Skischool Ellmau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ellmau

Wij gaan 23 januari naar Ellmau , heeft iemand een recente ervaring met een van de drie skischolen in Ellmau . Onze kleindochter van 5 gaat voor de eerste keer skiën.

*bericht bewerkt door moderator (JessicaKroef) op 07 jan 2021 13:43

Wonen jullie in België? In NL is het dan toch geen vakantie. Leerplicht?

Wonen jullie in België? In NL is het dan toch geen vakantie. Leerplicht?

Skizoeker op 1 jan 2016 20:13

Sorry maar zoals ik het lees gaat de vraag over ervaringen met de drie skischolen en niet of het wel of geen vakantie is en hoe het zit met de leerplicht. @JanF, ik heb geen ervaring met de skischool in Ellmau maar wens je een prettige vakantie en hoop dat je kleindochter het naar het zin heeft.
De derde week van januari is het echt laagseizoen dus het zal niet heel druk zijn in het skigebied maar zeker ook niet in de skischool. Begin februari starten weer de schoolvakanties. Vaak is het zo dat de skischolen in deze periode met hun vaste skileraren werken dus wat dat betreft zit het wel goed zou ik zeggen.

Goed opgelet , zij wordt 8 februari vijf , dus nog geen leerplicht .

Wonen jullie in België? In NL is het dan toch geen vakantie. Leerplicht?

Skizoeker op 1 jan 2016 20:13

hahaha kansloos weer hoor

Gang is alles

Je kleinkind is dus 4 jaar en geen 5 zoals je vermeld. Je moet als ouder zelfs niet willen dat je kind van 4 een paar dagen op school mist voor een paar Euro’tjes minder.

Skizoeker is zeker het braafste jongetje van de klas?

Je kleinkind is dus 4 jaar en geen 5 zoals je vermeld. Je moet als ouder zelfs niet willen dat je kind van 4 een paar dagen op school mist voor een paar Euro’tjes minder.

Skizoeker op 2 jan 2016 11:12

Wie zegt dat het hier gaat om een paar Euro’tjes minder? Ik heb dat nergens gelezen, wat ik wel weet is dat het kleinkind begin februari jarig is en dan dus terug moet zijn.