Skimaatjes tussen 25-3 - 1 april

Hallo wintersporters,

Wie gaat/wil er nog op wintersport in de week van 25 maart tot 1 april. Ik ben een vrouw van 38 jaar en zou graag in die week nog wat sneeuw zien!
Ik kan skiën, maar zou eens willen gaan snowboarden. Heb al les gehad op een indoorski baan, maar is niet voldoende om al echt de piste af te gaan. Dus wil zeker nog een paar daagjes les nemen. Gebied maakt me niet zo heel veel uit…als er maar sneeuw ligt :-)

gr Suzanne

Hi Suzanne
kan je niet helpen met snowboarden maar als je val thorens als bestemming oke vindt en vliegtuig / twee kamer appartement ook dan kunnen we leuke ski week hebben / zelf niveau rood / zwart kan… blauw ook oke hoor…
Moet alleen kijken of prijsniveau / zie eerdere bericht nog haalbaar is zo kort op de week van 25/3 tot 1/4

m vr gr
Paul

Paul ski

Suzanne ik ben stefaan. Een man van 31 ik ben naar eigen zeggen een ervaren snowboarder. Ik zou ook nog sneeuw wille zien dit jaar en die periode lijkt me geschikt dus we moete hier dieper op in gaan stel ik voor.

Hi Suzanne

tip : singlesnow.nl / konigsleiten week 24/3 tot 1/4 = groep
veel plezier in de sneeuw ;-)

Paul ski

Dank je voor de tip Paul222!

Zijn er nog meerderen die deze reis naar Konigsleiten willen boeken of die nog zoekende zijn voor de
week van 25 maart - 1 april?

Ik zie een hoop reacties hier! Ik kan aanstaande woensdagnamiddag tot 2 april nog even gaan! Helaas geen hele week maar wel een aantal dagen richting de sneeuw. Ben een gevorderde 34 jarige spontane snowboarder (ook les gegeven). Indien er interesse is, stuur me dan maar een prive bericht, omdat het kort dag wordt!

@rbeijers waar dacht je heen te gaan?

Ik zag dat in solden nog veel sneeuw lag. Maar sta overal voor open

Plaats een reactie