kledingruimte winterberg & hotel tips winterberg

Beste wintersporters!

is er in skigebied winterberg/willingen mogelijkheid tot omkleden.
Het plan is om binnenkort 1 dagje winterberg te doen. Nu zou het ook wel fijn zijn als je hier ergens kan omkleden. 4 uur enkele reis is het vanuit friesland naar winterberg en om dan al skikleding te dragen is niet zo comfortabel.
En hebben jullie eventueel hotel suggesties voor overnachting als we toch een nachtje winterberg willen doen?
weinig eisen, parkeergelegenheid, ontbijtje en centrale ligging ten aanzien van skigebied.

Weet eigenlijk niet of er ruimtes zijn om om te kleden, maar ik heb gewoon thermo kleding aangedaan voor in de auto en daar op de parkeerplaats broek/jas aangedaan. Misschien ook een optie voor jou?

Hotel Brabander ligt daar precies aan de piste en ook center parcs (geen hotel). Anders gewoon even op booking.com kijken.

Center parks niet, Landal wel.
Kleed me gewoon om bij de auto, thermobroek al aan, traningsbroek erover en die ff wisselen met skibroek.

Sorry die bedoelde ik ;)
Hou die nooit uit elkaar.

Ga bijna ieder jaar wel een dagje naar winterberg en heb me nog altijd gewoon omgekleed bij de auto. Zou niet weten waar je je kan omkleden en omkleden in de auto is ook altijd nog een optie :)

3 januari met de bus naar Winterberg geweest, heb me daar omgekleed bij zo’n grote skiverhuurder naast de après-skibar van Der Brabander. Daarnaast is inderdaad de auto ook gewoon een optie. Of een wc, kan natuurlijk ook :)

Carnas on Tour

Bedankt voor de snelle reacties!
omkleden bij auto kan dus gewoon, zijn dus meerdere die het doen/gedaan hebben :)

neem wel n deken of kleed mee tegen de koude voetjes ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Wat is er oncomfortabel aan skikleding?

Skikleding aan en de airco n de auto op max ;-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Winterberg kleed ik me ook gewoon om op de parkeerplaats…Ik vind skikleding zeker niet oncomfortabel (juist niet), maar wel wat warm in de auto.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hotel zou ik der brabander aan kunnen bevelen, het hoge nederlandse gehalte is niet mijn ding maar je zit aan de piste.

Meerdere keren in Winterberg 's ochtends omgekleed naast de auto. Om je heen zie je dan trouwens hetzelfde gebeuren…
En aks je dat niets vind of te koud, loop je toch gewoon ff naar een toilet bij de kassa/ restaurant.

...ski-addict...

Ik heb ook nog niet anders gedaan dan omkleden op de parkeerplaats, en dat al veel volk zien doen. Merendeel wel mannen overigens, maar ook al diverse vrouwen daar in ondergoed gezien. Ik zou er niet te moeilijk over doen. Zoeken naar een kleedruimte is meer geklungel dan tien seconden kou lijden :P

Vorig jaar zelf omgekleed bij skiverhuur Klante bij de Rauer Busch lift. Daar hebben ze een apart stukje met kluisjes en wat bankjes. Niet heel groot, maar net wat comfortabeler dan buiten de auto.

Snow!

Op zich zou ik niet zo’n probleem hebben met omkleden naast de auto maar bijv. de parkeerplaats naast de brabander is gewoon 1 grote modderpoel. Als je dan iets laat vallen is het gelijk smerig. Kan dus best begrijpen dat je dan iets zoekt waar je je fatsoenlijk om kunt kleden.

Übung macht den meister!!!

skikleding in de auto is vooral warm, zeker op een rit vanuit friesland naar winterberg, te oncomfortabel.
We gaan het meemaken deze winter :)

Plaats een reactie