Wintersportseizoen 2011-2012

Ik ben al in Åre, Zweden. Vorig jaar zijn we begonnen met skitochten rond 20 october! Dit jaar hoop ik op november :)

Het leukste is dat het seizoen begint in November en de skiliften gaan op 1 mei dicht, het is altijd een dilemma of ik naar koninginedag ga of de laatste skidag mee moet maken…

Laatste ski-dag ;)

Ischgl (Januari) en Les Menuires (April): vandaag geboekt :D

Stubai (einde oktober begin november)
Solden (februari, carnaval)
Winterberg (december)
En verder nog 2 tripjes die niet 100% vast liggen. Hoe meer hoe beter natuurlijk!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Donderdag 23-02-2011 - Maandag 27-02-2011
Naar Val thorens…

Van de datum zijn we zeker, maar willen wel graag met bus gaan en 4 dagen snowboarden. (3 dagen feestje bouwen).

Kent iemand een goede touropperator die dit in aanbieding hebben?

THX

Wij hebben de eerste week van december vakantie. Waar we naartoe gaan hang af van de sneeuwcondities. Voorkeur ligt bij Alta Badia/Corvara.

Sölden eind februari / begin maart (geboekt)
St Anton of Ischgl de 1ste week van Januari (planning)

Geboekt Kreischberg Steiermark
dec opening skiseisoen en half maart .
hoop dat de pistes net zo zijn als vorig jaar toen in beide gevallen super alleen in dec koud brrr.

Wij zouden graag met kerst, krokus en pasen telkens een week gaan naar Lermoos, Sölden en ?
Moest er met Allerheiligen al voldoende sneeuw liggen pakken we dat er mss ook nog bij :-)
Ook proberen we tussendoor nog enkele WE’tjes mee te pikken in Willingen en La Bresse.

Immer wieder Saalbach.

Sölden letze woche Februari, 1ste week Januari met een georganiseerde skireis mee (waarheen? Geen idee nog…) en laatste week januari, begin februari met pa 5 dagen naar Tignes…

Brenta Dolomieten, Nederlands Hotel in Molveno.

Het skigebied van Andalo-Paganella ligt op 20 km. van de Autobaan !!

Aloha,
Dit jaar voor mij helaas niet 3 keer boarden!!
We zijn wel van plan om een last minute weekendje op 10 december te gaan. De meer sneeuwzekere gebieden als arlberg en serfaus staan hoog op het lijstje. Weet iemand of het daar in weekenden druk is, zo vroeg in het seizoen?? Ik ben kerst/ krokusvakanties gewend daar en vind ik wel te doen…

Voor mij in iedergeval 1 week Kitzbüheler Alpen een weekend Winterberg en de rest afhankelijk hoe het jaar gaat lopen.

Elk jaar in januari naar Koenigsleiten, als we er weg gaan boeken we direct weer voor het komende jaar, zo nu ook voor 2012. en als de omstandigheden het toelaten ook nog een weekje in maart. met hoeveel we gaan is nog onzeker omdat er inmiddels 2 kleinkinderen bij zijn gekomen.

Eerste en tweede week november naar Oostenrijk … Hintertux, Pitztal, Sölden & Stubai meepikken. Als het weer goed meezit misschien al een vroeg openingsweekend in Obergürgl.

Laatste twee weken januari Alta Badia.

Tussendoor mss nog een weekje Kühtai-Seefeld-Jerzens-Axamer Lizum-…

En daarna verzinnen we nog wel iets :)

Ik heb het geluk dat ik een heel seizoen in Les Ménuires mag vertoeven :o) Zalig!
http://www.sophieski.eu

12 okt Hintertux
22 dec Zillertal 3000
Krokus: Serfaus/Fiss/Ladis
17 maart: La Plagne

18-20nov Solden
kerst + krokus Winterberg
bijna elke woensdag Winterberg: 8.45 uit Tilburg, 11.45-22.00 op de piste en 0.30 uur weer thuis.
Wellicht in naseizoen nog Kaprun of Skiwelt

Wij gaan de laatste week van januari en de eerste week van februari.

Heerlijk maar het duurt nog zo lang…

kerstmis cham
krokus cham
pasen cham
enne juli hopelijk voorgoed…cham

ik wil niemand jaloers maken hier,maar als je een droom hebt:ga ervoor!!!

2e week januari waarschijnlijk Nauders en daarna nog 2 lange weekenden naar Serfaus/Fiss/Ladis zonder kinderen. Heerlijk met vriendinlief genieten.

Daarbij nog elke zaterdag als het kan avondskien in Splinderuv Mlyn.

14 Jan naar Val Thorens en 2 April een week naar Laax.

De 2e week van December een weekje Zell am See, Kaprun. En in de eerste week van februari een weekje Zermatt! Laten we hopen op een topseizoen dan maar!:P

Zit weer heerlijk heel het seizoen in Val Thorens (SETAM - skiliften)

Ik ga dit seizoen 10 dagen naar Belle Plagne! vertrek op 3 februari

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

1ste week Pasen naar Orcières Frankrijk
Begin kerstvakantie naar La Bresse/Gérardmer (wachten eerst condities af)
Dat zal het helaas zijn dit jaar… (studie’s…)

Die laatste lift halen...

24 - 28 november Val thorens

14 - 21 januari Solden

11 - 18 februari Zugspite Arena.

18 - 20 Nov Solden
23 - 30 December Fugen/Hoghfugen
18 - 25 Februari Dorfgastein

We hebben er zin in!

Jahoee, 17 dec.2011 1 week naar de Gargellen en dan ergens in januari op de bonnefooi 4 dagen Oostenrijk.

Nog 2 maandjes en sta opp latten.

Raymond

wintergek

Plaats een reactie