Bouw hier ons eigen skigebied.

dan is de gondel prima, ff wat aanpassen hoor! :P

Certified ski-boy, glijbewijs

heb ff een blauwe afdaling tot het nieuwe middelstation toegevoegd, en een paar rode pistes, en 3 eethutjes!

null

Certified ski-boy, glijbewijs

Zozo, jij hebt honger ;)

hmm, raar dat het bestand en de lifticoontjes enzo kleiner geworden zijn.

Hier een prachtige snelle Speikbödenlift (6CLD/B mit Sitzheizung! ;) Die naar de gelijknamige top Speikböden gaat), daarbij 2 mooie wederom brede blauwe afdalingen.

null

null

Een extra lift aan de oost kant

#wintersport verslaafd

Nu met pistes

null

#wintersport verslaafd

Ik doe ook mee. Maar pas in het weekend…

Niet echt een boeiende mededeling, maar toch. Sluit mooi aan op mijn topic van dik een week geleden (ik zit nu op een project in België - ik woon in Nederland - en dus elke avond in een hotel: saai).

@Martijnski, binnenkort eens een terrasje pakken? Ik zit nu in Hasselt…

Voor wie mee wil doen is het misschien wel handig om even aan te geven wat reëel is en wat niet (qua lengte en hellingsgraad van de verschillende soorten liften etc.). Ik ben daar niet zo in thuis.

Als iemand onderstaand lijstje kan invullen:

Grote Gondel: max. lengte: … m; max. stijgingspercentage:
Kleine Gondel (eitje): max. lengte: … m; max. stijgingspercentage:
Koppelbare Stoeltjeslift: max. lengte: … m; max. stijgingspercentage:
Sleeplift: max. lengte: … m; max. stijgingspercentage:

Terug met de lift het dal in vind ik maar niks, dus we maken een dalpiste! Ook best sneeuwzeker grotendeels tussen de bomen en boven een hoogte van 1000 meter…
Het was best wel een flink project! De blauwe piste gaat naar het dalstation van de gondel, terwijl de zwarte piste de toeristen tot in het dorp leidt. Die laatste piste is niet diepzwart… Op het einde van de zwarte piste staat een skibrug, alsook 2 stuks op de blauwe piste. Er is veel grond verschoven om het einde van de blauwe piste te verwezenlijken.
Verder is er in het voorjaar een grote brand geweest in het nog vrij nieuwe dalstation van de gondellift, waardoor het hele dalstation, de gondels en de kabel verwoest zijn. De baan is uiteindelijk iets verder naar beneden doorgetrokken, waardoor de blauwe dalpiste er meteen perfect op aansluit. Het dalstation is een architectonisch hoogstandje, met sportwinkels en een parkeergarage.

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Ik zal binnenkort ook wel eens wat toevoegen. Trouwens, misschien moeten we dat tekentje daar rechtbovenin nog weghalen ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Edit: links bovenin kan niet editen op mijn telefoon.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

null

Ander dorpje verbonden, kan je leuk een tochtje maken, het dorp ligt op ongeveer 1400M

#wintersport verslaafd

Omdat we deze richting gaan uitbreiden post ik een ZO-zicht.

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

goed idee!

#wintersport verslaafd

Ik zal even de icoontjes toevoegen

Mijn bovenste lift is een 3S! Iemand een symbool daarvoor toevallig? @Coen, jou lift heb ik een beetje naar beneden doorgetrokken, en onder jou lift zit ook een parkeergarage. Vanuit daar wordt je met een normale lift naar het instapperron van de gondelbaan gebracht:D

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Ik heb links nog een sleepliftje en een tovertapijt toegevoegd! De sleeplift was nodig om over een kleine bult heen te komen en daarna naar het dal te skiën! De blauwe piste was zelf te doen; te veel klimmen, hou ik niet van;p Ik zal het ook even op het andere plan aanpassen:)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

null

Zo, achterin heb ik de verbinding goed bestudeerd met Google Earth, ik heb een PB gemaakt met een mooie panorama blauwe afdaling, daarnaast is het eerste stuk zoals men kan zien echt steil voor een zwarte variant. Een rode piste gaat achter de berg door om een verbinding te maken met de ‘4KSB Gratlift’ :)
De gele lijntjes zijn off piste afdalingen, om aan te geven dat dit onmogelijke pistes kunnen worden. :)

De verbinding tussen de gondel naar het hoogste punt en de 4er sessel zal dus nog gemaakt moeten worden. Deze 2 liften kunnen ook niet verbonden worden met de PB en de Gratlift :)

zo ff pistes toegevoegd

null
null

#wintersport verslaafd

@coen20 : Upload je pisteplan aub via tinypic, dan blijven ze groot! Als je ze gewoon via deze site upload, worden ze kleiner en minder duidelijk:(

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Ik zal die van mij en van Coen even bij elkaar voegen, anders gaat het niet goed :p

@Snowjan maar wel direct link for layouts want anders zijn ze minder groot

Certified ski-boy, glijbewijs

ho sorry voor de verwarring

#wintersport verslaafd

null

Mijn eigen creatie!

#wintersport verslaafd

Als het goed is, is het nu weer helemaal correct bijgewerkt

null

Extra toevoeging op de Mislbödenhöhe: een gloednieuwe Kombibahn!
Deze zorgt voor een paar heerlijke brede blauwe pistes, perfect voor beginners
Daarnaast zorgt het ook voor een vlakke verbinding met de Gratlift!

[mention=“122493”]@coen20[/mention] : Upload je pisteplan aub via tinypic, dan blijven ze groot! Als je ze gewoon via deze site upload, worden ze kleiner en minder duidelijk:(

SnowJan op 16 mei 2013 16:39

@SnowJan, hoe doe je dat dan, via Tinypic? Vroeger kwam je daar terecht als je op het foto-knopje klikte, maar nu niet meer… Ben geen held in dit soort dingen ;)

nog een lekkere lange stoeltjes

null

#wintersport verslaafd

@Coen20 , probeer hem aub met tinypic.com hier op te zetten, want nu is de kwaliteit weer heel laag :)
@Cheizz , http://www.tinypic.com – ‘‘Bestand kiezen’’ (het bestand dat je wil uploaden) --Resize 17’’ screen – Upload Now – en dan de url van forum kopiëren en hier plakken :)

null

#wintersport verslaafd

Plaats een reactie