Nieuwe gear? Show it!

Vandaag binnen gekomen…

null

Ziet er indd top uit Ronald!!! Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?

William op 12 dec. 2011 23:26

Heb deze in CZ gekocht(woonzaam) voor omgerekend Eur 55,- met 2 lenzen.

In NL ook ongeveer voor dit geld te koop. Hier een site waar die Eur 63,71 is.

http://www.zuidwest6.nl/webshop/index.php/cPath/113_123?osCs…

Top Ronald, hoe vind je de glazen, daar hij inderdaad mooi uitziet maar uiteraard de glazen het belangrijkste zijn!

@Rob, mooie bril!

Nieuw jasje dit jaar…

null

Nieuw jasje dit jaar…

null

Snowfever op 14 dec. 2011 15:03

Ze zullen je niet vergeten! Gave jas

Gelukkig maar, ik raak nog wel eens de weg kwijt op de piste :-)

Top Ronald, hoe vind je de glazen, daar hij inderdaad mooi uitziet maar uiteraard de glazen het belangrijkste zijn!

William op 14 dec. 2011 10:02

Glazen zijn zo op het eerste gezicht prima. Vind de "roze" kleur wel mooi staan, maar dit is de donkere lens welke is meegeleverd. Persoonlijk denk ik vaker de geel/oranje te gaan gebruiken. Ga van het weekend een paar dagen naar de bergen dus even in de praktijk proberen hoe het uitpakt. Hij past in ieder geval goed op mijn helm en is zoals voorgesteld.

Nieuw jasje dit jaar…

null

Snowfever op 14 dec. 2011 15:03

Soft shell? En van welk merk is ie? Ben op zoek naar zo’n soort jasje maar vind over het algemeen veel soft shells en ik wil een hard shell.

@snowfever lekker kleurtje ;-)

Ik heb net ook weer de rekening geplundert…

null

Ook maar een nieuwe outfit aangeschaft:

null

null

Dank je, ga snel op de site kijken.

nieuwe bindingen en schoenen op mn Option dufficy snowboardje:)

null

Rome SDS 390 Bindings

null

Vans Matlocks:)

@ruben mooie bindingen!ik heb ze van afgelopen jaar.

Mijn nieuwe helm onlangs voor mijn verjaardag gekregen:

En ook een nieuw ski pak maar kan ik op internet nergens vinden zal morgen ff een foto maken.
Iemand bekend misschien met het merk kom alleen maar kite, surf spullen tegen. Maar is van mystic in Amsterdam bij wfc op de kop getikt.

gr.

@patchi: Ik heb een broek van Mystic en dat zelfde merk is inderdaad bekend van de kite en surfgear. Ik heb zo’n gevoel dat ze inmiddels gestopt zijn met verkopen van skikleding.

Mystic is inderdaad bekend van het het kiteboarden:) (en windsmurfen). Voorheen ook wel bekend als Maui Magic. Is trouwens een Nederlands merk.

Als jullie een broek of pak hebben, is het dan geen droogpak (die eigenlijk voor het kiteboarden is:)

Zou hier dan bij moeten staan: http://www.mysticboarding.com/

life is a beach, or a pile of snow

Nieuwe bril:

null

Nieuwe Handschoenen":

null

Fire Arrowssssss

null

en schoentjes

null

weer even klaar

Freek gave boots! nog een mooie aanbieding gevonden ergens?

Seriously snow addicted family!

@Tim, ik denk het ook maar op het moment dat ik het kocht is mij daar niets over gezegd (oktober dit jaar).

@pascal nee het is 100% een wintersport pak. Komt rechtstreeks van de distibiteur uit Amsterdam.

hierbij de broek:

http://www.live2kite.com/mystic-firestarter-pants-d3o-0910-p…

hierbij de jas ook nog ik heb hem alleen in exact de zelfde kleur als de broek en zonder de inhammen voor de kite, op de website staat tevens dat het voor snow-kite is.

http://www.live2kite.com/mystic-firestarter-snow-package-p-8…

en mn nieuwe helm:

@jeffrey Heb ze gekocht bij norbert maier in rotterdam super zaak! goede service en ook nog een klein beetje korting gekregen, mag ook wel als je 2 paar ski’s koopt en een paar boots.

ik "moet" overal de hoofdprijs betalen omdat ik verder niets nodig heb… thanks anyway

Seriously snow addicted family!

mijn kleding (O’neill):

null

null

null

null

vriendin haar kleding (protest):

null

null

null

null

null

en natuurlijk speciale tassen voor de boots:

null

De boots en helmen hebben we net nieuw gekocht !!

Ik kon het niet laten en moest op het laatste moment toch nog even wat "accesoires" kopen voordat ik vrijdag naar Les Sybelles vertrek:

null

en nog iets om versnaperingen voor onderweg in mee te nemen:

null

If you snooze, you loose!

Gisteren gekocht, maar moet nog binnen komen vanuit the states.

Julbo Dirt:

null

Julbo Revolution:

null

Beide met zebra lenzen. Die verkleuren van cat 2 naar 4 in iets meer dan 30 seconde. Ze gaan van gelig naar bruin. Kortom ook ideaal bij slecht weer.

We hadden ook nog Alpina Grap helmen gekocht, maar die vonden we beide absoluut niet lekker zitten. Die worden dus weer terug gestuurd.

ik wacht nog even op de uitverkoop ;-)

Seriously snow addicted family!

We hadden ook nog Alpina Grap helmen gekocht, maar die vonden we beide absoluut niet lekker zitten. Die worden dus weer terug gestuurd.

Bart op 28 dec. 2011 12:02

Elke helm heeft een andere pasvorm, en elk mens heeft een andere vorm van het hoofd, een helm zou ik dus nooit via internet kopen. Mijn advies; Ga naar een wintersport speciaalzaak en ga passen

Ja dat zijn we nu ook van plan :)
Maar het was een erg mooie aanbieding, en daarom hebben we het er op gewaagd, maar helaas.

vanmiddag een mooie crashpant voor 't snowboarden gekocht bij Bever. had een mooi vrouwenmodel besteld. dus nu kan ik in stijl de piste af haha.
de broek heeft helemaal een kantenrandje + strikje, leuk bedacht, maar dat ziet behalve jijzelf toch niemand haha :)

Never eat the yellow snow

Plaats een reactie