week ook Rock des Pistes is. Mooie meevaller!

Ik ben een skiër trouwens, ik zag dat dat nog niet ingevuld is

Fixxer op 9 nov 2015 11:53

Da’s nu wél ingevuld! :-) En inderdaad, eventjes een keertje een biertje met elkaar drinken lijkt mij prima. Spreken we ergens wat centraal af in 't land (Utrecht oid) en dan kijken we of we een datum kunnen vinden dat zoveel mogelijk mensen kunnen. Ik denk dat januari daarvoor handig is. December is voor iedereen altijd druk dus daar krijg je nooit een (weekend)dag waarop veel mensen kunnen ben ik bang!

Goed plan om in januari een moment te plannen om een ieder te ontmoeten die mee wil. Geeft ook wat ruimte om in te plannen!

Hoi, wat een leuk initiatief! Kan ik mij ook nog opgeven als geïnteresseerde? Ik (vrouw, 31 jaar) ben een gevorderde skiester die graag fanatiek de piste af gaat, maar ook in is voor gezelligheid na het skiën. Ik ga dan ook graag met een leuke groep op wintersport, maar mijn vaste groepje is helaas uiteen gevallen. Oostenrijk heeft in principe mijn voorkeur vanwege de après ski, maar een mooi groot gebied in Frankrijk zoals Portes du Soleil vind ik zeker ook prima. Ik zou zowel de week van 12/3 als de week van 19/3 kunnen!

@wouter1981 idee om tabel toe te voegen met data voor ontmoeting? Wat mij betreft kan een vr/za in dec ook, muv 5/12. In jan kan ik alle vr/za muv 2/1-9/1 en 30/1 avond.

Hoi @slk84 – welkom, leuk dat je ook mee wil doen! Ik heb je direct in de lijst op https://goo.gl/7k1mt8 erbij gezet!
@rmgb Goed idee! De sheet is uitgebreid met een paar kolommen! Ik heb voor za/zo (overdag) gekozen omdat dat vaak iets handiger is. Vrijdagavond direct door vanuit werk na een drukke dag richting Utrecht is wellicht niet voor iedereen haalbaar.

Ik wil eigenlijk wel zsm richting een definitieve week werken en tot nu toe lijkt de voorkeur op week 11 (vanaf 12 mrt) te hebben. Een aantal mensen hebben hierbij (geloof ik, excuus als ik dingen over het hoofd heb gezien!) nog geen beschikbaarheid kenbaar gemaakt. Is week 11 voor iedereen haalbaar? Ook voor @JosR, @Nienke, @Jules123, @harmenvanderlaan, @marcel-ski en @mRtv ?

Het zou mooi zijn als we volgende week in elk geval de wintersportweek helder hebben, kunnen we dan ons hoofd gaan breken over een pre-wintersport-meetup :-) Hierbij realiseer ik me dat 't nagenoeg onmogelijk is om íedereen bij elkaar te krijgen, maar laten we tenminste zoveel mogelijk lui verzamelen! :-)

Ik heb het weekend direct ná oud & nieuw eruit gelaten, want die achtte ik niet zo kansrijk ;)

Hoi Wouter,

Prima initiatief! Mijn voorkeur gaat uit naar week 12, eventueel zou week 11 kunnen.
8 januari t/m 17 januari ga ik ook op wintersport, dus dan kan ik niet meeten. Daarna alle voorgestelde data wel.
Heb geen voorkeur voor land of appartement, als er maar sneeuw is.

Groeten Harmen

Hee @harmenvanderlaan

Dank voor je reactie, ik heb je gegevens aangevuld! Ik mik zelf in mn hoofd stiekem al een klein beetje op week 11 en PDS want ik vind Rock de Piste toch wel héél stoer klinken :)

Ik heb inmiddels wel week 13 (met pasen) weggehaald

Hey Wouter1981,

Ik kan mij misschien ook wel vrijmaken die periode. Kun je me wat meer info geven van de groep ? Aantal skiërs en snowboarders ? Aantal Nederlanders en Belgen en de gemiddelde leeftijd. Ik ben afkomstig van Gent (België) en ben 49 jaar, dus ruim boven de 30 :-) Kom wel nog vlotjes de pistes naar beneden.

Groeten,
Bram

Hee @Bram1966!

De verdeling tussen NL/BE weet ik niet, de gemiddelde leeftijd wel; die ligt momenteel op 32! Ik heb dit draadje gestart omdat ik me net iets té grijs voelde voor het feestende 20-volk ;-) hahaha!

Qua datum om een keer af te spreken ben ik niet moeilijk, ik maak wel tijd! :D
MUV 22, T/M 25 januari, dan heb ik al een ski vakantie staan.

Op je 32ste feesten lukt anders ook nog wel prima hoor!! :P

Qua datum om een keer af te spreken ben ik niet moeilijk, ik maak wel tijd! :D
MUV 22, T/M 25 januari, dan heb ik al een ski vakantie staan.

Fixxer op 10 nov 2015 10:39

Noted! :-)

Ik heb geen voorkeur qua week.
Land geen voorkeur, gebied liefst een groot gebied

Wat betreft, pre meetup kan ik 9, 10, 30, 31 januari.

Ik heb geen voorkeur qua week.
Land geen voorkeur, gebied liefst een groot gebied

Wat betreft, pre meetup kan ik 9, 10, 30, 31 januari.

JosR op 10 nov 2015 10:43

Top, thanks! Dan heb ik jouw info ook compleet :-)

Voor mij is het in januari in principe elk weekend mogelijk.

Heb nog geen rooster voor werk, dus weet nog niet wanneer ik in januari kan voor een ‘meetup’.
Ben de tweede week van januari in de sneeuw, en vrees dat dat betekent dat ik de rest van de weekenden in januari moet werken.

Zelfde geldt voor datum van de trip: het is afwachten of ik vrij kan krijgen.

Dus houd vooral geen rekening met mij :)

Meetup kan voor mij op 10/1, 16/1, 23/1, 24/1 en 30/1 (tussen 14-17 uur) en 31/1

Ik weet niet weer iedereen vandaan komt, maar utrecht is niet zo handig met de auto. Is bv Tiel (vd valk) wellicht een betere optie? En nee ik kom niet uit Tiel. ;-)

Klinkt goed allemaal, goed idee zo’n meetup!

Ik kan voor de meetup alle dagen in de tabel, behalve 30-1.

Heej hallo allemaal,

Ik zit even jullie forum te lezen en zie dat de M/V verhouding nog niet helemaal in balans is!

Of ik tijdens de meetup kan moet ik nog even afwachten, ben nog bezig een weekje in januari te plannen.

Zou me trouwens niet blindstaren op PDS; was er afgelopen jaar tijdens RtP en werkelijk 0% van meegekregen. De kans dat je ergens anders in het gebied zit tijdens optredens (van ook nog eens overwegend compleet onbekende artiesten) is best groot. Of ik ken gewoon amper artiesten en pas m’n route daar daarom niet op aan, dat kan ook :D

Dag allen… Leuk te lezen! Actie :-)

Beide weken in maart zijn ok voor mij. De eerste week heeft wel een lichte voorkeur. PdS en Rock de Pistes klinkt echt goed. Ook al was ik vorig jaar ook in PdS.
Een meet-up in januari: laatste weekend niet (dan sta ik op de latten :-)

Locatie voor meetup vind ik Tiel niet heel logisch, is qua openbaar vervoer (geen idee wie dat wil) niet heel ideaal.
Apeldoorn is ook altijd redelijk centraal, in elk geval heel goed bereikbaar met OV of auto. Maar, mijn autootje rijdt eigenlijk overal wel naar toe.

Dan even off - topic: wie heeft een tip voor week 5, Oostenrijk, qua gebied? Wensen: liefst ruim (wij zijn de 600km gebieden in Frankrijk gewend), sneeuwzeker en gezellig.

Groet
Nienke

Oja, ik wil mijn aanmelding nog wel onder een klein voorbehoud plaatsen. Ik wil SUPER graag, maar als mijn auto me definitief in de steek laat moet ik wellicht een andere keus gaan maken.

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Nou, we gaan in elk geval niet met jouw auto op wintersport, Nienke, da’s wel duidelijk ;)

[quote]Ik zit even jullie forum te lezen en zie dat de M/V verhouding nog niet helemaal in balans is!

Goedemorgen!

Dank dat je me erbij hebt gezet! PDS is voor mij niet helemaal ideaal omdat ik waarschijnlijk de week erna in Sölden zit(nog niet definitief). En Oostenrijk heeft qua wintersport echt mijn hart gestolen, de aprés ski, de gemütlichkeit, de afstand qua rijden, de taal hahaha! Maar ik kom zo jullie forum binnenvallen dus als jullie je zinnen op PDS hebben gezet, heb ik daar geen probleem mee.

Qua meeten kan ik 8/9/16/17 Januari(laatste 2 weken van Januari ga ik mijn ski-anwärter doen in Oostenrijk) en ja Utrecht(ergens in het midden, kom uit Adam) heeft dan wel de voorkeur. Eventueel heb ik een auto met winterbanden beschikbaar maar is even afhankelijk van wat ik de week erna ga doen(anders alleen heen rijden). En Maart is nog heel ver weg he! ;)

Plaats een reactie