Op zoek naar een gezellig wintersport groepje "dertigers" (in week 11 - vanaf 12 maart 2016)

Tjaa de feest dagen komen eraan. Waar woon je precies in het zuid oosten van het land?

Hoi allemaal! Het is inderdaad even iets rustiger geweest! In mijn afwezigheid (Wintersport in Val Tho) heeft Janine de kar getrokken en samen met hulp van anderen een een hoop zaken op een rijtje gezet. Dank daarvoor! Er is een groepje op WhatsApp waarin inmiddels een flinke groep is ontstaan. Ik zal de openstaande verzoeken tot toevoegen nog doorvoeren en dan denk ik dat we een aardige club hebben waarmee we knopen moeten hakken! Wie daarna nog wil aanhaken bij 't uiteindelijke plan is natuurlijk welkom in 'tzelfde gebied in dezelfde periode :-)

Hoi Wouter,

Als het nog kan, heb ik ook interesse om mee te gaan naar een gebied in Oostenrijk. Graag volg ik jullie plannen!
Ik kom uit Amsterdam en ben 33 jaar.
Ben in voor veel uren skien en daarna wat après-ski!

@Suzzy11

Heb jij nog interesse? Er zijn nog enkele plekken vrij!

Jazeker! Ben ook nog andere opties aan het bekijken, maar ben ook benieuwd naar jullie plannen. Wat is er intussen al besloten?

@suzzy11 stuur je zo pm

Op dit moment bestaat de groep uit 11 wintersportliefhebbers, alle dertigers, verdeeld over 2 appartementen in 1 gebouw in Königsleiten. We hebben geboekt voor de week van 12-19 maart.

Het zijn beide appartementen voor max 10 personen, maar willen er 8+8 van maken om het geheel niet overvol te maken. Kosten zijn bij 16 personen €223 pp, excl. skipas.

Voor meer info vraag gerust of stuur me een pm.

Andere geïnteresseerden, zie topic: enkele vrij plaatsen, konigsleiten 12-19 maart, of stuur me pm

Hey all! In de afgelopen maanden is een reuzeleuke groep van geïnteresseerden ontstaan die een goeie klik lijken te hebben met elkaar! De consensus is inmiddels gevallen op een locatie die mij persoonlijk iets minder aanstaat wegens prijs en ski-km’s maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk. Dus, mensen die nog willen aanhaken, schiet @rmgb even aan en dan komt 't ongetwijfeld in orde. Zelf, mede doordat ik onverwachts nog een 3e keer wil dit seizoen, zoek ik naar een iets goedkopere locatie (maar ga de gezellige groep ongetwijfeld missen!). No hard feelings, de meerderheid kiest nou eenmaal :-)

Toch wel een beetje ironisch dat je als initiatiefnemer er nu niet bij bent wouter :D Gelukkig neem je het sportief op ;)

Toch wel een beetje ironisch dat je als initiatiefnemer er nu niet bij bent wouter :D Gelukkig neem je het sportief op ;)

Mike123 op 6 jan 2016 10:22

Klopt! Vind ik zelf ook wel hoor! :-) Maar toch, ik wil graag ski-in-ski-uit met een groter gebied dan waar de meerderheid nu voor gaat, tegen een lagere prijs. Sja, dan heb ik pech, simpel zat toch :) 'k Heb in elk geval een leuke groep bij elkaar gekregen!

Gewenste Prijs en aantal km is natuurlijk subjectief. Ter info, we gaan naar Konigsleiten, sneeuwzeker dorp en bijna 150km piste. Prijs app, is 223,- bij 16 personen. We staan nu op 12 zeker, en nog 3 misschien.

Klopt hoor, nogmaals, geen enkel probleem dat 't zo loopt. Ik hoop zelf op >200km en dan voor rond de 300/350 incl. skipas en dat is wel haalbaar in een wat groter (Frans?) gebied dus ik snuffel verder :)

Tjaa Wouter, Jij wilt perse in de franse alpen gaan skieën en de rest van de groep wil perse in Oostenrijk. Veel plezier daar.

Tjaa Wouter, Jij wilt perse in de franse alpen gaan skieën en de rest van de groep wil perse in Oostenrijk. Veel plezier daar.

Romain1984 op 7 jan 2016 11:02

Dat is niet echt waar wat je nu schetst :-) Er waren heus meer mensen in de groep die ook prima naar Frankrijk hadden gewild en ook niet-Frans is voor mij een optie. Dusseh, wat je hier tiept is natuurlijk zo kort mogelijk door de bocht ;-)

Dan heb ik niet mee gekregen dat er meer mensen naar Frankrijk willen, maar dat zullen er hooguit twee zijn. Jij vond het te duur en we hebben al voor een zo goedkoop mogelijke prijs kunnen boeken.En vind niet dat m’n opmerking kort door de bocht is. Korte bochten heb je wel op de piste hahaha. Maakt ook niet uit… Dat we maar een top vakantie krijgen.

Groep is vol.

Plaats een reactie