Skimaatje(s) gezocht voor shortski

Hallo,

Ik ben 29 jaar, getrouwd, gelukkige mama van 3 kids, een gemiddelde skiër en opzoek naar gezelschap voor een shortski. Helaas heb ik een vriendenkring waarvan niemand kan skiën. Laat staan mee op verlof gaat. Manlief kan ook niet skiën.

Ik zou heel graag nog een shortski’ke doen. Weekend van 11/12 maart had ik in gedachten. Maar dat is nog te bespreken afhankelijk van men werk en manlief die thuis zal zijn voor de kids. Skigebied, vervoer, budget,… is allemaal te bespreken.

Groetjes,

Evi

Hoi, ik wil ook nog wel een shortski doen in maart. Welke periode maakt niet zoveel uit.
Ben 42 jaar en afkomstig uit Limburg.

*bericht bewerkt door peterb op 26 jan 2017 23:05

Hallo,

Ik ben Tomas, ook 29 jaar en een vrij ervaren skiër. Ik woon half in Mechelen en half in Mol waar ik werk (Ik las in een ander bericht dat jij daar woont, dat is dus ook toeval :-) )
Ik heb eventueel wel interesse in jouw plannen. Ik ga liever een hele week maar ik sluit een shortski dit jaar niet uit want ik heb het sowieso vrij druk op het werk. Appartement/hotel kan allemaal, heb een lichte voorkeur voor Frankrijk, maar andere landen mogen ook. Wel liefst met de auto, dat vind ik makkelijker, goedkoper en leuker. Ik ben verder niet echt een typische après-skier (iets drinken kan zeker wel hoor! of in een groep sla ik dan gewoon wel eens over…) Mooie skitochten maken en gezelligheid zijn voor mij het belangrijkste van de vakantie ?
De week van 4 tot 12 maart heeft mijn absolute voorkeur, andere weken zijn moeilijker.

groeten,

Tomas

Hallo,

Ik ben Tomas, ook 29 jaar en een vrij ervaren skiër. Ik woon half in Mechelen en half in Mol waar ik werk (Ik las in een ander bericht dat jij daar woont, dat is dus ook toeval :-) )
Ik heb eventueel wel interesse in jouw plannen. Ik ga liever een hele week maar ik sluit een shortski dit jaar niet uit want ik heb het sowieso vrij druk op het werk. Appartement/hotel kan allemaal, heb een lichte voorkeur voor Frankrijk, maar andere landen mogen ook. Wel liefst met de auto, dat vind ik makkelijker, goedkoper en leuker. Ik ben verder niet echt een typische après-skier (iets drinken kan zeker wel hoor! of in een groep sla ik dan gewoon wel eens over…) Mooie skitochten maken en gezelligheid zijn voor mij het belangrijkste van de vakantie ?
De week van 4 tot 12 maart heeft mijn absolute voorkeur, andere weken zijn moeilijker.

groeten,

Tomas

neos26 op 30 jan 2017 21:37

PB gestuurd

Plaats een reactie