Nieuwe gear? Show it! (deel 3)

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/8682b0a7bf3e4fcd3f76df63...

Jones Dreamcatcher (148) + een setje NOW Conda bindingen. Deed effe pijn maar het is me een partijtje feestelijk hier in de vroege Canadese poeder!

Setting forth in the universe

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/8682b0a7bf3e4fcd3f76df63...

Jones Dreamcatcher (148) + een setje NOW Conda bindingen. Deed effe pijn maar het is me een partijtje feestelijk hier in de vroege Canadese poeder!

Para op 26 nov 2018 20:20

ik wilde eigenlijk de “dit is niet ok” knop induwen, maar dat zou uit jaloezie voor je locatie zijn… xje

don't count the days, make the days count !

null
Nieuwe helm, al besteld voordat ik zondag hard onderuit ging, hoop dat ik 'm snel kan gebruiken!

Net op tijd geleverd voor de jaarlijkse trip naar Sölden morgen: de Elan SLX

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/2b3ec3ba8102154fc9dc5695...

Fischer F19 binnen.
Völkl on hold.

null

Mooie spulletjes weer mensen 😃

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

ho

*bericht bewerkt door Sneeuwschraper op 30 nov 2018 09:55

Wat hebben skiers en boarders gemeen? Ze kunnen beide niet skiën

Nog niet binnen, net wel besteld:

null

Click. Click. Peace

Nog niet binnen, net wel besteld:

null

Rogier op 30 nov 2018 10:01

@Rogier De G3 ZED. Nice. Ga ja afstappen van de Kingpin?

When life gets too complicated.... SKI

Oh zeker niet! Ik vind de kingpin een absoluut geweldige binding. Zeker voor op dikke ski’s. Dit wordt de lange tochten (meer dan 1500 hm) binding. De kingpin is mijn freeride-toer binding…

Click. Click. Peace

Wat is het gewichtsverschil met de kp @Rogier? Neem tenminste aan, dat dat de belangrijkste reden geweest is?

Edwin van Riel

De ZED weegt 345gr zonder brake.

When life gets too complicated.... SKI

En de Kingpin 730gr…

En in navolging van Sandra heb ik ook de Scarpa F1 besteld…

IK ga de berg op vliegen…

*bericht bewerkt door Rogier op 30 nov 2018 10:56

Click. Click. Peace

null

null

Nieuw outfitje van The North Face… vorige was te groot geworden ( 20 kg lichter)

*bericht bewerkt door Sarah op 30 nov 2018 11:05

Mooooi @Sarah!

mama on a mission in the snow

Nieuw outfitje van The North Face… vorige was te groot geworden ( 20 kg lichter)

Sarah op 30 nov 2018 11:04

Kijk dat zijn de betere excuses om nieuwe kleding te shoppen.
Met de huidige hoeveelheid pepernoten en december dat nog moet beginnen denk ik dat ik binnenkort wat ook kan posten, alleen dan met “20kg zwaarder” erachter ;-)

null

Nieuwe wantjes.

null

Ze zijn binnen! Fischer progressor F18 in maat 174. Lang getwijfeld tussen de grotere broer F19 en deze.

@GiGi en alle anderen die in het adviestopic hebben geadviseerd, heel veel dank! Was erg waardevol.

Kan nu niet wachten om ze uit te proberen! 🤗

Ik hoop dat je er evenveel plezier mee hebt als ik met de mijne heb. 😉 @Botermatje

Bla, bla, bla.

Ik hoop dat je er evenveel plezier mee hebt als ik met de mijne heb. 😉 @Botermatje

bartvwg op 1 dec 2018 10:58

Gaat vast goed komen! Jij ook nog bedankt voor je tips, uiteindelijk was de eerste post van jou ook het eindresultaat ;)

M’n nieuwe gear zodat ik in Oostenrijk “gewoon” kan rondhuppelen. Soort spikes voor onder m’n krukken!

null

*bericht bewerkt door ieniemienie op 01 dec 2018 21:01

@ieniemienie Dat zijn beste spikes! Hoe is het met de blessure?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@ieniemienie Dat zijn beste spikes! Hoe is het met de blessure?

Jeffvdv op 1 dec 2018 21:03

Mwah, zes weken brace en krukken, daarna verder kijken. Balen, maar het had ook erger kunnen zijn…

@ieniemienie Dat zijn beste spikes! Hoe is het met de blessure?

Jeffvdv op 1 dec 2018 21:03

Mwah, zes weken brace en krukken, daarna verder kijken. Balen, maar het had ook erger kunnen zijn…

ieniemienie op 1 dec 2018 21:05

Inderdaad balen, hopelijk sta je snel weer op de ski’s! Succes de komende weken.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

M’n nieuwe gear zodat ik in Oostenrijk “gewoon” kan rondhuppelen. Soort spikes voor onder m’n krukken!

null

ieniemienie op 1 dec 2018 21:01

En het werkt goed
Ik heb ze ook onder de krukken

Das fijn om te horen @niekniek!

null
Nieuwe ski schoenen, de K2 spyne vervangen door Salomon Pro X 120, heb ook de 100 geprobeerd maar die vond ik te slap aanvoelen en leek er doorheen te drukken en kon er niet in “hangen” zeg maar.
De binnenschoen is al in de oven geweest en het voelt nu alsof de buitenschoen er niet in hoeft.

*bericht bewerkt door MountainHugger op 04 dec 2018 18:18

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Nieuwe Rossignol Sky 7 HD 19

null

Op naar Livigno🤓

ik wilde eigenlijk de “dit is niet ok” knop induwen, maar dat zou uit jaloezie voor je locatie zijn… xje

Droopy-d op 27 nov 2018 09:52

Hahaha, ik zal me inhouden en je de poederfoto’s van vandaag besparen…

Setting forth in the universe

Plaats een reactie