Bouw hier ons eigen skigebied.

Ook daar een oefenweide met een sleepliftje, Schleppert 1. Schleppert 2 gaat nog wat hoger:

null

En oja, nog wat zwarte pistes ingetekend aan de Augenblick Seite en een steile korte vanaf de top van de Immingerhorn.

Zwart ontbrak nog een beetje, daarom 2 extra zwarte pistes, te bereiken via een zetellift

null

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

hoeveel kilometer aan piste zouden we nu al hebben?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Snowpark voor de freestylers onder ons:

null

hoeveel kilometer aan piste zouden we nu al hebben?

Ferdinand op 20 nov. 2011 22:20

50?

Beste medebouwers,
Allereerst bedankt voor de inspanningen en voor het bouwen van ons eerste ws.nl skigebied. Alle elementen zijn aanwezig en alles is prachtig volgebouwd.
Rest ons nog een naam voor het gebied, suggesties zijn welkom!

Morgenavond post ik een nieuwe screen uit google earth. Dit keer een wat ruiger en uitdagender terrein. Of als iemand al eerder iets kan/wil posten, ga je gang…

Namens martijnski en Niels

PS: maak gerust andere forumleden ook warm om mee te bouwen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Goed bezig Niels :)

En iedereen meebouwen. We gaan nu voor minimaal 200km pistes.

Suggestie voor de naam: Hochapfelstrudel im Zillertal :)

@Martijnski: Je mag nog een nieuwe lift toevoegen bij ‘Welke lift is dit?’ hier de link:https://www.wintersport.nl/forum/topic/27744 :)

@Martijn en Niels, als jullie voor de 200 gaan mag er wel een groot screenshot komen, anders past het er niet eens op… :P

Of screens uit verschillende perspectieven ofzo, we vinden wel iets ;)

Ik zou wel zorgen voor voldoende sneeuwkanonnen aangezien dit aan de zonkant ligt van Fugen!

Mathijs z’n naam vind ik wel leuk. Nog andere suggesties?

Skigebied 2

Oké dames en heren, hier het volgende screen.

Dit is het Stilluptal bij Mayrhofen. Duidelijk een ruiger en uitdagender terrein met veel offpiste mogelijkheden lijkt me. Als we nog meer liften en pistes willen maken, neem ik nog een screentje, want het dal is veel groter dan je hier ziet op de foto.

Is deze goed voor jullie?

null

Hier nog eens de icoontjes.

null

null

null

camille op 19 nov. 2011 10:59

PS: Hochapfelstrudel im Zillertal voor het eerste gebied is voor mij goed :)

Een tijdje geleden is het skioord Andermatt verkocht en er worden volop plannen gemaakt voor een nieuw project (zie http://www.andermatt-swissalps.ch/Home.6.0.html?&L=1…)
Misschien is dat een mooie locatie om een geheel nieuw skigebied te bouwen. printscreen :

null

het is maar een voorstel, wat vinden jullie ?
En het is misschien duidelijker als we voor de liften een zwarte lijn/streep trekken en dan de icoontjes toevoegen

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

Ja die van Camille is ook goed :D

Doen jullie dit gewoon met paint? Of moet je een speciaal programma hebben?
Ik vind het voorstel van Camille opzich wel goed; gewoon blauw/rood/zwart voor de pistes en een (dikke) zwarte streep, met de icoontjes erin, voor de liften.

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Ik zal mij er eens over buigen, kijken of ik wat interessante strepen toe te voegen heb.
Leuk

@ thijmen en iedereen

Het is heel eenvoudig te doen met paint!

Laten we die van Camille nemen en dan later die van Niels, dan zijn we gevorderd en kan dat hele dal eraan gaan :)

Thijmen, ja we doen dat met paint. Easy does it.

En goed idee, zwarte lijnen met icoontjes erin zijn liften:

null

Dalafdaling + 1 stoeltjeslift.

null

PS: Hoe voeg je die icoontjes in???
Die streep moet een stoeltjeslift voorstellen dus…

Vierkantje maken, rechtermuisklik, "plakken uit" en daarna eventueel verslepen naar juiste positie. Jij als wetenschapper vindt dat wel uit:)

Hier is ie dan :)

null

Skipiste+Stoeltjeslift

null

Zo goed?

@Rutger: is goed, ik heb een piste gemaakt zodat je ook terug naar de lift kan skiën en een mooie,lange blauwe piste naar het dalstation, met enkele uitlopers die rechtstreeks in het dorp uitkomen gemaakt.

null

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

@Camille, hoeven de mensen niet meer terug met de skibus ;)

Idd, wat is er leuker dan s’avonds rechtstreeks je appartement binnen te skiën? :D

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

Dan moet er wel genoeg sneeuw op die weg liggen waar de blauwe piste een stuk of vijf keer overheen gaat :P

Serfaus

haha :p

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

Het is maar een grindweggetje, waar denk jij dat je hele winter overheen skiet

Plaats een reactie