Een toename in diefstal op de piste (Bron rtlnieuws)

Vorige week jammer genoeg ook het slachtoffer geworden van een diefstal, weliswaar enkel mijn stokken. Ik was mijn zoontje aan het leren skien dus zoals zovelen zet ik mijn stokken onderaan de lift, toen ik op een bepaalde moment terug kwam moest ik constateren dat ze verdwenen waren. Beetje zuur daar ik ze amper 2 dagen had gebruikt nadat ik tijdens mijn laatste trip een stok had gebroken bij een val. Al een geluk waren het maar basisstokken van amper 25 €, toch vond ik het triest.
Een paar jaar ook wel een diefstal gehad in onze locker van het appartement. Deurtje geforceert en snowboard gestolen. Toen we later al ons gerief mee naar het appartement wilden te nemen serieus in de clinch gegaan met eigenaar van het gebouw toen hij ons dit verbood en dat we de lockers moesten gebruiken. Toen we hem wezen op zijn verantwoordelijkheid van onze diefstal zei hij dat hij niet verantwoordelijk was voor diefstal of schade. Tja, na veel gedreig en onderhandelingen heeft hij ons toch verder geholpen om aangifte te doen, echter nooit iets van gehoord.

better to be off piste, then to be pisted off

Ik heb nooit gesnapt dat er geen skirekken zijn met een soort van slot op.
Mensen laten achteloos hun dure skis en snowboards achter maar hun fiets van 20 EUR zouden ze geen minuut zonder slot durven achterlaten.

Ik heb nooit gesnapt dat er geen skirekken zijn met een soort van slot op.
Mensen laten achteloos hun dure skis en snowboards achter maar hun fiets van 20 EUR zouden ze geen minuut zonder slot durven achterlaten.

burtonboy op 3 jan 2018 13:06

Er zijn wel ski rekken met een slotje (zij het zeldzaam). Op de plek van waar mijn snowboard was gestolen stonden ze er ook. Maar ik was te gierig om er 0,50 cent in te stoppen… (domkop dat ik was)

Bergen + Sneeuw = ❤

Plaats een reactie