april

Ik wil dit jaar graag nog op wintersport gaan buiten het hoog seizoen want dan hoop ik dat het lekker rustig is maar ik vraag me af waar er zo laat nog goed te skieën valt?

Goed naar de schoolvakantie’s kijken. Ik zou kijken naar de datum 25 maart. Er is hier op de site een overzicht gepost en dit blijkt een rustige week te worden.
Succes.

Mij lijk val Thorens wel wat alleen staad er dat het er wel druk is heeft iemand ervaring?

Mij lijk val Thorens wel wat alleen staad er dat het er wel druk is heeft iemand ervaring?

dennishoogerbrugge op 26 feb 2017 01:30

Val Tho is eigenlijk altijd wel ‘druk’ altijd genoeg beweging in het dorp/pistes. In April zit er nog Belgische paasvakantie en ik denk ook nog ergens een Franse vakantie bij dus dat zijn wel drukke momenten, dan de week erna is het kalmer om,daarna weer de Dutchweek te hebben.
Ik ga die week tussenin want dan is het veelgoedkoper. Misschien je nog een last minute kunt vangen maar het meeste is al weg, ik heb zelf mijn reis voor 180eur pp met skipas geboekt in die periode.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Plaats een reactie