TK: K2 Hellbents en Fischer Watea

Ik heb deze al op wepowder gezet, maar misschien zijn er hier ook wel geïnteresseerden:

Na een aantal jaar me het leplazarus te hebben gesjouwd met ski’s en andere bagage gooi ik het dit jaar over een andere boeg. 1 paar ski’s, een bescheiden koffer en een rugzak moet voldoende bagage zijn. En laten we eerlijk zijn, de keren dat ik meer dan 1 paar ski’s heb gebruikt in dezelfde week zijn op 1 hand te tellen.

Daarom, in de verkoop, een setje Hellbents.
Absoluut de allermooiste wintersportmomenten op deze ski beleefd, maar de laatste jaren staan ze ongebruikt in de schuur, en dat is zonde.

Staat nergens op internet, maar ze blijken glow-in-the-dark te zijn. Of radioactief.

Dit is het model wat nog volledig gerockered is. lengte 179, maar in werkelijkheid en paar cm langer. 122mm onder de voet. Inclusief marker griffon bindingen.
Goed gebruikt, en een paar reparaties gehad.

Wepowderprijs:
100€ inclusief bindingen.

null

null

null

null

Daarnaast een set Fischer Watea 94.
Tweedehands gekocht als tussenmaatje, maar net te lang voor mij, en minder speels dan ik had gehoopt. Dat zal ook wel door de verkeerde lengte komen.

186cm lang en 94mm onder de voet. Met een setje Fischer X11 bindingen.

Prijs: 90€

null

null

null

null

Tot slot nog een setje mini-ski’s, of hoe dat heet. Leuk voor in Snowworld of de Uithof. Heb ze zelf onder een zelfgebouwde skifiets gebruikt, maar die dingen zijn levensgevaarlijk. Zit een mooie draagtas bij.

30€ of gratis bij de andere twee.

null

Op te halen in Utrecht, langs de Amsterdamsestraatweg.

Plaats een reactie