Website feedback & bugs

Hey @rene ik snap wel dat andere zaken prio krijgen :) - wie weet zie ik het ooit nog eens verschijnen!

Bergen + Sneeuw = ❤

Hoe wijzig ik mijn avatar? Ik heb het bij instellingen gewijzigd, dan komt de nieuwe foto bij de berichten in mijn inbox te staan. Maar bij nieuwe berichten in het forum komt steeds mijn oude foto.

Heel even geduld komt goed ;-)

Click. Click. Peace

Voor een snellere toegankelijkheid zou het fijn zijn als de menubalk sticky word als je de pagina naar beneden scrollt.
Mij lijkt het makkelijker, maar ik weet natuurlijk niet hoe andere daar over denken.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Mijn avatar is nog steeds niet gewijzigd 😜

Feature request:

  1. Je kan nu wel zien of een gebied geopend is, maar heel veel gebieden hebben maar heel weinig open. Zou het kunnen dat je bij de korte samenvatting (waar nu ook de sneeuwhoogte staat) het percentage geopende liften (of km piste) te laten zien? Zeker in deze periode handig…
  2. In een weerbericht al genoemd: maar het lijkt erop dat er weer heel veel mensen puur voor t weerbericht komen; misschien is dus een simpel boxje met standaard info (paar dagen betrouwbaar, linkje naar blogs die relevant zijn en een zoekveld naar een specifiek gebied) handig?

En de bug waarin je alleen de beoordeling ziet en niet wat er beoordeeld wordt (vanuit een profiel, onderin) is er nog steeds. Ook gaat dat opmaaktechnisch nog niet perfect…

Genoeg gezeurd voor nu :).

*bericht bewerkt door Roy83 op 15 dec 2019 17:40

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Dat laten we toch ook zien, hoeveel er open is?

null

Click. Click. Peace

Ik bedoelde in dit scherm:

null

Zeker als je nu ergens heen wilt wel handig.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Nav de podcast over Livigno de informatie nog eens gelezen op jullie site. Hoewel aanrijden via Zwitsersland met de autotrein en door de eenbaanstunnel het meest voorkomend is, wordt dit niet vermeld in het hoofdstukje bereikbaarheid:
https://www.wintersport.nl/skigebieden/livigno/bereikbaarhei…

Lijkt me nog wel goed om nog even toe te voegen, zeker daar dit blijkbaar een van de meest gestelde vragen is.

Bedankt voor de goede informatie en leuke podcasts! 👌

*bericht bewerkt door Nelis op 18 dec 2019 08:42

Bergen + Sneeuw = ❤

De wintersport Academy is een mooie opfriscursus! 👌En met de wintersport fit oefeningen ben ik inmiddels begonnen. 💪

Bergen + Sneeuw = ❤

Het lijkt er op dat de het openen van meldingen van topics die je volgt niet goed werkt wanneer de nieuwe reactie op de volgende pagina is. De website stuurt je dan naar een pagina eerder bovenaan (ipv de nieuwe pagina bovenaan).

Ik krijg een gateway time-out wanneer ik mijn inbox probeer te openen?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bij mij doet ie het wel…
We zijn met een update van de gehel inbox bezig. Maar dat duurt nog wel even voordat ie live komt.

Click. Click. Peace

Bij mij deed hij het even wel, toen weer niet en nu weer wel. Het is volgens mij in elk geval een zware belasting aan de serverkant… maar bedankt voor de reactie @Rogier!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bij mij deed hij het even wel, toen weer niet en nu weer wel. Het is volgens mij in elk geval een zware belasting aan de serverkant… maar bedankt voor de reactie @Rogier!

Shane op 6 jan 2020 20:17

Dit is idd een probleem bij mensen met een grote/volle inbox. Voor nu zou je oude conversaties en hele lange kunnen verwijderen. Na de update gaat dit allemaal beter werken.

MAND!

Verwijderen @Yo-han? Ik geloof niet dat ik daar ergens een knopje voor zie??

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane Hm, die optie is blijkbaar in een oudere versie al een keer gesneuveld. Dan rest ons niets van wachten op de update ben ik bang.

MAND!

Weerbericht gaat niet goed?

null

Zijn er nog plannen om social buttons (Twitter bijv.) toe te voegen aan (weblog) berichten?

Zijn er nog plannen om social buttons (Twitter bijv.) toe te voegen aan (weblog) berichten?

pacorob op 8 jan 2020 16:51

Nee, want dat soort social buttons plaatsen tracking cookies. Daarom zijn ze in het verleden weggehaald.

MAND!

Het lijkt er op dat de het openen van meldingen van topics die je volgt niet goed werkt wanneer de nieuwe reactie op de volgende pagina is. De website stuurt je dan naar een pagina eerder bovenaan (ipv de nieuwe pagina bovenaan).

ThomJ op 24 dec 2019 12:20

Hebben jullie misschien tijd om dit binnenkort aan te pakken?

Op mijn mobiel valt het deel met het aantal reacties in het forumoverzicht buiten het scherm in portrait mode. Landscape mode gaat wel goed.Is er iets veranderd?

null
null

Aftellen maar!

@Matthieu ik heb het ook. Ik denk zelf dat de geïnde titel “Win een peuter rugzak met jouw reisverslag” iets te lang is waardoor het net niet meer past.

Born to Ride

Zou kunnen @Matthias123.
Hoewel een peuter rugzak niet zo groot zou moeten zijn. Sorry, kon het niet laten ;)

Aftellen maar!

Als er Topic verwijderd worden, wordt de topic-starter hiervan op de hoogte gebracht, en wat de reden van verwijdering is ?

Als er Topic verwijderd worden, wordt de topic-starter hiervan op de hoogte gebracht, en wat de reden van verwijdering is ?

Checkin op 12 jan 2020 15:09

Lang niet altijd.
Met betrekking op jouw post: als allereerste post op het forum ooit gaan strooien met kortingscodes, daarvan springen alle spamfilters op hol.

Click. Click. Peace

@ Rogier,

Thx voor de uitleg !

Is er een speciaal topic beschikbaar om eventueel daar wat te plaatsen ?

*bericht bewerkt door Checkin op 12 jan 2020 15:16

Op mijn mobiel valt het deel met het aantal reacties in het forumoverzicht buiten het scherm in portrait mode. Landscape mode gaat wel goed.Is er iets veranderd?

null
null

Matthieu op 12 jan 2020 13:00

Hier hetzelfde probleem 😬

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Dat kwam door een veel te lange titel zonder spaties. Het zou nu opgelost moeten zijn.

Click. Click. Peace

Klopt @Rogier. Alles weer oké.

Aftellen maar!

Plaats een reactie