Winterkleding-Outlet ervaring

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de volgende webshop?

https://www.winterkleding-outlet.nl

Worden de spullen geleverd?

Will

Ik zou niet weten waarom niet. En anders hebben ze altijd nog een fysieke winkel waar je kan gaan klagen of je spullen ophalen, lijkt me.

Waarom bij een zaak van 10.000m2 via internet bestellen als je je er een hele dag zou kunnen vermaken?! :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Niet met de webshop, wel met de winkel. Niks mis mee, prima assortiment voor de starter of prijsbewuste koper die niet de absolute topmerken wil. Aangezien het inderdaad een grote winkel is (ze hebben ook een afdeling met caravans en kampeerartikelen) zal de webshop ook wel goed geregeld zijn.

Een paar weken geleden een jack bij ze besteld dat binnen 2 dagen werd geleverd. Omdat het jack niet aan mijn verwachtingen voldeed gewoon teruggestuurd. Het geld werd binnen een paar dagen door ze teruggestort op mijn rekening. Mijn ervaring is dus positief.

Niet met de webshop, wel met de winkel. Niks mis mee, prima assortiment voor de starter of prijsbewuste koper die niet de absolute topmerken wil. Aangezien het inderdaad een grote winkel is (ze hebben ook een afdeling met caravans en kampeerartikelen) zal de webshop ook wel goed geregeld zijn.

Zjanke op 10 jan 2016 21:29

Kan ik alleen maar beamen …

Plaats een reactie