De toekomst van de winters...

Niels je kunt er wel zo op reageren dat dit domme reacties zijn van ons, maar hoe wil jij dit verbeteren?

Er wordt al echt veel gedaan om dit allen tegen te houden maar dat gaat niet binnen een korte tijd, je moet geduld hebben! En daarom zouden onze reacties in jouw ogen naief zijn maar dat is niet zo!

Er wordt al echt veel gedaan om dit allen tegen te houden maar dat gaat niet binnen een korte tijd, je moet geduld hebben!

Tim op 13 nov. 2011 20:22

Hier volg ik je niet in, Tim.

De CO2-uitstoot blijft stijgen. Of het nu de global warming versneld of niet, goed is het in ieder geval niet. We zijn met 7 miljard en het bevolkingsaantal blijft stijgen…

Oké, men blijft (succesvol en minder succesvol) zoeken naar "groenere" alternatieven. Maar om te zeggen dat we al al het mogelijke doen, dat vind ik er (ver) over.

leuk voor al diegenen die zich afvragen of de mens invloed heeft op het klimaat van moeder aarde

Dat er leven op aarde is en steden bestaan op aarde, weet iedereen hier wel denk ik… :P

Ik zie vooral fantastisch Noorderlicht

Don`t eat yellow snow

"…" "…" "…" Wat een naieve, egoïstische en domme reacties. Hier word ik misselijk van. Dat onze planeet warmer wordt gaat heus wel verder dan het aantal sneeuwvlokjes dat jij op je wintersportvakantie krijgt? Diersoorten sterven uit, vruchtbare gebieden verwoestijnen, permafrost smelt en nog een hoop andere ellende waarvan wij in onze beschutte omgeving weinig van merken.

Niels op 13 nov. 2011 18:41

Ik kan me er inderdaad niet druk over maken. Ons planeetje is er 1 van de triljoen die er bestaan. Als we ons dan als nietige wezens druk gaan maken over het voortbestaan van de wereld… tsja. Vroeg of laat is het toch voorbij. Jammer dan van die verspilde moeite en drukdoenerij.

Ik kan me er inderdaad niet druk over maken. Ons planeetje is er 1 van de triljoen die er bestaan. Als we ons dan als nietige wezens druk gaan maken over het voortbestaan van de wereld… tsja. Vroeg of laat is het toch voorbij. Jammer dan van die verspilde moeite en drukdoenerij.

op 15 nov. 2011 19:58

Het gaat me niet om de planeet, het gaat me om de mensen en dieren die er nu op leven.

Hey, een nieuw ‘Wel helm/Niet helm’ topic.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Bartuss en dit kan een heel lange discussie worden, die je in mijn ogen als volgt samen kan vatten.

We hebben nog geen ene moer verstand hoe deze complexe bol die we aarde genoemd hebben werkt.

We denken dat we alles slopen, dat wij degene zijn die het ook weer kunnen maken. Maar persoonlijk denk ik dat de aarde sterker is als die paar miljard kneuzen die erop leven. De aarde is waarschijnlijk ouder dan die paar miljard en daardoor ook velen malen wijzer.

Hey, een nieuw ‘Wel helm/Niet helm’ topic.

bartus op 15 nov. 2011 21:14

Dit heeft iets meer belang dan een helm dragen.

De aarde is waarschijnlijk ouder dan die paar miljard en daardoor ook velen malen wijzer.

Martijn op 15 nov. 2011 22:40

Hoe verklaar je het dan dat de wijze aarde het toestaat dat er een mensheid ontstaat, die vervolgens diezelfde aarde begint te slopen?

+1 voor Martijn

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

"…" Dit heeft iets meer belang dan een helm dragen.

Niels op 15 nov. 2011 23:12

Is dat zo? In het Helmen topic wordt op dit moment gepraat over Darwinisme, ik zie nu al overlap :P

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Haha, wat een flauw grapje al niet losmaakt in mensen…

I even pee standing sideways...

Plaats een reactie