Snowboard kleding

Hallo,

Nou zag ik laatst dat veel snowboarders bv, een simpele longsleeve trui dragen met daar over een t-shirt en daar over een trui en dan als laatste een te groot shirt (?), mijn vraag : is dit warm genoeg, ik zag dit overegins in de uithof, dus niet op de piste.

Is er nog een speciaal merk of type kleding dat ze dan dragen of komt deze kleding gewoon bij de H&M vandaan ?

Mvg,

Brian

ja, als het lekker wintersportweer is, met een graadje of -5 en een zonnetje erbij is het warm genoeg.

Als het hard waait, sneeuwt, of heel erg koud is meestal niet. Met name harde wind gaat er dwars door heen.

Daarnaast wordt er snel nat, want niet waterafstotend.

Vaker en vaker zijn er kledingstukken die de indruk wekken dat ze recht uit een winkel met street fashion komen. Het is gewoon een stijl. Maar dit kan wel héél technische wintersportkledij zijn …

Dit is echt een goed topic!

@Brian: indoor draag ik ook vaak een thermo longsleeve met daarover een normaal T shirt. Doordat je steeds bezig bent met nieuwe tricks krijg je het vanzelf warm. Ook in het voorjaar in het buitenland kun je het door de inspanning goed warm krijgen met name in het park. ook dan zie je veel met t-shirts.

Op de piste zal ik dat niet zo snel doen omdat je daar meer snelheid maakt en de wind doet veel.
Die gaat dwars door je shirtje heen.

In de poeder al helemaal niet doen :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Dit is echt een goed topic!

Johan487 op 28 nov. 2011 08:21

Type dan niks…

Liever wintersport dan zomervakantie.

@ Coendostres, het heeft weinig zin om op deze manier op oude topics te reageren.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie