Wil graag weten waar dit is!

Hallo iedereen,

Ik heb een paar fotos waarvan ik zeer zeer graag zou weten waar deze locatie is!!

helaas is er op de foto’s niet veel te zien.
Mocht iemand 1 van de 2 locaties toch herkenne zou ik het zeer graag van u horen !
zou er graag zelf een keertje heen willen :)
als het goed is moet dit in Duitsland zijn.

Foto’s zijn te bekijken op :
http://www.flickr.com/photos/69541858@N04/sets/7215762807428…

Toevoeging :

Het zijn waarschijnlijk 2 verschillend locaties zou ze allebei GRAAG willen weten.

Mvg.

Heb je al gecontroleerd of er een geo-tag in de foto’s aanwezig is?

I even pee standing sideways...

Zit er helaas niet in.
was het maar zo makkelijk haha!

Toevoeging :

Heb er fotos bijgezet

Zie weerspiegeling in raam … de hutjes op foto nr : 22/29

Of herkent iemand mischien dit hotel of wat het ook kan zijn op de achtergrond op foto : nr 1

grote vraag is natuurlijk: waarom?

zeg het maar direkt, welk van die meisjes zoek je?

Zou er graag heengaan, mijn ouders zijn hier ooit geweest.
Deze foto’s stonden nog op de computer.
Zinds hun overlijden is dit het enige waarvan ik zeker weet dat het de plek is waar ze op vakantie zijn geweest en mijn vader mijn moeder ten huwelijk vroeg.

Ik weet helaas niet meer waar deze foto vandaan komt anders vroeg ik het aan dat meisje.

Zou jullie echt zeer dankbaar zijn als iemand een antwoord heeft.
Zou deze plek graag zien, de plek waar mijn ouders destijds besloten te trouwen

@cees.

Geen van beide.

Ik heb geen idee waar de foto’s genomen kunnen zijn maar heb je al geprobeerd via tineye.com te zoeken?

Go big or go home.

Het is voor mij de hoogste tijd om naar bed te gaan morgen vroeg weer naar de zaak.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze foto(s).

Zou me zeer gelukkig maken.

(nogmaals die meisjes zoek ik niet, het is me puur te doen om de locatie)

Een goede avond allemaal!

Met alle respect:

Je hebt een set foto’s waarvan je niet weet waar ze gemaakt zijn, op elke foto staat één en het zelfde onbekende meisje en dit zijn dan de enige foto’s van een vakantie die op de computer staan? Voor een huwelijksaanzoek van reeds overleden ouders lijken mij de foto’s ook ietwat nieuw.

Vreemd verhaal…

Als Roy morgen naar de zaak moet, is hij waarschijnlijk geen scholier meer,maar een werkende medemens van een jaar of 18, zijn ouders zijn dan ongeveer 19 of 20 jaar geleden getrouwd als het geen moetje was ergo de foto’s moeten dan ook ongeveer die leeftijd hebben, maar ze zien er veel moderner uit,
Kortom we hebben hier weer een sherlock holmes nodig om dit te kunnen ontrafelen,
Maar als ik er naast zit Roy, mag je het zeggen.

Blijkt Roy Akkermans ook nog een personage uit een of andere TV-serie te zijn: http://www.imdb.com/character/ch0221258/

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Dit is een leuke zin:

"Ik weet helaas niet meer waar deze foto vandaan komt anders vroeg ik het aan dat meisje."

@Roy, Flickr geeft aan dat “This photo was taken on February 21, 2010.”, aannemende dat ze dat bepaald adhv EXIF-headers (http://goo.gl/OtWG3). Vandaar de vraag of evt. geo-tags al opgezocht zijn.

Maar laat het klinken alsof de foto’s redelijk oud zijn; je wijlen ouders kwamen daar ooit, waar ze verloofden. Of zijn het recente beelden?

I even pee standing sideways...

Het kan wel eens bij de edersee geweest zijn bij de dam…

hmm raar verhaal inderdaad. Je ouders hadden wel erg veel interesse voor één bepaald meisje of niet?

Don`t eat yellow snow

De datum op flickr hoeft niet per sé de datum te zijn waarop hij gemaakt is maar kan ook de upload-datum zijn. Als ik een foto maakte en die bewerkte in PS CS3 en vervolgens naar flickr uploade pakte hij ook wel eens de datum van die dag als ik dat niet handmatig wijzigde… Is dus niet 100% betrouwbaar…

Mocht dat écht zo zijn, dan heeft Flickr een zéér onhandige woordkeuze gemaakt…

I even pee standing sideways...

wie kan er trouwens iets zeggen over de mascara van het meisje met de haarband?
en als we weten waar de oorringen vandaan komen, wellicht dat we ook wat dichter bij de oplossing van het raadsel komen…
verder hoeven we alleen maar te zoeken naar ijsbanen met een gebouw erbij met blauwe kozijnstijlen en we kregen de aanwijzing van duitsland,
dus voor een echte sherlock zou het te doen moeten zijn

@ Jack , op die datum heb ik de foto’s van mijn vaders laptop naar die van mij verplaatst.
heb de foto(s) gister geupload.
Geo-tags heb ik al geprobeert geen resultaat.

@Jaapm het betreffende meisje is mischien iemand die ze daar hebben gesproken, ik weet het verder ook niet komt me niet bekend voor.
Wat ik er wel van weet is dat die foto(s) op de locatie gemaakt zijn waar mijn vader mijn moeder ten huwelijk vroeg.

@Cees inderdaad het moet te doen zijn,helaas ben ik zelf niet zo bekent met schaatsen etc en hoopte ik dat iemand hier er mischien al ooit geweest is en het herkende.

@Alle sherlock holmes, maak even een nieuw artikel joh het mysterie van roy akkermans.
Kunnen jullie meteen kijken of je eigen naam niet ergens in een film voorkomt.
Vind het persoonlijk een beetje beledigend dat jullie zoiets denken al kan ik het wel begrijpen.

Hoop toch op wat medewerking
Mvg,
R Akkermans.

Juridisch mag het totaal niet, maar daarbuiten vind ik het ook ethisch onverantwoord om foto’s online te zetten zonder toestemming van de dames in kwestie.

Persoonlijk zou ik anders te werk gaan. Vraag eens aan vrienden van hun waar ze heen gingen, bekijk eens oude rekeninguittreksels van geldafhalingen/hotels in Duitsland,… Aan de kledij te zien zijn de foto’s geen 5 jaar oud, ik gok zelfs

@Dre , het is ook geen oude foto mischien 4 jaar maximaal zoals ik al eerder vermeld heb is het een (vrij)recente foto.

Je geeft me gelukkig wel wat goede tips en advies, stom dat ik hier niet eerder aan gedacht heb.

Hartelijk dank!

Waarom trekken u ouders foto’s van zo’n meisjes? :D Als de foto’s van zo dicht bij getrokken zijn zullen u ouders hen wel kennen? Zoek hen op?

Die laatste lift halen...

Kom op Roy, je verhaal klopt echt van geen kant:

De foto’s zijn genomen tussen 15 januari 2010 en 21 februari 2010 en inderdaad gister geupload, waren je ouders hier meer dan een maand voor hun huwelijksaanzoek? Daarbij komt, als ze inmiddels beiden overleden zijn, dan hebben ze geen lang huwelijk gehad en dan waren ze ook erg laat getrouwd.
Daarnaast zitten er in je album zitten te veel verschillende foto formaten Ook verschillen de foto’s kwalitatief te veel van elkaar waardoor ik nagenoeg zeker durf te zeggen dat deze foto’s rechtstreeks van het internet.

En waarom ergens naar toe gaan en alleen foto’s nemen van één bepaald onbekend meisje/vrouw? Op de foto’s is zij ook nog in verschillende outfits te zien, dus net zoals de datum al verraden zijn de foto’s niet op één dag gemaakt.

Als je alleen deze foto’s hebt, hoe kan je er dan zo zeker van zijn dat je vader je moeder op die plek ten huwelijk vroeg? Ik neem aan dat je vader niet aan de hand van een van deze foto’s tegen je zei dat dit de locatie was en er vervolgens niets over heeft losgelaten.

Volgens mij kunnen we ons beter gaan afvragen wat je van dat meisje wil en waarom je zo wanhopig opzoek bent naar haar locatie. Je hele varhaal is namelijk lulkoek.

@ Marco K: Geheel mee eens. Maar waarom wil Roy weten waar deze foto’s zijn gemaakt? Zou het echt enkel en alleen om dat meisje gaan? Zou dat meisje een stiekeme relatie hebben gehad met Roys vader? Of is het weer een opzetje naar iets van Paul E?

Gehehe dit gaat nog verder dan foto fraude :P…

Dit verhaal is inderdaad erg dubieus. Voorlopig gaat het topic op slot, totdat Roy de redactie wat concreter bewijs kan sturen.

Plaats een reactie