Meest epische foto

Kwam deze net tegen

Vette pica

null

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Heb begrepen dat dit in ischgl was, bizarre omstandigheden…

LA NORMA😍☃️

Cool

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

@chandler, lijkt me niet heel erg cool als er allemaal bomen op de piste vallen. Vooral niet na het horen dat een jongen vandaag door een omvallende boom om het leven is gekomen in de Alpen. Op een groene piste notabene.

A winter without powder isn't a winter!

Ik vind het een coole foto. Ik kan er niets aan doen dat er iemand is overleden. Dat is triest. Zie het verband niet zo. Ik zou wel tussen omgeklapte bomen willen wedelen

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Ik zou het toch niet echt “vet” vinden om hier tussendoor te moeten. Geeft meer aan dat het levensgevaarlijk is om daar nog te zijn, en skiën/snowboarden over takken/bomen gaat niet zo lekker (getuige de foto ook).

Tel daar bij op dat het waarschijnlijk zeer hard waait wat ook niet chill is… No thanks

(heb ooit in Kaprun op de top gestaan met windkracht 10 met -20… dat is geen pretje kan ik je vertellen)

Dit “cool” vinden getuigt van weinig realiteitszin in mijn optiek. Er voltrekt zich een drama in de Alpen waarvan de uiteindelijke gevolgen nog niet eens duidelijk zijn en jij vindt dit cool…

Typisch…

Wow. Dat zijn extreme omstandigheden. Dat er nog mensen waren die überhaupt de piste afgingen (en zo te zien niet slechts één persoon).

Bergen + Sneeuw = ❤

Dit soort foto’s mogen zeker gedeeld worden; graag zelfs! De foto zelf is inderdaad zeer indrukwekkend! Geeft goed aan hoe krachtig de natuur is.

Deze foto mooi vinden (vind ik ook) is geen oordeel over het drama-weer dat zich in de Alpen voltrekt.

Er tussendoor skiën hoeft van mij ook niet zo. Het skiet niet lekker en is in mijn optiek gevaarlijk om niets.

Click. Click. Peace

Dit “cool” vinden getuigt van weinig realiteitszin in mijn optiek. Er voltrekt zich een drama in de Alpen waarvan de uiteindelijke gevolgen nog niet eens duidelijk zijn en jij vindt dit cool…

Typisch…

Harm op 4 jan 2018 08:30

En daar gaan we weer, lekker moraliserend bezig op het forum. Gaan we nu ook al bepalen hoe iemand moet denken?

Dat sterfgeval is erg triest en verschrikkelijk voor zijn naasten, echter heeft dit niets te maken met deze foto. Als iemand dit een coole foto vind dan laat diegene toch, net zoals jij dat “typisch” mag vinden. De welbekende foto van het huilende meisje tijdens de Vietnam oorlog wordt ook gezien als een “mooie” foto terwijl de situatie verschrikkelijk is.

Het is inderdaad een mooie foto. Maar ik zou daar zelf persoonlijk niet willen skien. Helaas is het zo dat sommige gevaarlijke situatie toch mooie plaatjes oplevert. maar dan is het de kunst om het te schieden in het is een mooie foto maar toch triest dat …

Eea komt door TS’ populaire taalgebruik misschien wat verkeerd over maar ik vind dit ook een indrukwekkende foto.

Het is inderdaad een mooie foto. Maar ik zou daar zelf persoonlijk niet willen skien. Helaas is het zo dat sommige gevaarlijke situatie toch mooie plaatjes oplevert. maar dan is het de kunst om het te schieden in het is een mooie foto maar toch triest dat …

miepmiep op 4 jan 2018 09:42

Nee hoor, het is een indrukwekkende foto. [Punt] Wat er hierboven allemaal bijgehaald wordt, heeft niets met deze foto te maken.

Plaats een reactie