Nieuwe gear? Show it!

@ pascal

weet niet of je uit de buurt van deventer komt want daar zit burnside.mooie shop en die gasten weten ook tenminste waar ze het over hebben!en hun garantie is dat als je niet tevreden bent met je aangeschafte gear je het kan ruilen tegen dezelfde prijs voor een ander.ook handig voor boots.

andere optie is om mee te gaan met de flaine snowtrip.kan je de hele week bataleon boardjes testen en het is nog een leuke week ook :)

Die double helixes en iron maiden edities zijn wel erg vet moet ik zeggen

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ pascal

weet niet of je uit de buurt van deventer komt want daar zit burnside.mooie shop en die gasten weten ook tenminste waar ze het over hebben!en hun garantie is dat als je niet tevreden bent met je aangeschafte gear je het kan ruilen tegen dezelfde prijs voor een ander.ook handig voor boots.

andere optie is om mee te gaan met de flaine snowtrip.kan je de hele week bataleon boardjes testen en het is nog een leuke week ook :)

jefrem op 23 nov. 2011 17:31

Komt uit Den Haag. Duijvestein verkoopt ook Bataleon en je kan eventueel testen in Snowworld. Toch test ik liever in echte sneeuw:)

Flinke snowtrip ben ik mee bekend. Zij zijn toch van tros vermist?!?

life is a beach, or a pile of snow

net gek zat om heen en weer te rijden dan hahaha.

van de tros ik vertrek daar kan je het van kennen misschien.
http://player.omroep.nl/?aflID=8212062&silverlight=true…

http://winter.alpadventures.nl/themareizen/flaine-snowtrip…

Laatste weken ook weer wat geshopt!!

null

null

null

null

Nu alleen nog een goggle voor mijzelf en m’n jongste dochter

Silvretta Montafon Liefhebber

Ow, die double helix ski’s zijn echt heel gaaf!

Procrastinating

@Andrea, aldus een neurobiologe, nu nog een paar mooie dentritische cellen…

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ bartus : dat stelt andrea eerst nog even uit(Procrastinating)

Deze zomer een paar Stöckli Spirit Globes met Salomon bakken erop gekocht, dus moet een mmoie winter worden ;-)

@Sicco, hehe,(Procrastinating) ik moet eerlijk zeggen dat ik die toch even moest googelen. Maar prioriteiten zijn altijd goed :)

Misschien wel aardig om te weten maar er zijn ook bedrijven waar je zelf ontworpen prints kunt bestellen voor op je skies, een stuk goedkoper dan nieuwe skies en persoonlijker.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

null

null

Eindelijk! kan nu helemaal niet meer wachten!

null

en
null

ben er erg blij mee heb ook nog een broek (die komt nog)

heb er nog meer zin in om los te gaan op de pistes!

@Edwin Een beetje laat, maar ziet er goed uit!

Ik heb verder deze nog aangeschaft:

null

null

Maar, dan in het rood.

null

Zowel de jas als de broek, nog 2 weekjes wachten…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@jef [quote]@ marvin dat ziet er zeker vet uit!zou alleen wel ff je bindingen omdraaien of zie ik het nou verkeerd. :)

Scherp gezien :). Weet iemand toevallig of zo’n Bataleon met TBT apart onderhoud nodig heeft of kan ik bij elke wintersport winkel terecht?

Ff op de site van Bataleon kijken. De boards kunnen niet door de standaard wax/slijpmachines vanwege de triple base.

Beste is om een shop te zoeken welke bekend is met Bataleon en de juiste machine hebben of het board met de hand waxen en slijpen.

Of zelf waxen en slijpen met de hand. Met het goede gereedschap stelt dit niet veel voor.

Net zo makkelijk, ff de link naar de Bataleon site:

http://www.bataleon.com/Page-MAINTENANCE_27.aspx

Het is dus wel verstandig om op voorhand te informeren of ze een bataleon (TBT) board kunnen waxen. Ik ga rond bellen. Bedankt voor je reactie.

@marvin dat moet je zeker doen ja!
ik ken een verhaal van een meisje die had een heel mooi nieuw board tot dat ze hem een x weg bracht om te laten waxen.dat board hadden ze zo vaak door de machine gedaan dat er niks meer van het board over was en de shop snapte er niks van.

zelf waxen is ook zo gedaan dus das ook een optie.

van het weekend weer ff aan het shoppen geweest :)

null

null

null

van het weekend weer ff aan het shoppen geweest :)

Ziet er goed uit!

@jefrem Nice! Heb je iets meer info over de bril. Ziet er goed uit met die 2 lenzen.

@ Ronald TD Het is een Spy goggle…

Meeste (betere)goggle’s hebben een goed weer (mirror) en slecht weer oranje of geel lens er standaard bij…

@Jefrem mooi spul!! Kun je weer lekker mee gaan knallen in Flaine…

En mooie filmpjes met de Go Pro maken! Wil er wel een verslag van zien. :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ Ronald TD Het is een Spy goggle… Meeste (betere)goggle’s hebben een goed weer (mirror) en slecht weer oranje of geel lens er standaard bij… [/post]

Het merk zag ik, mee benieuwd naar het type. Vind de ADIDAS ID2 vrij prijzig en deze ziet er sjiek uit.

dank!

ik durf niet te zeggen welke bril het is.heb de boekjes en zo ook al bij het afval liggen dus kan het ook niet voor je opzoeken.koste €110 euro dacht ik.

ik had een scott maar kon daar geen extra lens voor vinden dus heb deze gekocht.

@jeroen

over 4 weken ga ik naar Samoens dus dan weer volop filmen.als er internet in het chalet is zal ik wel wat posten.het komt er iig met bakken uit de lucht dus gaat helemaal goed komen.

@Jefrem bedankt voor het posten. Na een beetje zoeken is SPY een leuk alternatief. Heb de SPY zed white sabbath aangeschaft. Ook met verwisselbare lenzen.

null

@ronaldTD mooi brilletje man! zijn leuke brilletjes voor een beetje normaal geld.

Ziet er indd top uit Ronald!!! Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?

http://tinypic.com/r/33bmvlx/5

Afgelopen weekend gekocht. De Elan waveflex 10 red fusion. Heeft iemand al ervaring met deze ski’s? Ben zeer benieuwd hoe ze over de piste gaan glijden! :)

Plaats een reactie