Te koop: Salomon Quest Pro 110 (Praktisch Nieuw!)

Te koop, de salomon quest pro 110 maar 29/29.5 van vorig jaar. Flex 110 dus zit aan de stugge/sportieve kant, ideale schoen voor de gevorderde skiër. Ik verkoop de schoen omdat ik toch kies voor een nog stijver/smaller model.

Schoen is een keer 2 uur gedragen om te testen, verder nog niet in de oven geweest (Zowel de binnen- als buitenschoen zijn te vormen om de voet dmv hitte).

Ideale schoen voor de gevorderde skiër met een middelbredevoet, door de tour-functie ook geschikt voor touren/apres-skiërs.

Ophalen en passen in omgeving Delft.

200 euro? !

null
null

Bump, 190 euro?!

Poeh, had niet verwacht dat zo’n schoen voor deze prijs nog steeds niet weg zou zijn… Maat 29/29.5 dus vergelijkbaar met schoenmaat 46 ongeveer!

@sneeuwkabouter Probeer het ook eens op Wepowder. Misschien heb je daar meer kans.

When life gets too complicated.... SKI

Als ik niet net al schoenhuur had geregeld voor mijn komende wintersport was ik zeker komen passen

Ik heb deze schoen ook! Dikke aanrader voor de iets verder gevorderde skier. Zit erg comfortabel door het thermoplastische materiaal in de binnen- én buitenschoen (vormt naar je voet na een keer goed warm te zijn geweest).

Hoewel de schoen comfortabel te noemen is, lever je niets in mbt stijfheid. Die twee zijn blijkbaar toch niet evenredig aan elkaar!

Ik heb deze schoen ook! Dikke aanrader voor de iets verder gevorderde skier. Zit erg comfortabel door het thermoplastische materiaal in de binnen- én buitenschoen (vormt naar je voet na een keer goed warm te zijn geweest).

Hoewel de schoen comfortabel te noemen is, lever je niets in mbt stijfheid. Die twee zijn blijkbaar toch niet evenredig aan elkaar!

stijnhoogendoorn op 24 nov 2015 18:00

kijk, nu nog iemand die deze positieve eigenschappen kan waarderen! :D

Weekendkick, 180? Daaronder hou ik m lekker (vanwege t hoge comfort)

Damn, vorige week precies dezelfde gekocht in de dezelfde maat… Helaas al mee op de baan gestaan

Nog even en we mogen weer!

Pm!9

Edwin van Riel

Sold! Veel plezier er mee @evr66

Thanks, de kamer al aan het rondstampen er op. Heerlijke schoentjes so far.

Edwin van Riel

Plaats een reactie