Wintersporters App

Hebben er meer mensen baat bij een app van Wintersporters.nl?!

Ski good, or eat wood!

"een app", het kan altijd onduidelijker…

I even pee standing sideways...

@Bart, als wintersporters brengen we op dit moment meerdere apps uit.

http://wintersporters.nl/apps
http://wintersporters.nl/magazine

Gek op Vorarlberg

U vergeet een o

“een app”, het kan altijd onduidelijker…

Jack op 21 nov. 2011 12:05

Sorry?

Ski good, or eat wood!

Een goed toegankelijk mobiel platform lijkt me inderdaad ideaal!

Hebben er meer mensen baat bij een app van Wintersporters.nl?!

Bart op 21 nov. 2011 11:59

Echter om te voorkomen dat we weer in discussie over het platform verzanden (android vs. ios) lijkt het me persoonlijk veel wenselijker om een goede mobiele website te hebben.

Dan kan iedereen er bij en hoeft er minder door de developpers ontwikkeld te worden.

Btw guys; Keep up the good work. Er zijn al zoveel positieve veranderingen doorgevoerd de laatste tijd!

If you snooze, you loose!

Een goed toegankelijk mobiel platform lijkt me inderdaad ideaal!

De website aanpassen zodat deze gemakkelijker te lezen is op een mobiel apparaat staat zeker op onze wishlist!

Gek op Vorarlberg

Nice! Dat wist ik nog niet. Goed bezig :)

Ski good, or eat wood!

Ik vind deze website anders ook erg goed werken op mijn iphone. Maar een app met bijv push berichten zou mooier zijn.

@Frank De sneeuwhoogte+ app (https://www.wintersport.nl/apps) ondersteund al push berichten op de iPhone. Zodra het goed begint te sneeuwen zullen we deze ook aan gaan zetten.

MAND!

Oke, dat wist ik niet. Heb nog geen push berichten gehad maar dat is met de droogte ook niet gek ;)

Ik vind de oplossing van Hochzillertal toch wel mooi. Ze hebben geen app, maar je kan een icoontje op je bureaublad plaatsen van je Iphone en het werkt verder wel als een geinstalleerde app.

http://www.hochzillertal.com/de/aktuelles/ski-optimal-webapp…

Mooie oplossing en werkt goed. Verder heb ik de sneeuwapp van wintersporters al, maar zonder sneeuw gebeurd er weinig… :-)

@RonaldTD Op de updates tab vind je al wel regelmatig nieuwe videos en updates uit de site en ons netwerk. Zodra er sneeuw valt en mensen uit de gebieden updates gaan insturen komt er inderdaad nog meer leven in.

MAND!

Ik heb een Nokia smartphone, maar ik heb geen android of iphone. Is er dan ook een app?

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

@Thijmen kijkend naar de toekomst zal het eerste platform dat we naast iPhone en Android gaan ondersteunen Windows Phone zijn.

Gek op Vorarlberg

Hier wordt ik heel erg vrolijk van!! Een app voor de iphone lijkt me ideaal.

Ja Windows Phone! Vooral met de nieuwe Nokia moeten jullie dit plan misschien vervroegen?

maak dan ook gelijk een app voor mn nokia n9!

Wat mij opvalt aan de app is dat de temperatuur op de berg hetzelfde is als in het dal of het lijkt verkeerd om (veel kouder in dal dan op 1800 meter wat onwaarschijnlijk is). Verder klopt de temperatuur niet met wat de webcam aangeeft. Ik vind het dus lastig inschatten of de app wel de juiste info verstrekt. Ligt waarschijnlijk niet aan de app maar meer aan waar het zijn info vandaan haalt.

@ Anoniem de laatste dagen kan het zeker kloppen dat de tempratuur op de berg hoger was/is dan in het dal. Deze temperatuur inversie komt soms voor, en dat was hier in de Zuid Franse Alpen zeker het geval.

Click. Click. Peace

Ik zie bij de app nogal wat berichten voorbijkomen die helemaal niets zeggen over de condities ter plaatse, zouden die eruit gefilterd kunnen worden? Aangezien het geen echte gebruikerservaringen zijn…

Eens met Cees en van mijn kant ook nog een vraag: zou het mogelijk zijn bij het tabje ‘weer’ het lawinebericht voor het betreffende gebied te tonen?

mama on a mission in the snow

Ik denk dat men hard bezig is de app te verbeteren, want er zijn nogal wat mensen die melden dat de sneeuwhoogtes ter plaatse en het weerbericht niet overeenstemmen met de beleefde werkelijkheid,
Maar ook niet eerder was er zo veel feedback, dus het wordt er daardoor alleen al beter van.

De updates van mensen die uit een gebied berichten, er staat de hoeveelheid km bij, vanaf het oord dat je hebt geselekteerd, maar hoe gaat het dan verder, is het gerangschikt op chronologische volgorde van binnenkomst?, of zit er toch nog hierarchie in, dat degenen die qua km het dichstbij zijn bovenaan verschijnen?
Ik zie namelijk terwijl ik zillertal geselekteerd heb ook berichten van winterberg voorbijkomen, weliswaar met een grote km afstand vermeld, maar ik zou liever dichter in de buurt van mijn doel blijven

Plaats een reactie