Wie weet een film voor kinderen (les) om vooraf aan wintersport te kijken

Ik heb gezocht op het forum maar kan het niet vinden (kan ook aan mijn search skills liggen).

Ben op zoek naar een film of filmpjes waarin technisch goed geskied wordt. Kan deze dan aan mijn drie kinderen laten zien als voorbereiding op de wintersport.

Bewezen (wetenschappelijk) dat dit zeer goed werkt, niet alleen voor skieen natuurlijk maar oa voor alle sporten. Heb hier zelf ook onderzoek naar gedaan en pas dit toe op de andere sport van mijn kinderen, tennis.

Kortom, wie weet er goede filmpjes waarin technisch goed geskied wordt. Of een serie van korte films?

Zonnige groet!!!

Elke zondag op rtl snowmagazine

@handigneefje Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar als ze een beetje engels begrijpen zijn de instructievideos van Skischool by Elate media heel erg goed. Deze zijn te vinden op Youtube. Hieronder 1 filmpje. Als je daar naar kijkt kom je ook bij de andere terecht.

http://youtu.be/_2zESNSSckA

When life gets too complicated.... SKI

@Alex, bedankt voor je reactie. Ik zal er naar kijken. Het gaat er vooral om dat het min of meer goed wordt voor gedaan. Perfecte techniek bestaat in mijn ogen niet omdat elke techniek afhankelijk is van de situatie (context). Twee oudsten snappen Engels prima, jongste nog niet zo. Maar het gaat om het kijken!
@Patrick, ik moet zeggen dat ik elke keer probeer te kijken, er zit zo veel reclame rotzooi, onzinnige items tussen en weinig inhoudelijke informatie dat ik simpelweg 30 minuten niet vol kan houden.

Zijn er ooit NL films gemaakt? Begin ook steeds beter te begrijpen dat die kunstbanen van ons eigenlijk super goed zijn om het te leren. Heb het zelf in de ‘echte’ sneeuw geleerd maar zou er nu geen moeite mee hebben om het te leren op een borstelbaan of draaiband.

@Patrick, ik moet zeggen dat ik elke keer probeer te kijken, er zit zo veel reclame rotzooi, onzinnige items tussen en weinig inhoudelijke informatie dat ik simpelweg 30 minuten niet vol kan houden.

handigneefje op 8 nov 2015 13:29

Volgens mij bedoelde @Patrick het ook niet zo serieus…

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

@Peter, nee weet ik maar ik zag een mooie gelegenheid om eens van mij af te klagen…!

@handigneefje De tips&tricks op wintersporters.nl al wel gevonden? https://www.wintersport.nl/tips-en-tricks

@Sander, niet helemaal wat ik zoek maar zeker zeer goed. Had ik nog niet gevonden inderdaad. Thnx!

Hoezo veel reclame? Ik heb vorige wk een kofferset en winterbanden voor mijn audi gekocht. En een paar falke sokken met bijpassende brunotti jas. En nog een paar sorrelletjes.

Nee hoor… ik zie die reclame niet eens.

Tja. Het is wat allemaal
Maar toch kijken hè!!

@Patrick076,
Toch ook wel een sticker van craft zeker? Om in je nek te plakken…;-)

LA NORMA😍☃️

Kijk op YouTube eens op het kanaal van de ski school serfaus fiss ladis.

William & José

Plaats een reactie