Skiën begin januari 2016

Begin januari plan ik op skivakantie te gaan. Graag zoek ik via deze weg fervente skiërs om een kleine groep te vormen. Plaats : Oostenrijk of Frankrijk. Ik ben 53 jaar en een goede skiër. De bedoeling is een chalet te huren of een pension. Interesse ? Laat iets van je horen.
Ook koppels waarvan 1 partner skiet en de andere wandelt… zeker welkom.
Mijn vriendin houdt niet van skiën, wel van wandelen.

Begin januari plan ik op skivakantie te gaan. Graag zoek ik via deze weg fervente skiërs om een kleine groep te vormen. Plaats : Oostenrijk of Frankrijk. Ik ben 53 jaar en een goede skiër. De bedoeling is een chalet te huren of een pension. Interesse ? Laat iets van je horen.
Ook koppels waarvan 1 partner skiet en de andere wandelt… zeker welkom.
Mijn vriendin houdt niet van skiën, wel van wandelen.

Hey Victor,

Ik ben 54 jaar, ook een ervaren skiër en zoek mensen die in 3de week(16/01 tot 23/01) van januari willen gaan skiën. Ik woon in Oost -Vlaanderen. Waar woon jij ?

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Hoi hoi ik ben 50 wil ook op wintersport een korte week wellicht met de bus. naar bv valfrejus vanuit daar mag ije in drie andere gebieden een dagje skien.
intresse Het is met de bus

Victor ik ben ook een fervent skiër en zoek een maatje om te gaan skiën. Ik ben 50 en ski van mijn 12 jaar en al zeg ik het zelf ik heb het aardig onder de knie. Ik ga over het algemeen naar Oostenrijk maar als Frankrijk prijs technisch beter is mag het ook van mijn. Ik ben nog nooit in Italië geweest staat nog op mijn bucket list. Ik wil overigs niet met de bus dat is voor mijn een ramp. Gewoon met de auto of vliegtuig als er een leuk aanbod is.

Groet Joop

vergeet ik te zeggen ik kom uit de omgeving van Tilburg en ben gescheiden ne heb een dochter van 13 gr Joop

Hoi

Ik heb ook interesse
Ik ben ook een skifanaat. Ik zoek ook mede skiërs.
Plaats : Oostenrijk of Frankrijk.

roland

Aan allen die al reageerden op mijn bericht : dank je.
Om één en ander concreet te maken, zullen we best eens even samen komen. Zoniet wordt het veel heen en weer geschrijf. Mijn woonplaats : in de buurt van Halle, (dicht bij Brussel). Ik gooi hier een voorstel op tafel :
volgende week op woe (21/10, do of vr avond) ? Plaats : Antwerpen ? Gent ? Brussel ? Antwerpen … voor de mensen uit Nederland ?
Indien dit lukt om samen te komen, kunnen we proberen om alles direct zeer concreet te maken en kunnen in de mate van het mogelijke met ieder zijn “verzuchtingen” rekening houden.
Reageer maar als jullie dit ok vinden.

beste heren ik heb begrepen dat er een aantal heren uit Belgie komen maar waar komt de rest vandaan?
Ik vind het perfect om samen te komen en dan is Antwerpen goed, alleen door de week gaat mijn dat niet lukken.
Als we in Breda afspreken gaat mijn wel lukken. Ik hoor het graag.

groet Joop

Het lukt mij voorlopig ook niet ik laat het even schieten.

Hoi,

het lukt mij ook niet. Ik werk in Groningen en in het weekend in Rotterdam.

Kaat voorlopig effe alleen in Weekend.

Hallo Victor en andere skifanaten,

Ik vertrek zeker op 16 januari, mijn verlof staat vast. Mijn bedoeling is om een ruime chalet in het skigebied Les Trois Vallées te huren. Ik heb reeds een optie genomen op een chalet van 10 personen (4 slaapkamers en slaapbank in woongedeelte). We zijn nu met 4 man en graag zou ik nog 3 à 4 personen erbij willen, zodat enkel de slaapkamers gebruikt worden. Mijn streefprijs is ongeveer 500 euro per persoon, skipas van Les Trois Vallées( 290 euro) inbegrepen. Iemand interesse ? Ik zal trouwens later ook een item openen voor deze reis.

Ps: Ik werk in Gent en woon in Zottegem

Groeten aan iedereen,
Peter

Peter Hertegonne

peter het klinkt goed en heb zeker wel interesse alleen ik vind het ook prettig als ik de mensen waar ik meega skien een keer ontmoet heb, ik wil graag 24-10 afspreken in antwerpen en misschien hebben er meer mensen zin ik hoor het wel groet Joop

Hallo Victor62, joop1965 en andere wintersporters,

Woensdag kan ik in de vooravond, vanaf 18 uur en zaterdag ook vanaf 18 uur. Ik kan enkel de 3de week van januari (vertrek 16 januari)gaan. Victor62 misschien kunnen wij iets vroeger eens afspreken tussen Gent en Brussel. Voorstel ? Mag ook in Gent zijn.

Groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

Peter begrijp ik het goed dat je komende zaterdag in Antwerpen wel kan rond 18.00 uur? gr Joop

ik ga ook graag 16 januari met meerderen personen naar les trois valees.Ik ben gevorderde skier. Hoe willen jullie gaan ? Ik heb geen auto graag bericht om iets af te spreken met zijn allen mijn email: cbonkie@hotmail.com
Ik ben een sporieve vrouw van 56 jaar . hoop bericht van jullie

Ik wil graag mee, maar kan niet aankomende zaterdag in antwerpen zijn.Ik kom zelf uit nijmegen gelderland ik hoop dat ik toch met jullie mee kan ,ondanks dat ik geen vervoer heb hoorgraag . Kan ik misschien skypen om de rest af te spreken ook financieel. mijn skype : is mijn email:cbonkie@hotmail.com
kan ik op 24/10 met 1 van jullie skypen als jullie bij elkaar zijn groetjes katja hoelaat en met wie???

victor wil jii mij mailen prive : cbonkie@hotmail.com graag wanneer en waar les trois valees misschien ? ik kom uit nijmegen ben enthousiaste vrolijke middelmatige skier

@Victor62, @joop1965 en @skieninnovember ik heb jullie alle drie een pm gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen. Het is mogelijk dat mijn berichtjes niet aankomen en dat zou niet de 1ste maal zijn dat dit gebeurd. Ik zal dus de vraag hier stellen. Wie heeft zin om mee te gaan glijden op 16/01/2016 in Les Trois Vallées ?

Groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

hoi peter ik geef mijn Mail adres is dongen1965@gmail.com ik hoor het wel wat je gestuurd hebt gr Joop

Hey Everybody,

Is hier er al iets concreets afgesproken ? Ik kan weg begin januari, vertrek 2 of 3 jan. Oostenrijk heeft mijn voorkeur.

Groet,
Bram

hallo mensen

hebben jullie eventueel nog plaats over ik ben 36 en gek op skiën mvg berry
berrymichaela@live.nl

Ik vrees dat je een jaar er naast zit :D

Hij is aan het solliciteren voor het programma wat ik nu aan het kijken ben op tv…lekker slim ?

@Freerider. Als ik me niet vergis was het op 16/1/2016 prima glijden in Trois Vallees.

Hen48

@Freerider. Als ik me niet vergis was het op 16/1/2016 prima glijden in Trois Vallees.

Hen48

Is er iets uitgekomen voor de eerste week januari zoals het topic is gestart?

Verkeerd jaartje precies

Beste wintersporters,

Dit topic is inderdaad van 1 jaar geleden, maar we vertrekken ook dit jaar in januari naar de Alpen; We zijn met 6 personen en we vertrekken op 14 januari. Zie topic
https://www.wintersporters.be/forum/topic/315643

Peter Hertegonne

Plaats een reactie