Reisgenoten gezocht

Hoi,

Ik ben op zoek naar reisgenoten die het leuk vinden om samen op wintersport te gaan. Al een paar jaar ga ik graag met singlereizen maar dit jaar lukt dat niet. Via bv. bizztravel heb ik al diverse mogelijkheden gezien om lekker een weekje te kunnen skiën. Mijn wensen/voorkeuren:

  • Oostenrijk;
  • appartement of pension (logies/ontbijt);
  • minimaal 300 km piste;
  • busreis (als je zelf met de auto wil mag dat ook);
  • februari of maart, buiten de schoolvakanties.

Ik ski zelf al ruim 20 jaar en houd ook van een beetje apres ski. Het lijkt me leuk om met anderen die al langer wintersporten een week weg te gaan. Vrijheid blijheid, maar af en toe samen eten (koken/uit eten) of de kroeg in lijkt me gezellig :) Voel je je aangesproken, stuur me dan een berichtje zodat we kijken wat de mogelijkheden zijn en we een keer kunnen meeten in Utrecht.

Groetjes

Ischa

HoI,

Wat een leuk ide
Ik ben 56 en kom uit haarlem.

Groetjes

Ondertussen heb ik wat verder informatie gezocht en lijkt mij vertrek op 4, 11 of 18 maart het meest geschikt. Wat ik nog vergeten ben te melden, ik ben zelf 31 en zoek bij voorkeur mensen tot 45 jaar. Niet om te discrimineren, maar omdat ik graag met gelijkgestemden op pad ga. Mocht iemand voor mij nog mogelijkheden hebben om aan te sluiten bij een reeds georganiseerde reis, dan hoor ik het graag!

Hoi Ischa,

ik heb wel interesse. Ik ben 29 jaar en ski al vanaf mijn 4e.

Groetjes Lonneke

Hoi,

ik ben 37jaar ,man, en sta ook op het punt een singlereis te boeken, aan gezien ik ook geen kandidaten vind!misschien kan je ook meegaan met vos-travel , ook al veel positief over gelezen.

greetz

Hallo,

Ik heb ook geïnteresseerd. Ben een man, 35 jaar en heb 6 jaar ski ervaring.

Groeten Roelof

Voor mij zou 18 maart zeker lukken (ik ben 35m, snowboard al een 20-tal weken maar doe het rustig aan).

Ben reeds 2x meegeweest met Vos-travel maar dan voor de technische stage aan het begin van het seizoen. Steeds een goeie organisatie, maar je betaalt wel iets meer dan bij Bizztravel of Sunweb bijvoorbeeld…

groetjes,
Stijn

Ik heb ook bij Vos gekeken maar de prijzen zijn vergelijkbaar met Villavibes of Estivant helaas…

Na overleg met een kennis die ook graag mee wilt gaan, is besloten om te gaan voor de week van 5 maart naar Saalbach. Ongeveer 6-8 personen. Wie heeft er dan nog steeds interesse? Dan ga ik kijken naar appartementen en een goede datum om af te spreken in Utrecht

Ischa

Hoi Ischa,

Heb je al ideeen? Ik heb zeker interesse. Ben een man van 30 en ski al 15 jaar.

Saalbach is een mooi gebied. Meerdere keren geweest. In maart ook prima te doen.
Was al van plan om daar naar toe te gaan, alleen zat de reis die ik wou al vol. De week van 5 maart zou voor mij prima zijn.

Groeten
Tom

Helaas gaat het mij niet lukken om de reis te organiseren. Dit ivm het zicht op een nieuwe baan per 1 maart. Volgend jaar zal ik opnieuw kijken of het gaat lukken. Iedereen die nog gaat: veel plezier!

Plaats een reactie