Wie gaat er nog skien dit jaar en waar juist?

@Tims, kan heel wisselend zijn maar altijd wel te skiën, vriend van ons is net gisteren terug en had prima piste condities, rond 15 uur beneden wel natte sneeuw, vooral de Gabuhel is wel een dingetje :D
Vorig jaar is er met Pasen nog ontzettend veel sneeuw gevallen op 5 en 6 april en was het net winter.
Nu is het de afgelopen week heel zonnig geweest maar het vriest 's nachts nog wel.
In de tuin op 900 m dooit het wel snel weg.
Midden van de week wordt er wel nog wat sneeuw verwacht ??
Zelf rijdt ik ws woensdag naar Dienten, of donderdagochtend heel vroeg.

Dienten Die Alte schule

Okay dat is goed nieuws. Laatste modellen verwachten 15 cm sneeuw dus ideale omstandigheden. Veel plezier in Dienten!

Baal als een stekker. Begrijp er niets van, maar ik red het niet iets geschikts te vinden voor donderdag a.s. tot maandag liefst voorbij vanaf finkenberg, of langenfeld of ergens bij ladis, of eventueel mellau.maarcdaar zijn we net geweest. Zo raar. Geen reacties op aanvragen of iets staat vrij op de boekingssite en dan blijken ze wel vol. Snap er niets van. Niks aan zo.

Xx10

Nou ja het is niet raar dat het vol is, want duitsland en oostenrijk heeft gewoon vakantie natuurlijk. Maar ik bedoel ook, andere jaren was er altijd nog wel iets te boeken.

Xx10

Baal als een stekker. Begrijp er niets van, maar ik red het niet iets geschikts te vinden voor donderdag a.s. tot maandag liefst voorbij vanaf finkenberg, of langenfeld of ergens bij ladis, of eventueel mellau.maarcdaar zijn we net geweest. Zo raar. Geen reacties op aanvragen of iets staat vrij op de boekingssite en dan blijken ze wel vol. Snap er niets van. Niks aan zo.

xx10 op 21 mrt 2016 21:26

Er zijn best wel wat skigebieden waar je volgens mij losjes nog iets kan boeken. Alleen zal je dan vrede moeten nemen met een accomodatie met x aantal kilometer rijden.

4 april t/m 9 april naar Tignes. Ik ben aangestoken door alle mooie lentebeelden.

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Elly, bedankt voor de tip! Deze site kende ik nog niet.

Xx10

Naar de Dutch week in Val Thorens!!

Zoo dat was nog spannend… Eerst van alles aangeschreven via sites zoals die van Elly. Wel mooi vrij op de site, maar dus niet. Nu geen tijd meer om via de sites te informeren, dus bellen. eerste, tweede, derde, vierde…pffff.
Finkenberg, Mayrhofen, Hippach, Zell am Ziller…

Weer terug naar Mellau, Au, Au, YES. te pakken een mooi oud boerderietje. Telefonisch rond. gevraagd om bevestigings mail, nu maar hopen dat het goed komt.

Dus ook idd nog even naar Damúls/Mellau en ik las net dat het daar best nog goed is. We zijn net 2 1/2 week daarvan terug.

Yippie

Xx10

Colfosco (Alta Badia) van 27/03 tem 3/04.

Les Menuires vertrek 3 april voor nog 1 weekje. ⛷

Morgen naar Les Deux Alpes :D

vannacht vertrek voor 4 dagen naar St. Anton am Arlberg.

Ortisei / Val Gardena van 25.03 t/m 30.03

[quote]Ortisei / Val Gardena van 25.03 t/m 30.03

Hier vertrekken we nu vrijdag naar La Plagne, hopelijk af en toe mooi weer en nog de mogelijkheid te skien beneden.
Nog veel mensen die vertrekken zo te zien :-)

Op 2 april richting Oz en Oisans.
Dit jaar met de familie en niet met de bende kameraden. Het is eens iets anders, maar zal zeker niet minder worden.

18 april midweek ischgl

@Tims, vandaag super pistes met een vers laagje sneeuw :D

Dienten Die Alte schule

[quote]Les Menuires vertrek 3 april voor nog 1 weekje. ⛷

@elly3 inderdaad!! Heb je een Favoriete richting (muhlbach of Maria alm?)

Weer terug van skitrip in hochkonig. Vrijdag sneeuw, zaterdag skien met 15 cm vers en zondag hele dag zon en fantastische condities!

Plaats een reactie