De andere kant van de medaille...

Na deel 4 te hebben gelezen (wat een treurnis), raak ik spontaan weer in een dip:

Help Niels de winter door!

Naar Genk lukt mij helaas niet. Mijn ouders vinden het te ver weg :(

Gelukkig woont en is Martijn bij je op je verjaardag!

Na deel 4 te hebben gelezen (wat een treurnis), raak ik spontaan weer in een dip:

Help Niels de winter door!

Naar Genk lukt mij helaas niet. Mijn schoonouders vinden het te ver weg :(

Paul E op 30 nov. 2011 00:01

TJa, hanoi international airport heeft geen rechtstreekse lijnvluchten naar brussel vrees ik.:p

Misschien gaat m’n stuk nu wel uit 4 delen bestaan. De andere kant van de medaille…en Cees.

Martijnski op 26 nov. 2011 20:30

Een 3 maanden oud topic dat sinds een weekje weer actueel is geworden. Daarom vandaag "de andere kant van de medaille" deel 5:

  1. De groene gloed

Al ver voordat de eerste sneeuw van het seizoen de hellingen van de Alpen wit kleurde scheen er een groene gloed hier op het forum. Een wintergekke, wintersporters hulpverlenende groene gloed. De groene gloed belichtte menig topic en zorgde voor speciale groene effecten. De groene gloed spookte dag en nacht en werd een vast verschijnsel op deze site.

De groene gloed had echter ook een thuis waar het geacht werd om ook te schijnen en te stralen. Een korte afzwakking volgde maar zijn groene licht kwam vlak voor het Strüdelfeest begin december weer helder door. De weken daarna straalde onze groene gloed als nooit tevoren.

De groene gloed begon zich lekker thuis te voelen en zijn groene uitstraling begon sterker en sterker te worden. Een bijna onafwendbare groene gloed schitterde over het blauwe forum. Soms groener dan witte pistes in de zomer (en winter 2011) kunnen zijn. Mijn wintersportbril was er soms niet tegen bestand.

Een maandje geleden mocht de groene gloed dan eindelijk z’n heldere licht op de Alpen gaan laten schijnen. Een blauwe forum week en een schitterend wit reisverslag later scheen de groene gloed weer alsof het niet weggeweest was. De wintersportbril had het soms weer zwaar te verduren.

Tot op een dag. Out of the blue, de groene gloed kondigde aan te stoppen met schijnen op dit forum.
Een mededeling en het licht ging uit. Waarom? We weten het eigenlijk nog niet.

Besefte de groene gloed dat zijn tentakels van licht niet alleen hier op het forum behoorden te stralen? Werd de groene gloed een halt toegeroepen door het "Forum Protection Shield" dat hier achter de schermen regeert? Of is de groene gloed simpelweg uitgedoofd?

Na een week moet ik toch zeggen dat blauw ook maar zo blauw is. Ondanks dat mijn wintersportbril af en toe protesteert mis ik toch de vertrouwde groene gloed op het forum ondanks wat ik eerder heb geschreven.

Ben je niet stiekem alweer een weekje de Alpen tegemoet en ben je ingesneeuwd geraakt? Ben je mee aan het lezen en wil je het lichtschakelaartje stiekem toch wel weer aan zetten? Ik zeg doen! Jouw groene gloed hoort wat mij betreft hier thuis op het forum. Laat de groene gloed niet ook een andere kant van de medaille zijn…

null

Ik vrees dat we Cees niet meer terug zien. Volgens mij is hij opgenomen in de Orde van de Groene Lantaarn en bezig met ultra-geheime missies:

…Ben je niet stiekem alweer een weekje de Alpen tegemoet en ben je ingesneeuwd geraakt?..

Martijnski op 17 feb. 2012 20:33

Het ondragelijke Koningslijden van Cees…

Je zou er zo een boek over kunnen schrijven! :)

Het ondragelijke Koningslijden van Cees…

Je zou er zo een boek over kunnen schrijven! :)

Paul E op 17 feb. 2012 22:14

Het ondragelijke Koningslijden van eerdere Groene Gloed Koningen is ook niet goed afgelopen:

null

null

Laten we Cees uit z’n Koningslijden verlossen en hem sommeren terug te keren naar waar hij thuishoort.

En psst, we weten dat je meeleest :)

null

hmmmmwa… ik wil me er niet echt in mengen… maar ik zet toch even de deur op een kiertje om deze artiest naar binnen te loodsen (lees: drukken). Na het aanvankelijke tegenstribbelen zal de beste man wel trachten het topic van een muziekale noot te voorzien.

Dringend #deel6 gevraagd Martijnski: "de stress bij het ronselen van stemmen om in Ischgl te geraken".

Niels, de andere kant van de medaille heeft al een deel aan jou besteed. Na een bruisend voorseizoen, een deels mislukte short-ski naar Ischgl, het winnen van een Adidas skibril en nu nog een wintersport vakantie in het vooruitschiet, zie ik niet nog een andere kant van de medaille. Je mag als 16 (?) jarige blij zijn met het afgelopen winterseizoen. Meer eer zit er daarom voor jou op dit forum niet in :)

Dat je nog even bij de buren meedoet voor nogmaals een short-ski naar Ischgl en dat het stemmen ronselen je krachten kost is een luxe-probleem. Niet te vergelijken met de serieuze verhalen over de andere kant die ik eerder in dit topic heb proberen te schetsen. Eigenlijk zou je je dus moeten schamen voor je verzoek :D

Jammer want misschien wordt het wel gratis weggeschonken aan de 2 meest verdienstelijke forumleden. :)

(ai das onder de gordel chantage ;-) )

euh... doen!?

Jammer want misschien wordt het wel gratis weggeschonken aan de 2 meest verdienstelijke forumleden. :)

Niels op 25 mrt. 2012 16:02

Hoe zeggen ze dat ook al weer? Huid verkopen, beer geschoten…

Plaats een reactie