Zaterdag van Stanzach naar Serfaus: L246 een optie en is deze open?

Ik vertrek vrijdagochtend naar Serfaus. We hebben een hotel in Stanzach en vertrekken daar zaterdag naar Serfaus.
Snelste route is volgens Google de Fernpass, maar dat zal wel heel veel vertraging zijn, gezien het weer en drukte.

Nu zie ik op Google Maps dat je via de L246 rechtstreeks naar Imst kunt rijden, vanuit Stanzach.

Weet iemand een site waar ik actuele informatie kan krijgen of deze weg open is?

Alvast bedankt.

Dat is de Hahntennjoch en die heeft Wintersperre. Is dus gesloten.

Ok, thanks.

Was er al bang voor.

Naar Stanzach kan je zonder vignet.
Denk eraan dat je er wel een voor Serfaus nodig hebt.
Hahntenjoch gebruik ik in de zomer.

Dank je Ruud.

Vignet zit al tegen het raam.
Ze staan elk jaar vaste prik net voor de Landecker tunnel te controleren, dus dat risco zou ik nooit lopen.

FF of topic: Wat voor Ducati heb je? (Gezien je naam, ga ik ervan uit dat je er een Ducatist bent).

Ik heb zelf een Monster 796 en een Pantah 600. En voor de Monster had ik een 748s (Geel, want die zijn sneller :-) )

Mooie historiek die je daar neerzet!

Ikzelf zit na een vorige Monster 600 en 620 in 't geel nu aan de s2r 800 in … 't geel!

Ik vind trouwens ‘bochtjes pikken’ en intensief ‘carven’ gelijkaardige sensaties geven!

Pic:

https://cdn.wintersport.nl/forum/18/4a8c7fd8831d5ba71fd4c8aa...

Veel plezier in Stanzach ( ben daar 2 zomers met de jeugdbeweging geweest) en iets verder in Bach heb ik me ook al goed geamuseerd op de Jöchelspitze en weeral iets verder natuurlijk Warth-Schröcken!
SFL begin februari ontdekt… Indrukwekkend.

Plaats een reactie