Foto van Heliskien Niels, met zus van Jaap, en minaar van Sjaak

PaulE als de admin het goed vind mag je van mij een groen balkje hebben, dus ik naar 2 en jij naar 3,
ik vind jou namelijk op dit moment wat ondergewaardeerd,
je hebt goede bijdragen, heel informatief ook en doordacht zoals bijv. je antwoord over het skiën op gletsjers en gletsjerspleten etc. de meeste mensen die op mijn vraag reageerden zeiden zomaar wat zonder kennis van zaken en jij had ook echt een argumentatie,

verder zeggen puntjes me eigenlijk ook niet veel, ik zie altijd op het nieuws die getalletjes bij nasdaq, AEX en dat soort dingen meer en ik begrijp er de ballen van,
dus of ik hier nu 10, 100 of 1000 punten zou hebben, ik kan er sowieso niks mee,
wat ik wel leuk vind dat het hier op het forum zodanig ingericht is dat het helpt om de voorpret van als je straks echt daar in de bergen in de sneeuw bent te bevorderen en daarvoor wil ik al mijn groene balkjes wel inleveren (:-)
dus admins, ga uw gang

oh ja, destijds was het Kees, toen kwam er een andere Kees en de inlogavatars werden vaak niet gebruikt, toen ben ik voor de duidelijkheid maar overgestapt naar Cees (van Cornelis)

en verder zijn er nu wel quotes maar cc ,ccc of bcc zit daar niet bij

@ Martijnski, Cees, Paul E en alle andere vaste Stube-leden

Zo jongens, we zijn afgeschermd van het nerdy-gedeelte van het forum :D

@ Niels: Nu moet ik je toch een “niet ok” gaan geven :) Vind beide gedeeltes interessant. Maar geen zorgen Niels, als jij een voldoende kunt overleggen voor je wiskundetoets zal ik een heel uur +1’en voor jou :D

@ Niels: Nu moet ik je toch een “niet ok” gaan geven :) Vind beide gedeeltes interessant. Maar geen zorgen Niels, als jij een voldoende kunt overleggen voor je wiskundetoets zal ik een heel uur +1’en voor jou :D

Martijnski op 10 nov. 2011 17:19

Ik laat het je maandag weten :)

Dat nerdy was trouwens ook maar ludiek bedoeld hoor :) Als dat er niet was dan was er hier geen forum laat staan communityliefde

Ik ben er, maar waar is de rest?

null

Ik ben er ook Paul E!
Vanavond niks te doen, morgen vrijaf :)
Al de hele avond geen Cees te bespeuren, martijnski ook maar zelden…

Apfelstrüdel voor twee?

null

Jaap komt je zus ook naar de apfelstrudel meeting? Ik wil wel een strudeltje/ontbijtje met haar eten

to ski or not to ski, thats no question

Ben er, was even een feestmuts scoren :)

En toen werd het toch nog gezellig…Simon en de zus van Jaap:

null

"Martijnski via Iphone 10/11/2011 22.15"

Ik ben op weg naar Rotterdam. Ga het HQ versieren. Zojuist bij Boels wat sneeuwkanonnen geregeld:

null

"Paul E via Iphone 10/11/2011 22.22"

Meet your there Martijn!

"Martijnski via Iphone 10/11/2011 22.18"

Kan iemand de brandweer in Zuid bellen om te vragen of ze een brandkraantje beschikbaar willen stellen? Met een uurtje is Boels op de Willem Buytewechstraat.

"Paul E via Iphone 10/11/2011 22.27"

"Martijnski via Iphone 10/11/2011 22.18"

Kan iemand de brandweer in Zuid bellen om te vragen of ze een brandkraantje beschikbaar willen stellen? Met een uurtje is Boels op de Willem Buytewechstraat.

Martijnski op 10 nov. 2011 22:23

Niet nodig ik heb inmiddels een aggregaat opgeladen, een rol feestverlichting en een waterpomp. Water plenty in de haven voor de deur van HQ.

"Paul E via Iphone 10/11/2011 22.30"

Martijnski volgens mij ben je een end verwijderd van HQ. Je berichten komen met een veel grotere vertraging binnen dan de mijne :)

"Martijnski via Iphone 10/11/2011 22.30"

M’n linkerwintervoorband kon blijkbaar de snelheid niet aan. Sta nu tussen Tilburg en Breda op de A58 te wachten op de Wegenwacht met een stuk rubber van m’n band in m’n hand. Zie nu pas dat getal 140 op het stukje rubber dat er nog van over is. Gelukkig niet in de vangnetten beland. Ik ga Rotterdam niet halen vandaag. Boels gaat wel gewoon leveren, dus Paul neem jij de honneurs waar?

Op de foto zie je het spandoek wat ik vanmiddag heb gemaakt. Daar sta ik nu mee te zwaaien op de A58. Gelukkig dat het niet hard waait. Iedereen moet weten dat wintersporters.nl heeft gewonnen!

null

Sorry guys, vandaag dus niet. Maar bij de Apfelstrudelwintersporters.nlmeeting ben ik zeker van de partij :D

"Martijnski via Iphone 10/11/2011 22.46"

Zoals ik het hele jaar op winterbanden rijd, heb ik ook m’n telefoon het hele jaar op wintertijd staan. Vandaar misschien het verschil in tijd van posten. Als dadelijk de Wegenwacht hier is en ik even m’n handen wat langer vrij heb zal ik het checken. Die gozer van de ANWB zal best even het spandoek vast willen houden, ze claxonneren allemaal :D

Ik ben er ook Paul E!
Vanavond niks te doen, morgen vrijaf :)
Al de hele avond geen Cees te bespeuren, martijnski ook maar zelden…

Niels op 10 nov. 2011 21:26

Was weg naar een etentje, maar ik hou altijd wel een gaatje vrij voor een apfelstrudel…

+live acts van oa. Rogier en Roel :)

Ik wacht nog in spanning op het speciale aangepaste weerbericht van Roel…

Jaap komt je zus ook naar de apfelstrudel meeting? Ik wil wel een strudeltje/ontbijtje met haar eten

Simon op 10 nov. 2011 21:54

Ik hoor dat er links en rechts WB wedstrijden skiën worden afgelast, dus ik denk dat die zus van mij genoeg tijd om ff een apfelstrudeltje te eten.

Maar of dat met jou is…

Als we nog even wachten kunnen we het vieren op de nederlandse berg.

Don`t eat yellow snow

even off-topic: check aub ff dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/29168

een dringend verzoek van mij :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

"…"

Ik laat het je maandag weten :)

Niels op 10 nov. 2011 17:23

Moet ik aan het werk Niels?

Hahaha,

Superspannend: de hele dag afwachten en dan het laatste uur van de namiddag …

…14/20 op het eerste deel!!! :D

Morgen krijg ik het laatste deel terug. Dat gaat op …/10 . Ik moet dus nog een 1/10 halen zodat ik je minstens een 15/30 en dus een voldoende kan voorleggen

Morgenavond weet je het ;D

Stil hier, wil er niemand meer Heliskien met Niels en de zus van Jaap?

Ik wel hoor, de resultaten van het verleden zijn geweldig:

null

null

:')

to ski or not to ski, thats no question

Topics worden geboren, leven een poosje , worden mogelijk zeer levendig, maar sterven uiteindelijk een roemloze dood,
Maar ondertussen worden er weer nieuwe geboren die ook weer die potentie hebben,
En als er een slotje is opgekomen dan RIP

Topics worden geboren, leven een poosje , worden mogelijk zeer levendig, maar sterven uiteindelijk een roemloze dood,
Maar ondertussen worden er weer nieuwe geboren die ook weer die potentie hebben,
En als er een slotje is opgekomen dan RIP

Cees op 18 nov. 2011 10:14

"Hoe zou het zijn met" is een waardige opvolger, innovatie van topics is goed!

Dit topic heeft dan toch zijn effect gehad.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20…

Plaats een reactie