Wintersportseizoen 2011-2012

Grappig eigenlijk dat iedereen zijn vakantie’s hier post maar dat dit eigenlijk niemand interesseert, we gaan niet op vakantie zitten en denken 'ahja die zit nu in val thorens … etc. ’
Natuurlijk is het wel leuk om te zien dat er al zoveel mensen nu al zin hebben in wintersport.

Die laatste lift halen...

Week 1 en 2 nar Selva.

@ Stijn

Er moest maar eens iemand naar Kirgizië trekken :D

Naar een splinternieuw chalet van Wens chalets (http://www.wenschalets.nl/nl/chalet-acla.html)in Fiss, 2 week januari

17 December naar Val Thorens, geboekt
Maart (2e of 3e week) naar Solden, geboekt

Voor het eerst dat we 2x in een seizoen gaan, na jaren gezeur van mij eindelijk eens wat mensen mee gekregen. Als het aan mij ligt komt er nog een week bij, maar ik zal me maar weer ff gedeisd houden…

Ik heb liever 2x wintersport dan Zomervakantie!(maar ben vrijwel de enige)

Is het alweer zo ver, mogen we weer??

1e week januari - Solden
1e week april - Serfaus
1e week mei - Molltaler (Is familie vakantie, maar moet geskied worden…)

En hopen wat dagen tussendoor te pakken in nov, febr. en maart…

In de eerste week van januari naar Sauerland om lekker op te starten. Die is alvast geboekt! Daarna waarschijnlijk weer Frankrijk.

Geboekt in Sauerland?

In de carnavals vakantie naar Argentière (Chamonix)!

sja, met 2 kleine kinderen moet er wat beter worden voorbereid, dus we hebben de familiekamer in Westfeld alvast vastgelegd. In februari voor het echte werk in Frankrijk!

Net boeking bevestigd! In de krokus naar Westendorf!! Jetzt geht’s lose!!!

14 Jan weer naar de Dolomieten in Campitello-Val Gardena.
En in Maart nog een keertje naar Ischgl

Net 2e trip geboekt! :) KAPOW in Kaprun 15-18 december. In februari naar Westendorf, en in maart waarschijnlijk naar Flaine, maar dit moeten we nog boeken.

Zin Zin Zin! :)

Procrastinating

Met de kerst- en de krokusvakantie een week naar Mauterndorf/Obertauern.
Heb tot nu toe alleen maar voor kerst geboekt.

Ik ben dit seizoen van 6 december t/m (tenminste) 1 maart in Zillertal te vinden. En ik ga lesgeven in Hochfügen. :)

Winter 2011/2012 - skileraar Hochfügen, Zillertal

18 feb t/m 26 feb, naar Montafon!
Kan niet wachten om de lage landen achter me te laten!

27 januari naar Skiwelt Brixen/Westendorf…

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

3e week januari: Les Sybelles
weekend maart: Solden!

Wij naar Längenfeld op hotel en ski in Obergurgl…iemand al geweest?

Naast 4-11 Paradiski ook vandaag geregeld dat ik met een maatje nog een paar dagen naar Zwitserland ga, Aletsch regio, in week 1… :D

Nu al zin in!!!

Van begin December tot mei in Val Thorens (H)…

De laatste week van januari naar Zillertal 3000 (Finkenberg). Kan niet wachten tot het zover is!

begin januari naar Ried im Oberinntal. Dit dorp in het dal is voor ons een prima uitvalsbasis voor de gebieden die we met de Ski6-pas kunnen skieen: Serfaus-Fiss-Ladis, Kaunertaler Gletscher. Fendels (op 100m van de lift), Nauders en Venetregion. Keus te over. Als het in de lagere gebieden slecht is (zoals dit januari dit jaar) gaan we naar de gletscher of de hogere gebieden in Serfaus. Is het weer daar minder dan gaan we naar Nauders (vaak beter weer).
Oh ja, en begin februari nog een weekendje Winterberg haha.

Aftellen maar!

Langzaam wordt het skiplan voor 2012 steeds duidelijker. In januari een opwarmertje in Winterberg. Dan eind januari naar het Brandnertal. In de krokus met de kinderen naar Steinach am Brenner ( klein maar fijn) en als kallend slotstuk in maart naar 3-vallee. Skiën zal mij nooit gaan vervellen. Jammer dat die zomers zo lang duren.

@ Edwin: Moet je maar eens 2 dagen in 3V zonder zonnebrand creme gaan skiën onder een strak blauwe hemel. Eens kijken of het skiën je dan gaat vervellen…:P

Ik ga van 20 tot 27 januari naar schladming kan ik ook mooi de nachtslalom zien en van 24 februari tot 1 maart naar solden

@edwin,
De winters in noord noorwegen duren een half jaar lang (en de zomers ook) is dat geen optie? Kun je ook nog aurora borealis zien

@ Cees: Maar hier duren de zomers hooguit 3 dagen :P
Aurora Borealis is overigens iets wat ik ook nog absoluut eens moet gaan zien. Machtig!

Mijn avatar druktdat velangen ook uit

Planning tot nu toe,
In januari skiweekend Superdevoluy.
In februari weekje Grindelwald
En daarna maar kijken of het budgettair nog mogelijk is om in maartje nog even weg te kunnen.

''Powder to the people''

Plaats een reactie