Hulp gevraagd bij Praktische Opdracht Aardrijkskunde

Beste medewintersporters,

Ik ben Roán Gobits, ik zit in de vijfde klas van het Gymnasium. Voor het vak Aardrijkskunde moet ik een praktisch onderzoek doen voor een verslag dat ik maak dat meetelt voor mijn eindexamen.
Het verslag schrijf ik over het verband tussen wintersport en klimaatverandering.
Mijn praktisch onderzoek bestaat uit een enquête, die er voor dient dat ik weet hoe andere mensen de ontwikkelingen binnen de wintersport ervaren.
Om een accurate conclusie uit mijn enquête te kunnen trekken, is het natuurlijk van belang dat zo veel mogelijk mensen deze invullen.
Ik vraag u bij deze om mij met mijn onderzoek te helpen door de enquête in te vullen. De link naar de enquête:

http://www.survio.com/survey/d/T7B5H4H0B9J3P2A2D

U zou mij enorm met mijn onderzoek helpen!!

Hartelijk dank,
Roán Gobits

p.s.: dit is een repost van een eerder topic (ook over dit onderzoek), aangezien die was gemarkeerd als spam (!?), en dus was verwijderd.

*bericht bewerkt door moderator op 11 okt 2015 14:07: Topic gaat op slot, enquête zonder toestemming

Ingevuld! Succes met je opdracht.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

@roángobits Voor het plaatsen van enquêtes moet je volgens mij altijd even van tevoren toestemming vragen aan de webmaster. Dit weet ik echter niet zeker.
Ik heb hem in ieder geval ingevuld. Veel succes!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Ingevuld! Succes met je opdracht.

Stefski op 11 okt 2015 14:35

Bedankt!

@roángobits Voor het plaatsen van enquêtes moet je volgens mij altijd even van tevoren toestemming vragen aan de webmaster. Dit weet ik echter niet zeker.
Ik heb hem in ieder geval ingevuld. Veel succes!

SnowJan op 11 okt 2015 14:49

ah van daar, dank je!

ingevuld! succes

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Ingevuld en succes met je opdracht.
Misschien kun je later ook nog een conclusie van je onderzoek plaatsen ;-)

Ingevuld en succes met je opdracht.
Misschien kun je later ook nog een conclusie van je onderzoek plaatsen ;-)

Wintergast op 11 okt 2015 19:05

Dat zal ik doen!

Ook ff ingevuld. Benieuwd naar je conclusie.

Done. Succes met je opdracht

Ingevuld, succes!

Ook ingevuld

Ook ingevuld, succes!

Succes ! ik heb hem ingevuld

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ingevuld! Succes met je examen!

ingevuld!

check!

Aftellen maar!

Ook ingevuld! Succes!

Ook ik heb hem ingevuld, ben benieuwd naar het resultaat.

Iedereen hartelijk dank voor het helpen met mijn onderzoek!

Helaas heb ik de limiet van 100 reacties op de enquête bereikt! Ik kan dus de reacties van iedereen die hem nu invult niet meer lezen.

Nogmaals dank voor alle positieve reacties en hulp! Ik zal de conclusie van mijn onderzoek hier binnenkort plaatsen!!

Ingevuld. Maar sommige van uw vragen zijn wel een beetje suggestief opgesteld, je geeft al een deel van wat je verwacht als antwoord mee. Dat is jammer genoeg niet via de regels van de kunst van enquêtes. Zorg dat je daar geen punten op verliest. Veel succes alvast en benieuwd naar de conclusie.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

ik ga hem even invullen. laat ons de conclusie maar weten!

Inderdaad. Voor enquêtes moet toestemming worden gevraagd, omdat we er anders tientallen per dag krijgen. Topic gaat op slot.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie