n.a.v. een advertorial. graag iedereen even lezen

Wie kan zich de advertorial van VrijUit nog herinneren waarbij je een Wintersportvakantie voor 10 vrienden kunt winnen?
https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/2045/Win-winterspo…!

Dat leek me leuk, dus meteen ingeschreven en zie nu, mijn chalet heeft al rond de 350 stemmen! (en ik sta bijna 2e)
Morgen is de einddag van de wedstrijd, we zitten dus in het heetst van de strijd!

Maar een 2e plek is niet genoeg!
Alleen de 1e plek wint de wintersportvakantie voor 10 naar Zell am See incl Skipas!

Daarom een verzoek aan iedereen om op mijn chalet te stemmen. Een beetje hulp van jullie zou erg fijn zijn!
Stem daarom direct op mijn chalet via http://tiny.cc/92076
Je krijgt na het invullen van je gegevens een e-mail die bevestigd moet worden.
Ik zou je er zeer, zeeeeeeer dankbaar voor zijn!

PS: mochten we winnen, zal ik een wintersporters.nl fotorapportage/verslag maken!

PS2: bovenstaande is in overleg met Martijn, de websitebaas :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Done :) Succes!

thnx!!!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Done! Veel succes!

mama on a mission in the snow

Done! succes ermee!

1(meervoud: wintersporten) sport die alleen 's winters beoefend wordt, bv. schaatsen, skiën, sleeën.

Mijn stem heb je!:P

done, succes

Done:-) succes

Als het wit is kun je er over naar beneden...

thnx@all!

Wist je dat je met meer dan 1 mailadres kunt stemmen?
Mocht je beschikken over meerdere adressen, (van broer, zus, partner, kids, werk, etc.) tikt het aantal stemmen natuurlijk veel meer aan! ;)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

done, veel plezier ermee moest je winnen :p

done

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ook even gestemd, Als je wint maak dan maar een te gek filmpje van je verblijf met een bedankje aan wintersporters.nl :D

Die laatste lift halen...

klaar, succes

alstu

Suc6!!!

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Ok ik heb ff gestemd voor je…no problem!!!

Good luck!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Gestemd…voor ferdinand! Nog veel plezier als je wint! :)

Je hebt nog ongeveer 50 stemmen nodig, wordt moeilijk denk :)

Die laatste lift halen...

@Stijn: komt goed! Heb alleen geen go-pro oid, maar er zal zeker wat filmmateriaal komen!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik heb trouwens al 2 stemmen uitgebracht :D … waar zijn die andere/mede wintersporters?!

Die laatste lift halen...

Als ik van jou was hield ik me heel deze avond met men familie bezig om ieder 10 fake e-mail adressen te maken … dan win je zo.

Die laatste lift halen...

Gedaan. enne wij gaan toch mee als je wint. HAHA

Ik had al eerder gestemd,
Succes!

gedaan 424 stemmen alweer:)

Indien je wint, vind ik dat je een persoonlijk, handgeschreven kaartje mag versturen naar alle stemmers

done!

thnx iedereen!

het ziet er naar uit dat de nr1 niet te verslaan is.
die heeft afgelopen 2 uur, dat ik niet online was, 400 stemmen erbij gekregen. En dat blijft maar door gaan :O
Daar kan ik niet tegenop bieden…

Nu hopen dat Vrijuit ingrijpt, dan zit ik safe met de 2e plek :)

Nogmaals, bedankt voor de stemmen, ook van degenen die niet gemeldt hebben dat ze stemden!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Done! :)

bij deze gestemt succes.

400 stemmen in 2 uur knappe vent, das 3 stemmen per minuut ben benieuwd of dat ook eerlijk kan.

Member of global cooling initiative

Mensen, ik wil iedereen bedanken voor de stemmen!

De ‘Wedstrijd’ is over een uur afgelopen, maar helaas zijn de nrs 1 en 2 zo ongelovelijk aan het cheaten met hun stemmen, daar kan ik niet tegenop cheaten in 1 uurtje… (dan zou ik door de RSI geen plezierige wintersport meer kunnen beleven)

Bij dezen gooi ik de handdoek in de ring, iets wat ik niet graag doe.

Nogmaals, iedereen bedankt!!!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Jammer Ferdi,
Laten we hopen dat als er iets onrechtmatigs gebeurd is, dat vrijuit dan in staat is dat te ontdekken!

ja, maar dan ontdekken ze ook iets van mij :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Plaats een reactie