Gaat het nog ECHTE sneeuwen in Oostenrijk?

Heel mooi die berichten dat het gaan sneeuwen in de WESTELIJKE ALPEN maar wij gaan naar Oostenrijk, naar Söll. Ik zie dat het over een week alweer 8 graden wordt in het dorp zelf… Begin me toch wel zorgen te maken nu :-(

Ik bedoel ECHT SNEEUWEN (onderwerp topic)

Wanneer ga je ?

Ik kom aan 13cm echte sneeuw tegen maandag. En volgende week negatieve temperaturen op de top.
Tja in dal, dat ligt op 700m zie ik temperaturen tegen 0°C. Sneeuw zal wel blijven liggen.

null

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Wij gaan over 5 weken, en dan kan er nog veel gebeuren. Iedereen is zo blij dat het gaat sneeuwen, maar nog niet echt in Oostenrijk.

Je vooral druk gaan maken als je pas over 5 weken gaat… Tegen die tijd kan het weer nog een keer of 10 veranderen en is het goed mogelijk dat je je bestemming pas een of meerdere dagen later kan bereiken omdat de boel volledig ingesneeuwd is. De laatste keer dat er in februari nog steeds niets lag in oostenrijk is denk ik 185 jaar geleden ofzo…

Born to Ride

Ik weet dat ik me niet druk moet maken… toch doe ik het :-( Aard van het beestje… Nu de winter ook uitblijft in Nederland, voel ik me al lichtelijk depri… als het dan (tot nu toe) ook uitblijft in Oostenrijk dan ben ik echt niet te genieten… Tja…

Nee, het gaat nooit meer sneeuwen… ;-)

Ik had wel verwacht dat er mensen zijn die mij zouden begrijpen… helaas…

haha kom op hee, volgens mij had je hiervoor ook al zo een ‘paniek’ topic of het wel ging sneeuwen of niet.
Het gaat heus wel sneeuwen binnen nu en de 5 weken voordat je gaat. :-)

Ik weet dat ik me niet druk moet maken… toch doe ik het :-( Aard van het beestje…

triezzzze op 30 dec 2015 15:03

Wij zijn ALLEMAAL van die ‘beestjes’. Als we er dan ook allemaal een topic voor gaan openen… :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Plaats een reactie